Gå til innhold

Replikker i spill

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

bra sitat:

"Damn, I`m looking goood"

-Duke Nukem, når han ser seg i speilet!

"Heey you..."

-Dette skal svakt hviskes ut når du spiller multiplayer i Deer hunter, og skal ta kontakt med en annen spiller, høres helt banan ut!! :lol:

Lenke til kommentar

shot through the heart, and i`m to blame! - nightelf archer, wc3

alice cooper anyone?:D

Må bare refse litt. Det der er ikke en referanse til Alice Cooper. Bon Jovi derimot..

Norsk lydpakke for CS:

Enemy spotted - "Je ser en kavring"

Fire in the hole - "Brann i høle!!"

It's gonna blow - "Nå må røkk da beina på nakken"

Den var fin! Jeg hadde en kompis i militæret som pratet akkurat sånn, moro i felt!

Lenke til kommentar
merkelig at ingen har skrevet denne:

alice cooper anyone?

*ehrm* Bon Jovi, er det ikke? :)

og han synger for øvrig "shot through the heart, and you're to blame"... sånn er det med den saken...:)

edit: DÆGGÆRN, så ikke at kowalski her skrev det samme! jaja, these little things...:)

Lenke til kommentar

Postal2:

oppdraget er å dra til Onkel Dave sin fest, når du kommer dit så kryr det av politi, swat folk, snipere militærer +++ og kommentaren fra karen er:

"hummmm, looks like uncle Dave is trowing a party"

og når du skal hente en pakke

"well it be 100dollars extra in post duage (noe sånt)"

"FUCK U"

Lenke til kommentar
På Morrowind i en by husker ikke hvilken .

så kan du snakke med en fyr men det eneste du kan gjøre er og "insulte" han :lol: så du gjør det helt til det klikker for han ....

da sier han :p : IM GOING TO RAPE YOUR CORPSE .. But Don't Worry il be gentle.....

så må du drepe han ....

:lol::lol::lol:

Dæven! Det tok tid å finne det ut, men jeg fant 'n. I Maar Gan Shirne står det en Daedra som ikke går løs på deg, han sier noe om at du at er du pilgrim, må du lese det som står på den fordømte steinen... Der leser du noe om at "Vivec did Taunt the daedra". Etter det får du nettopp det valget når du snakker med Anhaedra (Navnet på Daedraen) Etter å ha fornærmet han noen ganger sier han: "I'm going to rape your corpse! But dont't worry I'll be gentle."

Så det er orginal Morrowind...

Lenke til kommentar

Det er faktisk sånn; "It's time to kick ass and chew bubblegum. And I'm all out of gum!"

Jeg er litt sent ute her, men den replikken er ikke fra Evil Dead, men fra John Carpenters 'They Live'!, forøvrig en sjefsfilm av de sjeldne.

http://us.imdb.com/Quotes?0096256

Ellers er det Blizzard-spillene som ruler på sitatfronten. Jeg husker jeg spilte en beta elns av Warcraft 2, da måtte man 'høste fjell' også. Aldri ledd så sinnsykt av et spill før.

"No, I don't want to"

"Uhhohoho, that tickles"

Lenke til kommentar

Det er faktisk sånn; "It's time to kick ass and chew bubblegum. And I'm all out of gum!"

Jeg er litt sent ute her, men den replikken er ikke fra Evil Dead, men fra John Carpenters 'They Live'!, forøvrig en sjefsfilm av de sjeldne.

http://us.imdb.com/Quotes?0096256

Ellers er det Blizzard-spillene som ruler på sitatfronten. Jeg husker jeg spilte en beta elns av Warcraft 2, da måtte man 'høste fjell' også. Aldri ledd så sinnsykt av et spill før.

"No, I don't want to"

"Uhhohoho, that tickles"

Uff... Ikke nok med at du er tregt ute, men du missa denne på side 2 av denne tråden;

Duke 3D bubblegum sitatet er tatt fra They Live!, en Sci-Fi film film av John Carpenter fra 1980.  :D

Kremt, kremt. :D

Men filmen er bra ja. Det er jeg enig i.

Lenke til kommentar
merkelig at ingen har skrevet denne:

alice cooper anyone?

*ehrm* Bon Jovi, er det ikke? :)

og han synger for øvrig "shot through the heart, and you're to blame"... sånn er det med den saken...:)

edit: DÆGGÆRN, så ikke at kowalski her skrev det samme! jaja, these little things...:)

ja, jeg er KLAR OVER DET! men det dere (tydeligvis) IKKE vet er at Alice Cooper også har gjordt en versjon av denne sangen. som jeg forøvrig synes er MASSE bedre enn Bånn Jovi`s. Og selv om dama i spillet ikke sier akkurat det som står i orginalteksten, så er det KLART at hun refererer til denne sangen. omtrent som i "I shot the sheriff, I shot the deputy, and I'm just about to shoot you too!" (rifleman - fritt etter bob marley)

okay, gammel tråd, men jeg måtte bare forsvare mine musikkunnskaper. de er hellige for meg. :D

Lenke til kommentar
my shrink says I need an outlet for my aggression - NaturlSelection

(rrrrring) Helo? you want to talk to the demon hunter? no, I don't have his number. - Dreadlord i Wc3

If I have wings, why am I always walking? Dreadlord i wc3

Mye innlegg du hadde silverstone, med tanke på at du bare har vert medlem siden mars -02 :o

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...