cnil Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 tar det som at du ikke tørr røpe alderen din? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 cnil: You're fucked in the head right? Du er det!!!!! det er ikke bare jeg som reagerer på deg, men mange andre!!! Lenke til kommentar
frenzy81 Skrevet 31. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2003 Ja, nå som folk har fått litt tid sammen med 3650'ene sine, så spør jeg igjen: Hvordan opplever folk batteritiden på telefonene sine? Slik som det er nå hos meg, så må jeg lade etter 3 dager, og da slåes telefonen av på natten også. Jeg synes det blir for dårlig. I går kveld viste displayet 4 av 7 batteri-streker, og da jeg slo på telefonen i dag tidlig, så var det gått ned til 2 (!!!). *Ønsker kun svar fra folk som har Nokia 3650* Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Ja, nå som folk har fått litt tid sammen med 3650'ene sine, så spør jeg igjen: Hvordan opplever folk batteritiden på telefonene sine? Slik som det er nå hos meg, så må jeg lade etter 3 dager, og da slåes telefonen av på natten også. Jeg synes det blir for dårlig. I går kveld viste displayet 4 av 7 batteri-streker, og da jeg slo på telefonen i dag tidlig, så var det gått ned til 2 (!!!). *Ønsker kun svar fra folk som har Nokia 3650* Min 3650 varer lengre enn min gamle s55.. Kjempe fornøyd med den! 3650'en min varer i fem dager før den er tom for batteri. s55'en jeg hadde, varte i 3-4 dager. Husket du forresten å lade den i 16 timer første gangen? Lenke til kommentar
tv-freak Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 *Ønsker kun svar fra folk som har Nokia 3650* Here I am. Jeg har hatt denne telefonen i snart ca. 2,5 uke. Jeg hadde før N 3330 (nå 2 år gammel), på slutten ble batteriet veldig redusert så det var en ganske brå overgang til N 3650. Men batterikapasiteten er ikke noe å klage på, den fungerer med litt av hvert i et par (2-4) dager (på om natten). Dette plager ikke meg. De 3 første gangene ladet jeg den opp og helt ut. Og jeg er veldig fornøyd med den. Folka kan svare etter at de har hatt den i to uker! Tv-Freak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå