Gå til innhold

Nokia 6510, flere som har problemer med denne?

Anbefalte innlegg

Selv kjøpte jeg min 6510 på telehuset.no for 2000 penger. Den har fungert ypperlig forruten om én ting. Av og til når jeg skriver sms og trykker "Send", så blir skjermen blank og meldingen forsvinner. Da må jeg skrive alt på nytt.. Dette har medført at jeg ofte lagrer meldingene før jeg sender dem. Også da kan skjermen bli blank når jeg trykker "Send", men meldingen er da lagret, så det er bare å prøve på nytt.

Regner med jeg har garanti på telehuset, men vet ikke om jeg orker for så lite. Noen som vet om dette er et velkjent problem? Er det mulighet for å fikse det selv?

En venn av meg har samme mobilen. Han opplever det samme som meg bare enda oftere.. hmrf. Spørs om det blir Nokia neste gang. Gjelder dette bare 6510 kanskje? Ellers er jeg jo veldig glad i mobilen da. Liten og lett!

Setter pris på alle innspill angående 6510 - takk! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Klarere reklamasjonssak er det lenge siden jeg har hørt om. Ta med telefonen tilbake til butikken du. Det finnes sikkert noen 6510 uten dette problemet, men generelt sett vil jeg si at 6510 er meget dyr i forhold til hva du får. En mobil som 7650 er et mye bedre kjøp

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Sendte en beskjed til telehuset.no der jeg forklarte problemet. Fikk dette svaret..;

denne har vi ingen mulighet til å gjøre noe med, uten at du leverer den inn i nærmeste Telehusbutikk, vi har jo lånetlf. til deg, hvis du har med kvitt. på din tlf. Dessverre ligger rep. tid på ca 14 dager.u

Vel, vet ikke om jeg orker dette. Må i så fall dra til en annen by - for telehuset har vi ikke her i byen! Reperasjon.. skulle heller fått ny mobil..

Noen synspunkter?

Lenke til kommentar

Du kan vel gå innom en hvilken som helst mobilforretning (eller enda bedre: verksted, hvis du har det i nærheten). Hvis du spør pent får du sikkert låne en telefon i mellomtiden også.

Problemet er forresten en kjent sak/barnesykdom, men den skal la seg ordne relativt greit av et autorisert verksted.

P.S. 6510 til 2000,- er absolutt ikke lite for pengene, tvert imot. 7650 derimot: stor, stygg og dyr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...