master_al Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Sony er absolutt ikke døde, de har så mye annet bra å by på at dette vil ikke ha spesielt mye å si. Pluss at de enda ikke har hatt sin pressekonferanse enda. De vil garantert slå hardt tilbake mot MS. Hvis ikke blir jeg veldig skuffet Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Sony er absolutt ikke døde, de har så mye annet bra å by på at dette vil ikke ha spesielt mye å si. Pluss at de enda ikke har hatt sin pressekonferanse enda. De vil garantert slå hardt tilbake mot MS. Hvis ikke blir jeg veldig skuffet Altså, selv om de går ut på pressekonferansen i kveld og sier at den eneste nyheten deres er at de skal slutte å produsere DS3 og gå tilbake til sixaxis er verken sony eller PS3 død. Lenke til kommentar
master_al Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Sony er absolutt ikke døde, de har så mye annet bra å by på at dette vil ikke ha spesielt mye å si. Pluss at de enda ikke har hatt sin pressekonferanse enda. De vil garantert slå hardt tilbake mot MS. Hvis ikke blir jeg veldig skuffet Altså, selv om de går ut på pressekonferansen i kveld og sier at den eneste nyheten deres er at de skal slutte å produsere DS3 og gå tilbake til sixaxis er verken sony eller PS3 død. Klart det skal utrolig mye til for at de skal dø. Men at de er nødt til å slå tilbake nå er en selvfølge, vil knuse den alt for høye selvtilliten til de gale MS fanboyene. De fortjener det ikke Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Hehe. Online-patch til Ratchet and clank! Da blir det liv i leiern:P Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Av en eller annen grunn ble jeg litt skuffet da jeg så at FFXIII kommer til 360.. Men, vet ikke hvorfor.. Eier begge konsoller, men føler at FF er Playstation! Gleder meg til spillet uansett! Blir spennende å se hva Sony gjør idag, blir sittende på jobb så får ikke sett det live, men jeg finner vel ett sted å se det når jeg kommer hjem.. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Vel FF-serien på samme måte som MGS-serien har alltid vært PS-vare, uansett hvordan man ser på det. At den nå kommer til Xbox er noe mange enten litt skuffet/lei seg/irritert/forbanna over, litt rart, men slik er det bare. Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Nettopp. Litt careface, men ikke mer enn det Liker ikke FF ( ) - men synes alltid det er synd når noe som har "vært PS" plutselig blir ueksklusivt. Verden går IKKE under! Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Xbox har jo 100 000 xbox versoner.. Elite OSV.og dei 99 999 andre 'versonane' då? Skjønar ikkje kva folk hyler etter. FF er søppel. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 PS3 gjør det vel fortsatt bedre enn 360 Lenke til kommentar
Frozt Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 De er nok ikke døende nå, men fortsetter de og gi bort sine eksklusive titler fremover nå da dør de helt klart, med mindre maskinen i seg selv faller i pris med 2000kr. Lenke til kommentar
G25 Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Vent til i kveld, kanskje Sony har noen overaskelser Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Sony er døde ja. Absolutt. Men ikke grunnet at FF XIII kommer på Xbox 360, da den er fortsatt PS3 eksklusiv i Japan, men fordi det originale Banjo Kazooie kommer på Xbox live Arcade. Endelig et bra plattform spill på xbox 360 Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Skjønar ikkje kva folk hyler etter. FF er søppel. Kanskje forsøke å være litt nyansert? Fordi du ikke liker det er det søppel? Samme hvor uinterresant jeg finner genren, klarer jeg ikke å se FF serien som avfall. Men jeg skjønner heller ikke hva folk hyler etter. Det er i Japan denne tittelen vil ha mest effekt på konsollsalg, og der er den fremdeles ekskulsiv for PS3. Lenke til kommentar
chiefo Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Vel.. det blir vel til at jeg skaffer meg FFXIII på 360'en for achievements og muligheten til å prate med onlinekompiser (trossalt langt spill)... litt sørgelig fordi jeg såvidt har rørt PS3en. Men... gleder meg fremdeles til Heavy Rain og Little Big Planet. Tror Heavy Rain kan bli en vinner. - Chiefo, som skal kose seg med MSG4 etter sommeren. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Hvem bryr seg døtten om FF serien uansett.hehe Japansk tull med lite verdi her i gården uansett, og nei et spill betyr ikke døden for Sony. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Sett den nye Menyen til Xbox? http://www.itavisen.no/sak/779695/Slik_blir_nye_360/ Lenke til kommentar
G25 Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Sett den nye Menyen til Xbox? http://www.itavisen.no/sak/779695/Slik_blir_nye_360/ Hva har det med saken her og gjøre? Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Hvem bryr seg døtten om FF serien uansett.heheJapansk tull med lite verdi her i gården uansett, og nei et spill betyr ikke døden for Sony. Det er vel heller en totalt floppet konsoll som er årsaken ja... Lenke til kommentar
G25 Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Vent til Sony har hatt pressekonferanse i kveld kl 20.30 så kan vi diskutere. Sony har nok et eller annet i ermet og vil slå tilbake Endret 16. juli 2008 av Marvil Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Hvem bryr seg døtten om FF serien uansett.heheJapansk tull med lite verdi her i gården uansett, og nei et spill betyr ikke døden for Sony. Det er vel heller en totalt floppet konsoll som er årsaken ja... Nå er det vel mest oss forumrotter som mener at den er floppet så veldig også da. Ting har kanskje ikke gått like enkelt og på skinner som Sony trodde før launch, men jeg er storfornøyd med min PS3 og sikkert mange andre med meg. Playstation vil nok overleve helt fint selv om tidligere eksklusive spill nå blir mer og mer mutliplattform. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå