DanielL Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Hva er det som får folk til å tro at Tromsø kan vinne? Rushfeldt er allerede ute for nesten hele sesongen, Moldskred ble skadet i går og er muligens ute i tre uker og Tromsø står så og si uten noen bredde i laget. Om de skulle vinne gull til tross for disse tingene vil det være et mirakel! Stabæk på sin side har stor bredde i tillegg til å ha kjøpt klokt. De er de klare favorittene til å vinne serien i år, med Tromsø,FFK og Lyn på de neste plassene. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Enig. Etter min mening har ikke Tromsø sjans til å vinne. Selv om de har sjokkåpnet og ligger på en andreplass mener jeg de ikke er gode nok til å vinne nok kamper i høst. De har nok hatt litt flaks i år. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Flaks vil jeg uten tvil ikke si at Tromsø har hatt, de har som flere andre topplag før dem hatt medgang i de rette situasjonene. Om man legger til at de tradisjonelt er et godt høstlag så er det ikke så rart at de vinner en del kamper. Men å fortsette dette uten noen av toppspissene vil bli nærmest umulig,det er en realitet. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Merk siste serierunde: Tromsø-Stabæk. Tipper Stabæk ligger 1 poeng foran før denne runden, men at Tromsø vinner på et Alfheim med snø i lufta. Uansett står det mellom Tromsø, Fredrikstad og Stabæk. Tror ingen av de andre lagene greier å løfte seg nevneverdig. Lyn og Viking ligger f.eks. 10 poeng bak. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 TIL leier Rune Lange ut sesongen. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Hva er det som får folk til å tro at Tromsø kan vinne? Rushfeldt er allerede ute for nesten hele sesongen, Moldskred ble skadet i går og er muligens ute i tre uker og Tromsø står så og si uten noen bredde i laget. Om de skulle vinne gull til tross for disse tingene vil det være et mirakel! Stabæk på sin side har stor bredde i tillegg til å ha kjøpt klokt. De er de klare favorittene til å vinne serien i år, med Tromsø,FFK og Lyn på de neste plassene. Miraklenes tid er kanskje ikke over? Det begynner og bli umennesklig spennende nå. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Har klart blitt mer spennende men står fortsatt på at Stabæk er favorittene. De ligger 3 poeng foran og har skjebnen i sine egne hender,mens Tromsø må ta minst et poeng mer enn Stabæk de neste fire kampene,prestere mot lag vi alltid er elendig mot og i tillegg slå Stabæk hjemme som ikke har skjedd på mange år. Selv tror jeg hvordan begge lagene er borte mot Brann og hvordan TIL er mot Viking vil avgjøre dette. Resten av kampene virker som motstandere begge to skal kunne overkomme på en god måte(Ikke tap). Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Jeg kan ikke se noen annen vinner en Stabæk. Det vil være en overraskelse om Tromsø stikker av med seieren i årets tippeliga. Stabæk har ledet i gjennom hele år. Kanskje det kommer en down periode i slutten? Det blir ihvertfall en spennende tid både på øvre og nedre halvdel. Synes TL har vært et stort pluss i år. Lenke til kommentar
HoxyBox Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Blir nok dobbel til bærumsguttene i år;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå