eught Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 "Why don't you drive"? Libya sin demolition truck i RA2 Lenke til kommentar
Optimus Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 hmm..ok var litt kjapp i avtrekkeren der..søkte litt på google :-? Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 I'm in position! Counter-strike Lenke til kommentar
tåa Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 I'm in position!Counter-strike Aner jeg en CS-nerd her? Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 I'm in position!Counter-strike Aner jeg en CS-nerd her? eller bare en veldig pervers person Lenke til kommentar
slash Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Duke Nukem har vel mange gode replikker. Er en kul, husker ikke helt, men tror den er ca sånn: "It's time to kick some ass and chew bubblegum!" Its time to kick ass and chew bubble gum, and im all outta gum! og noen andre: what are u? some bottom feeding scum sucking alge-eater? u lucky son of a bitch UAAAAAAAAAAA! (min personlige favoritt) i love the smell of bacon in the morning husker ikke mer i farta, peace out! Lenke til kommentar
slash Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 "you no longer fear cold!" (et shrine i diablo2, omgitt av lava og helvetesild) NO! boo is NOT for eating, and besides, he is probably quite stringy. Er, and he is my companion! (minsc fra bg2) thanx for nothing, todryk! (george stobbard fra broken sword) intercourse!! (ne`ban fra unreal 2 banner (intercourse = f*ck)) you stay right here, we`ll be back before u can read the koran (sam & max) dogmeat is alive! dogmeat is alive! UAHAAAAAAAAAA*croak* (for those who never knew and those who can only remember, the one & only fallout) yep, that`s a cow alright (diablo) i`m no milkmaid (diablo) G: heh, call me a psychic! E: ok, you are a sidekick! (good & evil fra black & white) /me kommer med flere senere... akkurat nå er jeg for trøtt peace out Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Merkelig at ingen har nevnt Max Payne her enda? Han har jo mange bra. Lenke til kommentar
Olethros Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Er det bare jeg som syntes denne var ufattelig morsom? Me so horned! Me hurt you long time! - Warcraft III, Grunt Lenke til kommentar
slash Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 vell, max hadde ingen direkte skrattmorsomme... han var mer sånn hardass-tørrvittig. men monkey island derimot... der er det latterkule etter latterkule hail carmack, peace out! Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Dere har jo glemt de fete komentarene fra Shadow warrior... "Low wang drop soap, you bend over get it!" Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Dere har jo glemt de fete komentarene fra Shadow warrior... "Low wang drop soap, you bend over get it!" Ja. Shadow Warrior har noen mer orginal replikker enn Duke 3D. "You wanna watch Wang wash Wang?" - Det burde være unødvendig å nevne at det er ikke hele seg selv han prater om å vaske. "Ohh.. I'm sorry. Did I BREAK you concentration?" - Etter å ha sprengt en fyr. "Huh? Must be American Made" Duke 3D bubblegum sitatet er tatt fra They Live!, en Sci-Fi film film av John Carpenter fra 1980. Her er noen Duke 3D til; "What are you waiting for? Christmas?" "Damn! Those alien bastards are gonna pay for ruining my ride" Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Det store spørsmålet er om følgende replikk, hentet fra Splinter Cell, er morsom, eller bare teit: Lambert: It's something you don't forget. Like riding a bike. Fisher: Or wearing high heels. Synes egentlig replikken er ok. Men timingen er grusom... Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Glemmer aldri Duke.. I'm gonna rip of your head and shit down your neck... Lo godt da, men da han faktisk gjorde det, fikk jeg helt krampe, må faktisk smile nå når jeg tenker på det Lenke til kommentar
Legionaire Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 På Morrowind i en by husker ikke hvilken . så kan du snakke med en fyr men det eneste du kan gjøre er og "insulte" han så du gjør det helt til det klikker for han .... da sier han : IM GOING TO RAPE YOUR CORPSE .. But Don't Worry il be gentle..... så må du drepe han .... Lenke til kommentar
madmurdoc Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 I A bugs life på playstation sier hovedpersonen `Der ble det en flekk´ når han har drept noen den er garantert best... Lenke til kommentar
slash Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 var det morrowind originalt, eller bruker du en plugin?? tviler egentlig på at den kommentaren var original. men det kan være at jeg tar feil trust is for the foolish, and the dead! (viconia i bg2) you n`wah!!! (morrowind) `tis not pink i tell you!! its RED, RED ya hear? (en føgesvenn av drizzt ibg2 - om hammeren sin) ferryman, if you please take me across the raging seas for a few gems, i`ll take you boat i cannot swim, i cannot float. (LBA2, verdens værste voice-acting. falskere enn jackson) hail nilsson, peace out! Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Barney: That might look nice in my trophy room. Lenke til kommentar
nord Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 1.replikk Aida:go to hell Darlton Darlton:already there tuss unreal2 i labratoriet på planeten hell! Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Jeg har uttalige timer med "Snake, snaaake SNAAAAAAAKE" i Metal Gear. Har vel også utvekslet noen timer banneord med det spillet der :oops: Må vel egentlig si at det er den meste irriterendes replikken jeg kan til dags dato huske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå