Blåbær Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Hvorfor klager folk? Hvis konsollene mister ekslusivitet vil det bare innebære økt spillsalg som igjen vil gi utvikleren større intenciver til å bruke mer penger på spillutvikling. Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Haha, den er BIG!...Det er ekstremt godt gjort av Microsoft. Da er det bare MGS som mangler, så kan Playstation ta rennafart til bloksberg. Spoken like a true asshole. Haha, saken er at jeg var en virkelig Playstation fanboy pga. MGS og GTA for noen år siden. Men jeg har endelig sett lyset Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Hvorfor klager folk?Hvis konsollene mister ekslusivitet vil det bare innebære økt spillsalg som igjen vil gi utvikleren større intenciver til å bruke mer penger på spillutvikling. Jeg klager fordi MS blafrer med pengene. Lenke til kommentar
fox Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 FAEN!! Er drittsur! Føler liksom at MS og Final Fantasy passer ikke sammen! For min del eier jeg kun xbox360. Så dere kan ikke anklage meg for fanboy Lenke til kommentar
tannpirka Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Hvorfor klager folk?Hvis konsollene mister ekslusivitet vil det bare innebære økt spillsalg som igjen vil gi utvikleren større intenciver til å bruke mer penger på spillutvikling. Jeg klager fordi MS blafrer med pengene. Er nok mer det at Square innså at de aldri ville tjent inn kostnadene på spillet ved å kun slippe det på PS3. Så dette er mer Sony sin feil kan man si som har priset den så høyt og derfor dårlig salg av PS3. Men dette passer kanskje ikke inn i din fantasiverden. FAEN!! Er drittsur! Føler liksom at MS og Final Fantasy passer ikke sammen! For min del eier jeg kun xbox360. Så dere kan ikke anklage meg for fanboy Men jeg anklager deg for å ikke være særlig smart. Du har bare 360 men er sur fordi det kommer på maskinen din? Javel ja. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Knall bra, tror det var bare denne gangen publikum virkelig jubla og skreik i salen under E3. Det sier sitt Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Hvorfor klager folk?Hvis konsollene mister ekslusivitet vil det bare innebære økt spillsalg som igjen vil gi utvikleren større intenciver til å bruke mer penger på spillutvikling. Jeg klager fordi MS blafrer med pengene. Og det gjør ikke Sony? Men helt ærlig så tviler jeg på om MS har betalt noe særlig for å spillet over på Xbox, foreløpig vet vi ingenting om det stemmer eller ei og uttalelsene dine er kun basert på ville spekulasjoner. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Eg tror internett kolapset over dette her. alt gikk plutselig så treigt her Lenke til kommentar
cs_ Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Herregud, jeg ler. Hva er virkelig vitsen med ps3 nå? Sony må bare gi opp, dette er latterlig. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Og det gjør ikke Sony? Men helt ærlig så tviler jeg på om MS har betalt noe særlig for å spillet over på Xbox, foreløpig vet vi ingenting om det stemmer eller ei og uttalelsene dine er kun basert på ville spekulasjoner. Har jeg sagt at Sony ikke gjør det? Lenke til kommentar
kilik Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Liker ikke tendensen med at flere og flere spill blir multiplattform. Dermed må utviklerne satse på laveste felles multiplum og får ikke fullt utnyttet egenskapene til hver av konsollene. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Hva er dette for noe tull da? Vil Sony tape konsollkrigen? For meg ser det i hvertfall slik ut, nå har jeg ikke spilt et eneste FF spill men har fått med meg at det er en serie som selger bra. Lenke til kommentar
Birkin Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Vi har Metal Gear forever! Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Liker ikke tendensen med at flere og flere spill blir multiplattform. Dermed må utviklerne satse på laveste felles multiplum og får ikke fullt utnyttet egenskapene til hver av konsollene. Heldigvis har spillet startet utviklingen på ps3. Så tipper alt av cutscenes osv er i 1080p, og at lyden vil finnes i de beste formatene for Ps3. For xbox 360 så får de bare legge det på flere disker. Null problem det. Lenke til kommentar
RevX Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Jeg var like ved å kjøpe PS3 her om dagen, men valgte å vente til etter E3-konferansene. Ser ut til at jeg gjorde et smart valg der, for sånn som det ser ut nå er det ingenting som kan verdiggjøre et PS3-kjøp for min del. Må i så fall et mirakel til. Nei, detta var snasne nyheter! Jeg er i hvert fall i ekstase Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Synd, for du går glipp av en veldig god maskin. Lenke til kommentar
tannpirka Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Herregud, jeg ler. Hva er virkelig vitsen med ps3 nå? Sony må bare gi opp, dette er latterlig. GT5, GOW3 og MGS4 er mer enn nok. De har Buzz og Singstar som herjer på PS2 og de spillerne vil etterhvert komme til PS3. Scene it floppet fullstendig på 360, det vil Lips også gjøre. Singstar og Buzz vil fortsatt dominere og de får man kun på Playstation. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 http://boards.gamefaqs.com/gfaqs/gentopic.php?board=928790 Haha så dritbra episk, les alle emnene der bare. Fullt av Sony-fanboys som whiner, direkte herlig! Selv for en som både elsker Sony og MS er dette noe av det herligste som har skjedd på en god stund. Liker ikke at en serie holder seg på en konsoll, bortsett fra Gears of War og Metal Gear. Lenke til kommentar
master_al Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Dette var en trist dag, huff. Jeg driter egentlig i at MS får FF13 på sin konsoll. Men jeg vil at Sony skal vinne over MS. Rett og slett fordi jeg ikke liker måten MS kjøper opp alt og alle. Sony taper jo ikke bare fordi MS får ett av deres mange ekslusive spill FF13 kan jo uansett ikke bli bedre på 360 på grunn av at den bruker dvd. Square burde for guds skyld satse fullt på PS3 versjonen, og ikke la den andre versjonen ødelegge for den. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 http://boards.gamefaqs.com/gfaqs/gentopic.php?board=928790 Haha så dritbra episk, les alle emnene der bare. Fullt av Sony-fanboys som whiner, direkte herlig! Selv for en som både elsker Sony og MS er dette noe av det herligste som har skjedd på en god stund. Liker ikke at en serie holder seg på en konsoll, bortsett fra Gears of War og Metal Gear. Hvorfor akkurat disse 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå