eveant Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 (endret) selv de billigste? Edit: Dobbelpost Endret 5. april 2011 av eveant Lenke til kommentar
runela Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 De aller biligste er vell kvaliteten så om så. Men kjøper du fra augusto.no for eks. trenger du ikke bekymre deg for kvalitet. bestiller du fra utlandet cheaphumidors elller lignende ville jeg kanskje styrt unna de aller billigste. men er ikke dermed sakt at de ikke er tette nok. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 så hvorfor ville du da styrt unna de billigste? Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Er det slik at billige humidorer trekker ut smak fra selve sigaren? Lenke til kommentar
Pasi Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 (endret) Ikke sunt. Endret 13. august 2011 av nico69 Lenke til kommentar
eveant Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 De gjør vel det indirekte. Om de lekker, kan jo luftfuktigheten bli lav og sigaren kan bli veldig tørr og dårlig. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Det spørs vel hvor lenge du vil lagre sigarene dine også. Om du vil lagre dem lenge, så ville jeg ikke stolt på en billig humidor. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Nå er det vel snart på tide å fylle opp humidoren igjen. Denne gangen skal jeg prøve å la dem ligge en stund (er ikke bare, bare). Hvilke sigarer liker folket her best? Lenke til kommentar
runela Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 er gla i oliva v series, nub, montrcristo har skrevet flere tidligere her i tråden:) Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Mine favoritter er Montecristo No II, Partagas Culebras og Juan Lopez Seleccion No.2. Sier heller ikke nei takk til H.Upmann Magnum 50. Lenke til kommentar
runela Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Har ikke prøvd noen fra H.Upmann. Men har hørt godt om Magnum 50. Denne er vell en som må prøves etter hvert Lenke til kommentar
Hoywin Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Heisann godtfolk Gjorde nettopp et inpulskjøp sidan en kamerat av meg likevel skulle leggje inn ei bestilling på augusto.no. Er 100% nybyrjar, og har berre ein einaste sigar på checklisten, ein Romeo y Julieta Churchill, men sidan eg likte den rimelig godt freista det til gjentaking Bestillinga var forøvrig ikkje all verda, 2 rimelige petit coronas, dvs "La Flor de Cano Petit Corona" og "Aurora Petit Corona" samt ein "Aurora 100 Años Robusto" Så kva dykk trur, har eg skakkjørt meg fullstendig med dette? Lenke til kommentar
runela Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 (endret) Heisann godtfolk Gjorde nettopp et inpulskjøp sidan en kamerat av meg likevel skulle leggje inn ei bestilling på augusto.no. Er 100% nybyrjar, og har berre ein einaste sigar på checklisten, ein Romeo y Julieta Churchill, men sidan eg likte den rimelig godt freista det til gjentaking Bestillinga var forøvrig ikkje all verda, 2 rimelige petit coronas, dvs "La Flor de Cano Petit Corona" og "Aurora Petit Corona" samt ein "Aurora 100 Años Robusto" Så kva dykk trur, har eg skakkjørt meg fullstendig med dette? En plass må mann begynne prøv de du har råd til og synes høres ut som aromaer du kunne tenke deg. Så tar du det der i fra Hva slags sigarer du liker er kun du som kan finne ut. Det er kun dine smaksopplevelser som bestemmer om du vil like dem. Endret 16. april 2011 av RuneLA Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Vi trenger mer liv i denne tråden! Noen som kan anbefale meg en mellomsterk sigar fra den Dominikanske Republikk? Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Prøvde for aller første gang et par trekk av en sigar forrige helg. Det vekket nysgjerrigheten, kan man si! Jeg røyker ikke til vanlig, og holder meg unna sigaretter. Men sigaren smakte faktisk godt Tenker at jeg kjøper meg en til nyttårsaften. Og har jeg forstått det riktig så er Montecristo no.4 en grei og rimelig begynnelse? Jeg har jo da selvfølgelig ingen humidor stående. Og kommer ikke til å kjøpe en med det første før jeg vet om dette faktisk er noe for meg Det jeg lurer litt på da er; om jeg kjøper en sigar en av de nærmeste dagene, vil den da holde seg greit nok til nyttår da? Lenke til kommentar
Sigralix Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Montecristo No. 4 er veldig kurant ja, særlig hvis du ikke er vant til nikotin. Personlig foretrekker jeg No.2, men den er ikke veldig forskjellig fra No.4, er som en storebror, større på alle områder. Nå vet jeg ikke hvor du har tenkt å kjøpe fra, men hvis du kjøper fra sigar.com så veit jeg at de har en vane for å sende sigarene i en lukket pose med en liten humidipak. I en sånn pose vil sigaren trives godt Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 (endret) Takker for info! Da var det bestilt to stk. Montecristo no.4 og en sigarkutter Spent på om dette kommer til å være noe for meg! Endret 17. desember 2011 av Mumsen Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Nå er jo julaften overstått for de fleste, så har noen noe å anbefale til nyttårsaften? Lenke til kommentar
August. Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Har noen spørsmål jeg tenkte jeg kunne ta her: Finnes det sigarer som vil kunne holde i mange mange år (tenker opp mot 20-30 år. Kanskje lenger) og samtidig bare bli bedre og bedre for hvert år? Noen anbefalinger? Pris skal ikke være noe hinder, såfremt det ikke overstiger tusenlappen for én sigar. Spørsmål nummer to: Skal til London etter nyttår. Har tittet litt på denne listen, og allerede sett meg ut James J. Fox & Robert Lewis, blant annet. Om noen har anbefalinger utover den listen, eller ønsker å legge til litt så fyr løs! Håper dog på å få handlet mest hos Cigar House på Heatrow, hvor jeg slipper avgifter. Er ganske ny innenfor dette, så setter stor pris på svar Lenke til kommentar
Escapao Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 interesserte mont.cristo no.2-h.upman no.2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå