Vale Tudo Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Solgte min Wii 3 uker etter jeg kjøpte den på relase, fant fort ut at det ikke var noe for meg og kan i dag ikke si jeg savner den. Lenke til kommentar
heborres Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 HVORFOR kunne ikke Nintendo vise denne traileren i pressekonferansen? Det hadde jo løftet alt mange hakk! Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Ja si det, kanskje det ville ha skremt vekk alle 6-åringene som satt i salen?! Oh the humanity! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 De viste jo CoD:WaW, så why not? Lenke til kommentar
svenka Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Mad World er vell altfor hardcore Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 ^ Garantert, blir sikkert kansellert siden det inneholder blod. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) De viste jo CoD:WaW, så why not? Når det er sagt så såg det ikkje så dumt ute på Wii egentlig, men blir nok kjøpt på 360 lell EDIT: Madworld ser heilt villt ut! Endret 15. juli 2008 av Mala Lenke til kommentar
svenka Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Men det har jo blitt bekrefta på en indirekte måte at nintendo holder på med en zelda og retro tukler med en metroid? Håper de sparer kruttet til neste messe! Endret 15. juli 2008 av Mithos Lenke til kommentar
heborres Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Nintendo vil kanskje ikke skru opp forventningene for mye. Bedre å bli positivt overrasket enn å bli negativt overrasket Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 oh man som jeg gleder meg til wii sports resort kommer og den lille greia til wiimoten, da blir det fett! EKTE sverdkamper, tenk på star wars, ååååå Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Jeg skjønte nesten at Nintendo kom til å gjøre dette, så jeg ble ikke akuratt overrasket Men når en leser alle kommentarene her (og på resten av det store internett) skulle man jo nesten tro at alle de gode spillene som kommer ble avlyst under konferansen. MadWorld, The Conduit, Fatal Frame IV, Warioland, Rune Factory og Fragile er bare noen gode titler jeg kommer på i farta som kommer til Wii. Og selv om jeg håpte de ville vise litt av Zelda så kan vi ikke forvente at de skal klare å spy ut et nytt spill to år etter det forrige og samtidig finne på noe nytt og revolusjonerende for serien (som de sa de skulle gjøre). Men det har jo blitt bekrefta på en indirekte måte at nintendo holder på med en zelda og retro tukler med en metroid?Jeg fikk ikke med meg konferansen (pga. ISDN ), men sa de virkelig noe om at Retro jobbet med et nytt Metroid? Jeg trodde Retro skulle jobbe på noe annet og nytt jeg? Endret 15. juli 2008 av Ziltoid Lenke til kommentar
svenka Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Ziltoid. Synst jeg kan huske at retro har sagt at de arbeider med et metroid prosjekt kalt "dread" Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Jeg vet om Dread (2D metroid til DS ikke sant?), men det var ikke det jeg tenkte på. Ryktene gikk ut på at de skulle lage et helt nytt spill til Wii. Men det var nok bare rykter. Om de virkelig har noe slikt på gang får vi nok høre om det når den tiden kommer Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Den Mad World traileren... helt sinnsyk. noe av det kuleste jeg har sett hehe. gleder meg! litt bedre versjon her: http://www.dailymotion.com/video/x64z6t_ma...r-e3_videogames Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) ^ Garantert, blir sikkert kansellert siden det inneholder blod. ugh, spilt no more heroes? mye blod der, ganske hardcore spill, og ikke for å nevne 20x bedre enn madworld... edit: apparently skjønner ikke folk at jeg baserer fra traileren.. Endret 15. juli 2008 av aria-sama Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Og Madworld har du heilt sikkert prøvd Lenke til kommentar
svenka Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) ^ Garantert, blir sikkert kansellert siden det inneholder blod. ugh, spilt no more heroes? mye blod der, ganske hardcore spill, og ikke for å nenvte 20x bedre enn madworld... Mad World har jo ikke kommet ut enda? :o Endret 15. juli 2008 av Mithos Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 enn åssen det så ut mente jeg=Þ Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 enn åssen det så ut mente jeg=Þ Hæ? Det så jo dritstilig ut, hehe. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Er grunnen til at de ikke viste det fordi det er Sega som er utvikler for spillet ? Vil vel heller prioritere egne titler. Også enklere å organisere også sikkert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå