JoeDohn Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Witchdoctor er den kuleste snakkeren i warcraft III.. trur jeg... gled deg til Shadow Hunter... (den nye helten til orkene, en slags sjefsheksedoktor...) Lenke til kommentar
The_Zealot Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 "I love the smell of napalm in the morning"Men den er ifrå ein film Jeg liker brood war versjonen bedre: I love the smell of toasted zerglings in the moring. Fra en marine. Lenke til kommentar
ThoooR Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 bra sitat: "Damn, I`m looking goood" -Duke Nukem, når han ser seg i speilet! "Heey you..." -Dette skal svakt hviskes ut når du spiller multiplayer i Deer hunter, og skal ta kontakt med en annen spiller, høres helt banan ut!! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 "How did you get up there?" "By sheer force of will, mwahaha.." "hmmm?" "ok, som of those creepy voodoo kids put me up here" Monkey Island 3 Lenke til kommentar
A_berg Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 beste replikken er i keen4, når man redder vismannen i hånd-pyramiden. "i'm just the janitor" den ruler selv om den bare står i en snakkeboble og ikke sies av en stemme. Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 shot through the heart, and i`m to blame! - nightelf archer, wc3 alice cooper anyone? Må bare refse litt. Det der er ikke en referanse til Alice Cooper. Bon Jovi derimot.. Norsk lydpakke for CS: Enemy spotted - "Je ser en kavring" Fire in the hole - "Brann i høle!!" It's gonna blow - "Nå må røkk da beina på nakken" Den var fin! Jeg hadde en kompis i militæret som pratet akkurat sånn, moro i felt! Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 merkelig at ingen har skrevet denne: shot through the heart, and i`m to blame! - nightelf archer, wc3 alice cooper anyone? *ehrm* Bon Jovi, er det ikke? og han synger for øvrig "shot through the heart, and you're to blame"... sånn er det med den saken... edit: DÆGGÆRN, så ikke at kowalski her skrev det samme! jaja, these little things... Lenke til kommentar
_Johan_ Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Postal2: oppdraget er å dra til Onkel Dave sin fest, når du kommer dit så kryr det av politi, swat folk, snipere militærer +++ og kommentaren fra karen er: "hummmm, looks like uncle Dave is trowing a party" og når du skal hente en pakke "well it be 100dollars extra in post duage (noe sånt)" "FUCK U" Lenke til kommentar
stram Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Thank God for cold fusion +kald pils fra kassa med nuke :wink: Starcraft Lenke til kommentar
santaclaw Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 quote]"I shot the sheriff, I shot the deputy, and I'm just about to shoot you too!" - Warcraft III sitat, Dwarven rifleman Det er: I shot the sheriff, I shot the deputy, and your weird doggy to! Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 På Morrowind i en by husker ikke hvilken .så kan du snakke med en fyr men det eneste du kan gjøre er og "insulte" han så du gjør det helt til det klikker for han .... da sier han : IM GOING TO RAPE YOUR CORPSE .. But Don't Worry il be gentle..... så må du drepe han .... Dæven! Det tok tid å finne det ut, men jeg fant 'n. I Maar Gan Shirne står det en Daedra som ikke går løs på deg, han sier noe om at du at er du pilgrim, må du lese det som står på den fordømte steinen... Der leser du noe om at "Vivec did Taunt the daedra". Etter det får du nettopp det valget når du snakker med Anhaedra (Navnet på Daedraen) Etter å ha fornærmet han noen ganger sier han: "I'm going to rape your corpse! But dont't worry I'll be gentle." Så det er orginal Morrowind... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Det er faktisk sånn; "It's time to kick ass and chew bubblegum. And I'm all out of gum!" Jeg er litt sent ute her, men den replikken er ikke fra Evil Dead, men fra John Carpenters 'They Live'!, forøvrig en sjefsfilm av de sjeldne. http://us.imdb.com/Quotes?0096256 Ellers er det Blizzard-spillene som ruler på sitatfronten. Jeg husker jeg spilte en beta elns av Warcraft 2, da måtte man 'høste fjell' også. Aldri ledd så sinnsykt av et spill før. "No, I don't want to" "Uhhohoho, that tickles" Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Det er faktisk sånn; "It's time to kick ass and chew bubblegum. And I'm all out of gum!" Jeg er litt sent ute her, men den replikken er ikke fra Evil Dead, men fra John Carpenters 'They Live'!, forøvrig en sjefsfilm av de sjeldne. http://us.imdb.com/Quotes?0096256 Ellers er det Blizzard-spillene som ruler på sitatfronten. Jeg husker jeg spilte en beta elns av Warcraft 2, da måtte man 'høste fjell' også. Aldri ledd så sinnsykt av et spill før. "No, I don't want to" "Uhhohoho, that tickles" Uff... Ikke nok med at du er tregt ute, men du missa denne på side 2 av denne tråden; Duke 3D bubblegum sitatet er tatt fra They Live!, en Sci-Fi film film av John Carpenter fra 1980. Kremt, kremt. Men filmen er bra ja. Det er jeg enig i. Lenke til kommentar
Corn Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 "How did you get up there?""By sheer force of will, mwahaha.." "hmmm?" "ok, som of those creepy voodoo kids put me up here" Murray right? Lenke til kommentar
slash Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 merkelig at ingen har skrevet denne: shot through the heart, and i`m to blame! - nightelf archer, wc3 alice cooper anyone? *ehrm* Bon Jovi, er det ikke? og han synger for øvrig "shot through the heart, and you're to blame"... sånn er det med den saken... edit: DÆGGÆRN, så ikke at kowalski her skrev det samme! jaja, these little things... ja, jeg er KLAR OVER DET! men det dere (tydeligvis) IKKE vet er at Alice Cooper også har gjordt en versjon av denne sangen. som jeg forøvrig synes er MASSE bedre enn Bånn Jovi`s. Og selv om dama i spillet ikke sier akkurat det som står i orginalteksten, så er det KLART at hun refererer til denne sangen. omtrent som i "I shot the sheriff, I shot the deputy, and I'm just about to shoot you too!" (rifleman - fritt etter bob marley) okay, gammel tråd, men jeg måtte bare forsvare mine musikkunnskaper. de er hellige for meg. Lenke til kommentar
Silverstone Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 my shrink says I need an outlet for my aggression - NaturlSelection (rrrrring) Helo? you want to talk to the demon hunter? no, I don't have his number. - Dreadlord i Wc3 If I have wings, why am I always walking? Dreadlord i wc3 Lenke til kommentar
carbon Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 my shrink says I need an outlet for my aggression - NaturlSelection(rrrrring) Helo? you want to talk to the demon hunter? no, I don't have his number. - Dreadlord i Wc3 If I have wings, why am I always walking? Dreadlord i wc3 Mye innlegg du hadde silverstone, med tanke på at du bare har vert medlem siden mars -02 :o Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 "WRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLLL!!!" -de folka i Serious Sam med bombe som hue "ARRGH, ARGH" - Sarge, i Quake 3 når han blir skutt på Lenke til kommentar
do'h Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 jeg liker den i serius sam når en stor stein ruller mot han i utrolig treig fart, og så plystrer han, melodien til indiana jones Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå