YojimboVII Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Jeg har ikke vært på xbox live på over 1 år fordi xboxen min døde selvfølgelig så jeg har ikke skaffa meg en ny. Jeg bare lurer på om det har kommet video marketplace i norge? Sikkert ikke... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 bladet ligger der.... foreløpig... men ingen filmer desverre... norge er vist ikke del av europa i følge ms vistnok? Lenke til kommentar
YojimboVII Skrevet 14. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2008 bladet ligger der.... foreløpig... men ingen filmer desverre... norge er vist ikke del av europa i følge ms vistnok? Hva mener du med bladet? Så noen e3 ms konferansen forresten? Jeg så den på http://livewire.ign.com/2008/e3/index.html# De sender den i reprise hele tida og du kan gå fram og tilbake som du vil. Et annet sted som streamer g4 kanalen er http://www.justin.tv/monkeyman1988 - Han skal streame fra 14-17 juli.. alle presse konferansene og alt imellom som blir vist på g4 Uansett, jeg synes vi ikke får noenting her i norge jeg. Jeg mener er vi i det hele tatt på kartet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 vi har video markedplave liggende inne slik alle andre med 360 har. våres er bare tom. Lenke til kommentar
YojimboVII Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2008 vi har video markedplave liggende inne slik alle andre med 360 har. våres er bare tom. Hva? Hva med å prøve å få til noen avtaler med norske filmselskap da hvis det er så umulig å få til noe mellom Usa og Norge? Standard det når man bor i Norge. Vi får jo ingenting.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 går vist på utgivelses rettigheter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå