Gamer93 Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Jeg får ikke mic'en min til å fungere og har ikke den fjerneste anelse av hvor problemet kan ligge. Pc'n er splitter ny til 14 000 btw, kan kanskje være en driver som ikke fungerer? Lydkortet mitt funker fjell forresten men ikke mic'en? Endret 14. juli 2008 av Gamer93 Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Jeg får ikke mic'en min til å fungere og har ikke den fjerneste anelse av hvor problemet kan ligge. Pc'n er splitter ny til 14 000 btw, kan kanskje være en driver som ikke fungerer? 1.prøv deg frem i egenskaper for lyd "opptak"/mikrofon ,se om PC'en registrerer noe. Sjekk at du ikke har mutet mikrofon/inng. inn. 2.oppdater drivere. 3.bruker du lydkort?prøv det integrerte. 4.Prøv en annen mic.Er mic'en helt ny? Lenke til kommentar
Gamer93 Skrevet 14. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2008 1: Har sjekket at pc'n ikke registrerer noe og at det ikke er mutet. 2: Hvor finner jeg ut hvilket lydkort jeg har? Husker det ikke, har vista btw. 3: Bruker lydkort ja. Hva er integrert? 4: Har prøvd med min gamle og den her nye som jeg kjøpte i dag, virker fremdeles ikke. Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 1: Har sjekket at pc'n ikke registrerer noe og at det ikke er mutet.2: Hvor finner jeg ut hvilket lydkort jeg har? Husker det ikke, har vista btw. 3: Bruker lydkort ja. Hva er integrert? 4: Har prøvd med min gamle og den her nye som jeg kjøpte i dag, virker fremdeles ikke. Det integrerte lydkortet er det som sitter på hovedkortet,du har vel et lydkort som sitter i et PCI-slot? Bruker du inng. foran eller bak på PC'en? Hvis du kjøper med lydkort er det ikke alltid butikkenene kobler til utgangene foran PC'en da de regner med at du skal bruke lydkortet,som har sine inng/utg bak. Har du sjekket at du har valgt riktig standardenhet for lyd/stemmeinnspilling? Du kan evt ringe butikken da,de burde vel gi det et godt svar Lenke til kommentar
Gamer93 Skrevet 24. august 2008 Forfatter Del Skrevet 24. august 2008 Har ikke funnet ut av dette ennå : ( noen forslag? Lenke til kommentar
Gamer93 Skrevet 18. september 2008 Forfatter Del Skrevet 18. september 2008 buuump Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Jeg regner med at du har den i riktig inngang? uavhengig om du har den bak i pci lydkortet eller foran eller hvor du nå måtte ha den, så er den vel i MIC ingangen!? .... Du vet du har lyddrivere i orden? Har du testet med det interne lydkortet som Bacardikillah foreslo? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå