Gå til innhold

Er det normalt av sjefen å gjøre dette?

Anbefalte innlegg

Hvor vanlig er det at sjefer ber om å få timeliste hver uke. Jeg tror han gjør det pga. at noen andre ansatte jukser med timene, så han ønsker muligens å ha bedre kontroll på et kortere intervall enn måntlig.

Hva mener dere om dette, er dette god oppførsel av sjefen, har han rett til dette, synes dere dette er rimelig og hvordan ville dere selv forholdt dere til en slik ting. Innspill takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes ikke du burde klage på dette. Vi må skrive ned hver dag hva vi har gjort på jobb. Det er egentlig bare pga vi skal kunne dokumentere for kunder hva vi har gjort o.l. Sjefen din vil sikkert også bare ha litt oversikt.

Lenke til kommentar

Er også for din egen skyld, egentlig skulle vi også levere hver uke men siden sjefen min ikke gadd å bry seg og da jeg flere måneder etter på å skulle skrive arbeidstidene visste det seg at jeg hadde glemt flere timer med overtid. Hadde også stempling når jeg kom inn arbeidsplassen så mistet heldigvis ikke de pengene.

Lenke til kommentar

Der jeg jobber leverer jeg inn timeliste hver uke på fredag. Det er en sommerjobb. (IT-bedrift)

De faste ansatte leverer også timelister, dette er da ikke for å beregne lønn og oppmøte men for statistikk, beregning av avspasering og liknende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...