Nimrad Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Det har seg sånn at jeg er en ærlig sjel og jeg angrer grovt. PS3 fikk jeg sånn ca 1 måned før jeg ble 18 år og lagde derfor hovedkontoen min som sub account. I mellomtiden har jeg kjøpt Warhawk på nett (bundet til den kontoen), fått noen trophies, lagd ei full venneliste og kjøpt mange andre spill på PS Store. Nå er det faktisk sånn at siden jeg først registrerte meg som sub account så må jeg være det for resten av livet! Det vil da si at jeg kan få problemer i home, jeg kan ikke bruke mitt eget visakort for å betale ting uten å gå inn på master accounten først og legge til penger der og jeg kan heller ikke delta i BETAtester. Jeg har sendt mail til sony og spurte om det var mulig å bytte til master account, men det er visst umulig. Det er heller ikke mulig å overføre mine spill, trophies o.l. til den nye kontoen om jeg lager en ny en som er master account. Er det flere enn meg som har slike problemer? Jeg vil uansett oppfordre dere til å sende en mail til sony. Hvis noen vil skrive en mal til hva vi kan skrive så er det fint Takker for oppmerksomheten. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Jeg er helt enig. Det burde ikke være problemer med å spille spill som du har kjøpt på din eneste konsoll. Samme hvor mange kontoer du har. Jeg har lyst til å lage ny master-konto, fordi jeg har sett meg ut et bedre nick som er ledig, men kan ikke dette i frykt for å gi opp spills om har kostet mange penger. Jeg har lurt på om ikke dette er en forbruker-rett sak, siden har man kjøpt spillet så må man kunne beholde det, samma om du vil ha nytt kallenavn på internett eller ei. Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Jeg er også en av de som HATER dette systemet. Da jeg kjøpte en PS3 fant jeg absolutt ikke ut hvordan jeg skulle lage en konto så min mor måtte gjøre det for meg. Hvordan kan jeg lage en ny konto? (Både Master og sub) Jeg har for øvrig ikke kjøpt noen spill på PSstore eller fått noen trophys. Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Det som å er noe drit er at jeg ikke kan ha PS1 spill fra US og Norsk PSN på min PSP samtidig. Må ha enten eller Lenke til kommentar
ketilkn Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Jeg har lyst til å lage ny master-konto, fordi jeg har sett meg ut et bedre nick som er ledig, men kan ikke dette i frykt for å gi opp spills om har kostet mange penger. Av nedlasta spill så er det bare Warhawk som er låst til en konto. Du kan fortsatt bruke andre PSN-spill så lenge du ikke sletter kontoen du lasta de ned med. Bortsett fra Warhawk fungerer det fint egentlig. Ser hvorfor de gjorde som de gjorde med Warhawk. Folk deler faktisk ut PSN-bruker og passordene sine med anonyme tullinger over nettet. Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Nimrad: Lag gjerne en liste i 1.post med alle som klager på dette systemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå