toretang5 Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Jeg har norsk versjon av Excel 97. Hvordan fungerer det hvis jeg lager et regneark med diverse formler (f.eks. "Fakultet"). Vil kalkulasjonene da ikke fungere hvis mottaker bruker en engelsk versjon av Excel? I den engelske funksjonen heter jo formel funksjonene noe annet. Lenke til kommentar
samerk Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Jeg har norsk versjon av Excel 97. Hvordan fungerer det hvis jeg lager et regneark med diverse formler (f.eks. "Fakultet"). Vil kalkulasjonene da ikke fungere hvis mottaker bruker en engelsk versjon av Excel? I den engelske funksjonen heter jo formel funksjonene noe annet. Har nettopp testet de norsk logiske funksjoner på en engelsk versjon av excel. Fungerte ikke! Endret 14. juli 2008 av samerk Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Med norsk Excel må du bruke norske navn på funksjoner, og med engelsk versjon må du bruke engelske navn. Excel oversetter automatisk når du åpner et regneark i en annen språkversjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå