Faktum1 Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Hola. Hvordan får jeg lasta opp lydfiler på nettet? Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Via FTP, via SSH, via nettsider, via epost for å gi noen eksempler. Lenke til kommentar
Faktum1 Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2008 Via FTP, via SSH, via nettsider, via epost for å gi noen eksempler. Er det noen guide for hvordan man gjør det? Lenke til kommentar
WooFeeR Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Hola. Hvordan får jeg lasta opp lydfiler på nettet? erm, Hva mener du med å laste opp lydfiler??, lydfiler til what?, litt mere detaljert hadde vært praktisk Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Via FTP, via SSH, via nettsider, via epost for å gi noen eksempler. Er det noen guide for hvordan man gjør det? Hvordan man setter opp en webserver å laste opp til? Eller hvordan å gjøre filoverføringer med en FTP-klient? Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) http://www.adrive.com/ Dette er greitt om du skal dela filar med folk du kjenner. Endret 15. juli 2008 av magnusbe Lenke til kommentar
Faktum1 Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2008 Via FTP, via SSH, via nettsider, via epost for å gi noen eksempler. Er det noen guide for hvordan man gjør det? Hvordan man setter opp en webserver å laste opp til? Eller hvordan å gjøre filoverføringer med en FTP-klient? Har lyst til å legge opp en lydfil på et forum. Er en lydfil fra noe jeg sa på en båndopptaker. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Den enklaste måten er filhosting-tenester som Dump.no. Lenke til kommentar
SebastianS Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Via FTP, via SSH, via nettsider, via epost for å gi noen eksempler. Link til en guide om hva de forskjellige innebærer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå