vagfk Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Hvem tror dere vinner cupen? Jeg tror at gode gamle Fredrikstad slår til igjen. Hva tror dere? Lenke til kommentar
Bister Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Jeg har faktisk litt troa på at Viking tar cupen hjem i år ^^ ellers tror jeg at Tromsø kan nå langt i cupen. Men cup er cup og fotballen er rund Lenke til kommentar
suprmatias Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Hadde vært gøy med et askeladdenlag som vinner i år. Fredrikstad har jeg ikke troa på. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Jeg tror Vålerenga skal klare dette i år. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Tror nok at Enga satser på cupen da medaljene er langt unna!!! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Står mellom VIF og Stabæk. Tror nok at Vålerenga vinner NM. Selv om de ikke har imponert i serien og selv om Stabæk sannsynligvis tar gull i serien, så tror jeg at Enga skal greie å vinne dette. De spiller på hjemmebane i finalen og de har også vært gode i cupen i år. Samtidig tror jeg at de har så lyst på gull her etter den svake sesongen i serien. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Står mellom VIF og Stabæk.Tror nok at Vålerenga vinner NM. Selv om de ikke har imponert i serien og selv om Stabæk sannsynligvis tar gull i serien, så tror jeg at Enga skal greie å vinne dette. De spiller på hjemmebane i finalen og de har også vært gode i cupen i år. Samtidig tror jeg at de har så lyst på gull her etter den svake sesongen i serien. Jepp! Men tror nok det blir en gjevn kamp. Alt kan skje. Gleder meg som en unge, i morgen skal fattern ut å kjøpe billett Dette syns jeg vi (fansen/klanen) fortjener etter den labre sesongen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå