Monkeyboy Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Jeg vil bare go on record, at dette var en utrolig kjedelig pressekonferanse. Ikke et spill som interesserte meg. Lenke til kommentar
Krissman Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 jeg er skuffa, men zelda blir nok annosert på neste messe håper jeg. nintendo skuffer de som faktisk kjøpte gamcube! Lenke til kommentar
RevX Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Jau, smile ja. Er ikke alltid jeg føler for å le meg ihjæl med alskens familie og venner i en overfylt stue med et eller annet "Wii [insert activity here]"-spill. Hva med de av oss som kunne tenke seg å sitte i godstolen med et skikkelig singleplayerspill? Har de glemt oss fullstendig? Er nesten sykt å tenke på at disse folka leverte oss NES og SNES i sin tid. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) De har blitt så oppslukt av pengemaskinet som gjorde det tydeligvis greit i starten med fokus på så mange som mulig, at de nå lager spill som barn fra 3 år kan spille, problemet er at vi som er eldre enn 8 neppe finner det like underholdende. Endret 15. juli 2008 av Erasus Lenke til kommentar
Erlec Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Dårligste jeg har sett av Nintendo siden lenge. Er klart at Nintendo fokuserer på casual men har glemt hva hardcore liker desverre. Jaja, Wiien min får da derimot mindre spill i år enn fjor (tre) Lenke til kommentar
tannpirka Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Men ikke glem koke oppskrifter på DS da folkens!! HERLIG! Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Jeg vil bare go on record, at dette var en utrolig kjedelig pressekonferanse. Ikke et spill som interesserte meg. Samme gjelder meg Ingen spill i det hele tatt, har kjøpt 2 spill iår med det blir ikke fler ser jeg etter denne tragiske konferansen Da skal 360/PS3 gi meg masse spillopplevelser som jeg forventer Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Latterlig dårlig. Elendig. Hvor blir det av "core gamer"-nyhetene de skrøt av skulle komme? Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Latterlig dårlig. Elendig. Hvor blir det av "core gamer"-nyhetene de skrøt av skulle komme? Det fant de bare på for at vi hardcore-folk skulle gidde å lide oss gjennom konferansen Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Hadde hatt et bedre inntrykk av Nintendo hvis jeg ikke hadde sett denne pressekonferansen. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Da jeg ikke leser noen store nyheter på nettet, regnet jeg med at dette var sugent. Fikk selv ikke sett den, men er vel ingen ting jeg gikk glipp av ser det ut som. Birger Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Latterlig dårlig. Elendig. Hvor blir det av "core gamer"-nyhetene de skrøt av skulle komme? Det fant de bare på for at vi hardcore-folk skulle gidde å lide oss gjennom konferansen Hahha den satt!! Til og med Lips til 360 var bedre enn alt Nintendo viste idag Lenke til kommentar
Patney Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Selv det nye sverdspillet i Resort, som skal dra nytt av 1:1 trackingen til Motion plus, klarte de å fucke opp helt. Vil jeg spille spill med slik grafikk spiller jeg på mobilen ... Grenseløst patetisk. Ikke vær dum, Wii Sports/Resort har da god grafikk. Det er bare altfor casual, og nintendo burde slutte å satse på sånt og gå tilbake til det de var før. Den største nyheten var god, Animal Crossing, men det jeg så fram til var større, men dukket ikke opp. Jeg ville ha et nytt og friskt Zelda. Et som gjennopplivet hele serien. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Selv det nye sverdspillet i Resort, som skal dra nytt av 1:1 trackingen til Motion plus, klarte de å fucke opp helt. Vil jeg spille spill med slik grafikk spiller jeg på mobilen ... Grenseløst patetisk. Ikke vær dum, Wii Sports/Resort har da god grafikk. Det er bare altfor casual, og nintendo burde slutte å satse på sånt og gå tilbake til det de var før. Den største nyheten var god, Animal Crossing, men det jeg så fram til var større, men dukket ikke opp. Jeg ville ha et nytt og friskt Zelda. Et som gjennopplivet hele serien. Det kan sees på som god grafikk for 6-7 år siden. Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Ikke vær dum, Wii Sports/Resort har da god grafikk. Det er bare altfor casual, og nintendo burde slutte å satse på sånt og gå tilbake til det de var før. Før, som da de solgte 3 gamecuber og en hyssing i måneden? Jeg er skuffet over konferansen jeg også, men Nintendo har funnet en formel for å selge konsoller som funker jævlig bra. Glad jeg kjøpte meg 360 jeg Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Selv det nye sverdspillet i Resort, som skal dra nytt av 1:1 trackingen til Motion plus, klarte de å fucke opp helt. Vil jeg spille spill med slik grafikk spiller jeg på mobilen ... Grenseløst patetisk. Ikke vær dum, Wii Sports/Resort har da god grafikk. Det er bare altfor casual, og nintendo burde slutte å satse på sånt og gå tilbake til det de var før. Den største nyheten var god, Animal Crossing, men det jeg så fram til var større, men dukket ikke opp. Jeg ville ha et nytt og friskt Zelda. Et som gjennopplivet hele serien. Det kan sees på som god grafikk for 6-7 år siden. Nja, si en 8-9 så er jeg enig. Ikke bare ser det lite innbydende ut, den minimalistiske grafikken setter grenser for gameplayet. Endret 15. juli 2008 av Jorchi Lenke til kommentar
Patney Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Selv det nye sverdspillet i Resort, som skal dra nytt av 1:1 trackingen til Motion plus, klarte de å fucke opp helt. Vil jeg spille spill med slik grafikk spiller jeg på mobilen ... Grenseløst patetisk. Ikke vær dum, Wii Sports/Resort har da god grafikk. Det er bare altfor casual, og nintendo burde slutte å satse på sånt og gå tilbake til det de var før. Den største nyheten var god, Animal Crossing, men det jeg så fram til var større, men dukket ikke opp. Jeg ville ha et nytt og friskt Zelda. Et som gjennopplivet hele serien. Det kan sees på som god grafikk for 6-7 år siden. Problemet med dagens gamere er at de ikke ser forbi det teknologiske. De skjønner ikke at spill ikke trenger å være helt realistiske for å være bra, men at god grafikk ligger mest i god stil. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 kilik, der oppsummerte du alt. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Ja, så hvem selger sin Wii? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå