Gå til innhold

Nintendos pressekonferanse, live 15. juli kl. 18.00! (E3)

LucarioX

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes att Nintendo har løyet, hvor ble det av store avsløringene

Wii Music, gud forby, Wii Resort, enda ett casualspill med null historie eller noe som helst

Animal Crossing, måtte gud forby dette og

Jeg setter min liv til 360/PS3 da Nintendo er ute av hjertet mitt

Da rommer hjertet mitt til spillopplevelser med konge story, gameplay som tar det meste og grafikk som er på greip

Goodbye Nintendo, dere har mistet meg som en kunde

Da skal Wiien støve ned nok engang ;)

Lenke til kommentar
Rockstar Games, a publishing label of Take-Two Interactive Software, Inc. (NASDAQ: TTWO), is proud to announce Grand Theft Auto: Chinatown Wars. Developed by Rockstar Leeds in conjunction with series creators Rockstar North, Grand Theft Auto: Chinatown Wars will be available on the Nintendo DS™ in North America and Europe this winter.

"This is a game that will deliver a rich, fast-paced and intense 'Grand Theft Auto' experience that will be truly unique to Nintendo's handheld platform," said Sam Houser, Founder of Rockstar Games. "Rockstar Leeds, along with the team at Rockstar North, has built upon a decade of progressive design on Grand Theft Auto, and has created something fundamentally fresh and immersive."

Grand Theft Auto: Chinatown Wars is an entirely original entry into the critically acclaimed Grand Theft Auto series, and brings a new level of interactivity to its sprawling open environments. With the use of the DS touch screen, players will navigate their way through the streets as they uncover the truth behind an epic tale of crime and corruption within the Triad crime syndicate, delivering the unprecedented amount of depth that has become a true trademark of the franchise.

For more information about Grand Theft Auto: Chinatown Wars, visit: http://www.rockstargames.com/chinatownwars

Lenke til kommentar
Ja, så hvem selger sin Wii?

Selger? Nå må vi vel betale for at noen skal gidde å ta den imot.

Er det jeg er redd for også :p Blir vel til at jeg rydder den bort. Har ikke brukt den på flere måneder, og det later ikke akkurat til at noe vil forandre seg der i gården.

Lenke til kommentar

Animal Crossing er faktisk et kjempemorsomt spill da. Ikke noe hardcore, men flere timer med variert moro, spesielt om du kjenner noen, venner eller random onlinefolk, så er det et utrolig morsomt.

Men, skal ikke forvente for mye av en med Gears of War-avatar...

Lenke til kommentar

Nei dette var triste greier, hadde håpet på noe stort og nytt fra Nintendo. Men dette var alt for dårlig, de kan da mye bedre enn dette! Ett nytt Zelda, Metroid eller Mario til Wii hadde gjort denne konferansen sinnsykt mye bedre. Jeg har vært negativ til Nintendo Wii i det siste, og nå er det bekreftet for meg. Nintendo går for disse Casual spillene, som jeg absolutt ikke vil ha. Dermed vil Nintendo miste meg neste generasjon(hvis de da lager en ny konsoll :p )Jeg bruker Wiien alt for lite, og nå blir det enda verre fremover.

Sony overrask meg :)

Endret av master_al
Lenke til kommentar

Animal Crossing er faktisk et kjempemorsomt spill da. Ikke noe hardcore, men flere timer med variert moro, spesielt om du kjenner noen, venner eller random onlinefolk, så er det et utrolig morsomt.

Hva med å forsøke å oppføre seg? Du må tåle at folk kritiserer Nintendo nå, uten at du skal ta det personlig.

Lenke til kommentar

Hva med å forsøke å oppføre seg? Du må tåle at folk kritiserer Nintendo nå, uten at du skal ta det personlig.

Sa Patney noe galt?

Lenke til kommentar

De som sier at de vil selge Wiien sin, og gi bort osv bare overdriver dems skuffelse over Nintendo. De håpet/ forventet noeannet, men fikk ingenting de hadde lyst på.

Jeg for min del koser meg fortsatt med spill på min Wii hver dag, fant et "hardcore" spill som jeg kan drive med i flere uker framover nå :)

Men for dere som vil ha Gear of War og slike spill så har dere fortsatt det riktig, Wii er ikke en konsoll for dere.

Nintendo har rett og slett en annen målgruppe, og om de skulle ha prøvd å nådd absolutt alle og enhver hadde de sansynligvis ikke lykkes slik de gjør i dag.

Lenke til kommentar

Er ikke sikker på om dette er sant, fant det på neogaf..

Morgan Webb: So Reggie what do you have to say to harcore gamers who might feel left out by you at this point?

Reggie: How can you possibly feel left out. We've got Animal Crossing with voice chat fully hooked up the internet, and Grand Theft Auto on the DS, so how can you possibly feel left out?

:nei:

Lenke til kommentar
De som sier at de vil selge Wiien sin, og gi bort osv bare overdriver dems skuffelse over Nintendo. De håpet/ forventet noeannet, men fikk ingenting de hadde lyst på.

Jeg for min del koser meg fortsatt med spill på min Wii hver dag, fant et "hardcore" spill som jeg kan drive med i flere uker framover nå :)

Men for dere som vil ha Gear of War og slike spill så har dere fortsatt det riktig, Wii er ikke en konsoll for dere.

Nintendo har rett og slett en annen målgruppe, og om de skulle ha prøvd å nådd absolutt alle og enhver hadde de sansynligvis ikke lykkes slik de gjør i dag.

Amen. Spiller daglig Boom Blox og gleder meg stort til Warioland Shake og Mad World. Skal man plutselig kaste Wii'en sin pga en dårlig E3 konferanse? hehe.

Lenke til kommentar

Kunne ikke sagt det bedre selv =]

Lenke til kommentar

Det er klart at Nintendo satser på barn og familie underholdning for fulle maskiner nå. Men det har jeg vist hele tiden, Nintendo er ikke lenger noe for en gamer.

Utrolig dårlig for Nintendo på E3 denne gangen.

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Jeg rakk ikke hjem tidsnok til å se konferansen, men etter å ha lest denne tråden er jeg skuffet.

Hadde planer om å kjøpe meg en Wii i august (evt senere hvis Nintendo hadde lansert flere farger på E3), men nå ble jeg litt motløs. Ja det er allerede endel spill på markedet som er veldig bra (Metriod, Galaxy, SSBB, Zelda og kanskje et par andre), men de må jo fortsette å komme med nye hvis Wii skal ha noe særlig levetid blant de som er over middels interisert i spill.

Mad World kan rette opp litt, men jeg vet ikke nok om det enda.

Lenke til kommentar

Herregud. Det må være tomt under broene i kveld, for her var det mange troll. Jeg skal ikke peke fingrer eller noe slikt, men det var da voldsomt for en reaksjon enkelte her skulle ha. Presentasjonen var skuffende, faktisk verre enn i fjor, men enkelte her må være gale hvis de tror at Nintendo bare vil satse på casuals. Hva tror dere Zelda-teamet, SMG-teamet, Retro Studios, NST eller Monolithsoft holder på med? Skjerpings dere.

OT: Rett og slett en begredelig presentasjon. NDS har fått så bra tredjepartstøtte at jeg skjønner mangelen av Nintendo-spill. Det er Wii-spillene jeg bekymrer meg over. Wii Music er det eneste Nintendo-spillet jeg kunne tenkt meg å prøve. Jeg frykter at presentasjonen vil ha ringvirkninger som vil påvirke den økende strømmen av core-spill(MadWorld, The Conduit, Tales of, Spyborgs, Tenchu, Rune Factory, Arc Rise Fantasia, Castlevania Judgement). Tredjepartselskapene har etter min mening en bedre lineup av core-spill enn Nintendo per dags dato. Det er ganske tragisk. Jeg savnet også noen WiiWare-spill fra Nintendo. De lanserte tjenesten, de burde også støtte den.

Alt i alt en kjedelig presentasjon, og milevis unna det MS viste frem i går. Men det betyr ikke at Nintendo ikke har noen core-spill på lur.

Endret av Bruskork
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...