_norse_ Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Genial konferanse. En god latter forlenger livet. Den jam session de hadde var episk. Jeg trodde det "in the movie" fjaset MS hadde i går var pinlig, men dette nådde nye høyder. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Hva kan jeg få for en Wii med to Wiimotes? Etter konferansen 100kr Lenke til kommentar
4ewugyvueoovuuoyuvfyic Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Håpet på at det kom Zelda musikken også en logo, men så kom jævla Wii Music! Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Genial konferanse. En god latter forlenger livet. Den jam session de hadde var episk. Jeg trodde det "in the movie" fjaset MS hadde i går var pinlig, men dette nådde nye høyder. Wii music syns jeg så veldig kjedelig ut. Ganske skuffende konferanse, selv om jeg fikk se AC med mikrofon, som jo er guddommelig. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Hva kan jeg få for en Wii med to Wiimotes? To slitte femtilapper og en klem. Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Dette var dårligere enn fjorårets nintendo konferanse! Det ble ikke vist noen interessanne spill, bare skryting og smisking for å tjene enda mer lett-tjente penger! Også hele tiden: "We will bring a smile on your faces", haha jeg har aldri hatt et surere smil i mitt liv! A Nintendo Fanboy has just died... Lenke til kommentar
unwill Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 De fleste som så dette er skuffet, selvsagt, det er jo vi som er såkalte kjernespillere som faktisk bruker tid på å se på "reklame" av kommende spill osv. Personlig var jeg ikke impontert over nye spill som kommer, og hvis Nintendo ikke har tenkt til å lage noe mer enn det neste halvåret, så vet jo ikke hvor ofte jeg kommer til å smile. Musikkspillet var heller ikke appelerende til meg, og Animal Crossing er ikke min type spill. Så da er det bare å håpe på at andre utviklere greier å komme med gode spill, men det vil nok ta en stund til de greier å dra nytte av motion plus. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Laland er du synsk? 100kr du også Lenke til kommentar
RevX Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Ålreit, den motion-saken var faktisk det eneste interessante på hele konferansen. MS kjørte i hvert fall rett på sak med stortitler, mens vi her fikk alle slags casualgreier, en pinlig irriterende happy-dame, litt for mye skryt og en ALTFOR brå avslutning. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Makan til noe søppel Jaja da får jeg bare ha dem 5 spillene til Wii mens 360/PS3 kommer til å kose seg med minst 3 til 5 iløpet av 1 år TCI sa att MS sin konferanse var søvndyssende, hva er denne da? Drepenes dårlig konferanse, dette må da være det værste!! Lenke til kommentar
Agg Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Ny høydare hva ubrukelighet angår, ikke noe som helst som virket spennende...good going Nintendo...har angret lenge på kjøpet av Wii og nå angrer jeg enda mer. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Laland er du synsk? 100kr du også Først tenkte jeg èn femtilapp, men så fant jeg en til krøllet inn i den i lommeboka.. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Hva kan jeg få for en Wii med to Wiimotes? Etter denne konferansen så tipper jeg rundt 300 spenn. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Hva kan jeg få for en Wii med to Wiimotes? Etter konferansen 100kr Pøh. jeg gir 500. Lenke til kommentar
Nacky Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Stoler på Nintendo, så er ikke sur for konferansen, men er enig i at det va'kke store greiene Lenke til kommentar
4ewugyvueoovuuoyuvfyic Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Hvis de hadde kommet med nytt Pikmin eller No More Heroes 2 som har mer blod, ville jeg kjøpt en ny Wii. Kan ikke si at det frister noe mer.. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Jepp, dette var det dårligste og mest skuffende noensinne. De pratet masse om at de ville tilby ting for VETERAN HARDCORE GAMERS, men alt vi fikk var CASUAL. Nintendo er så sykt dårlig selskap. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Stoler på Nintendo, så er ikke sur for konferansen, men er enig i at det va'kke store greiene Ja, men hva er poenget, sitter du der og direkte gleder deg til noe av det som ble vist? Lenke til kommentar
tannpirka Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Får satse på Sony da ... Verker Nintendo eller Microsoft imponerte meg nå ... I WANT RPGs! WTF? 360 har mange flere og bedre rpg's enn PS3. Lenke til kommentar
roht Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Dei har vel innsett at penga ligg hos 'casuals'. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå