hagen90 Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Hi folks! vurderer å kjøpe meg et billig mini-dv kamera å leke meg med. Har sett litt på komplett.no og vurderer å kjøpe et JVC GR-D820. Problemet er bare at beskrivelsene av kameraet er ganske ulike på Akam. For eksempel lover komplett webcam-kapasitet mens akam sier det ikke har det. Hvilke av disse skal jeg legge min lit til? tips om kamera? Endret 15. juli 2008 av hagen90 Lenke til kommentar
magneska Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Hva med å prøve hjemmesiden til produsenten? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg