Hayabuuza Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Jeg skal kjøpe nye hodetelefoner og lurte på om AKG K 518 DJ er noe tess? Endret 17. juli 2008 av kladd25 Lenke til kommentar
Karl_Evald Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Jeg kjøpte AKG K 518 DJ på søndagen (i Sverige, der var butikkene oppe..) Jeg syntes det var god lyd, men for min del satt det for stramt på hodet (blir sikkert bedre etter å ha brukt det litt ), etter å ha brukt det i 20-30 min hadde jeg vondt i hodet... men jeg har stort hode da ;P Jeg syntes det var bra headset for penga =D Hvis du skal kjøpe: beste pris jeg har sett er på CDON Edit: Sant SvennAndre. Veldig lyddempende! Endret 15. juli 2008 av Karl_Evald Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Har dette selv, og har hatt det noen måneder nå. Er veldig fornøyd med det, funker fint på farta (har reist utrolig mye siste halvåret). De demper mye støy, hører ikke at folk kommer inn på rommet mitt og roper og prøve å få kontakt med meg. Alt i alt, er det et konge headsett til den prisen. Kjøpte selv via cdon.com, anbefales! Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 16. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2008 Har dette selv, og har hatt det noen måneder nå. Er veldig fornøyd med det, funker fint på farta (har reist utrolig mye siste halvåret). De demper mye støy, hører ikke at folk kommer inn på rommet mitt og roper og prøve å få kontakt med meg. Alt i alt, er det et konge headsett til den prisen. Kjøpte selv via cdon.com, anbefales! skal kjøpe via cdon:P men jeg er 12, så vet ikke om de sitter så stramt på meg>D Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 16. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2008 Jeg kjøpte AKG K 518 DJ på søndagen (i Sverige, der var butikkene oppe..) Jeg syntes det var god lyd, men for min del satt det for stramt på hodet (blir sikkert bedre etter å ha brukt det litt ), etter å ha brukt det i 20-30 min hadde jeg vondt i hodet... men jeg har stort hode da ;P Jeg syntes det var bra headset for penga =D Hvis du skal kjøpe: beste pris jeg har sett er på CDON Edit: Sant SvennAndre. Veldig lyddempende! Hvor mye ga du for det? Lenke til kommentar
Karl_Evald Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Jeg kjøpte AKG K 518 DJ på søndagen (i Sverige, der var butikkene oppe..) Jeg syntes det var god lyd, men for min del satt det for stramt på hodet (blir sikkert bedre etter å ha brukt det litt ), etter å ha brukt det i 20-30 min hadde jeg vondt i hodet... men jeg har stort hode da ;P Jeg syntes det var bra headset for penga =D Hvis du skal kjøpe: beste pris jeg har sett er på CDON Edit: Sant SvennAndre. Veldig lyddempende! Hvor mye ga du for det? Jeg betalte 500 svenske (435 norske), og jeg fikk de 100 kr billigere forde de var utstillingsmodell.. kjøp på CDON, du får de nesten like billig der Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 20. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2008 Jeg kjøpte AKG K 518 DJ på søndagen (i Sverige, der var butikkene oppe..) Jeg syntes det var god lyd, men for min del satt det for stramt på hodet (blir sikkert bedre etter å ha brukt det litt ), etter å ha brukt det i 20-30 min hadde jeg vondt i hodet... men jeg har stort hode da ;P Jeg syntes det var bra headset for penga =D Hvis du skal kjøpe: beste pris jeg har sett er på CDON Edit: Sant SvennAndre. Veldig lyddempende! Hvor mye ga du for det? Jeg betalte 500 svenske (435 norske), og jeg fikk de 100 kr billigere forde de var utstillingsmodell.. kjøp på CDON, du får de nesten like billig der Bestilte på fredag kommer i posten tirsdag eller onsdag>D Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 går det an å handle på cdon uten å legge igjen personnummeret? hvordan er lydbildet i disse, er det mye bass? Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Trenger bare fødselsdatoen, har noen nevnt et annet sted. Bass er nok din minste bekymring. Ikke voldsomt presis, men med litt bråk i nærheten bryr du deg neppe om det uansett. Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 26. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2008 Fikk dem i dag istedet (postkontoret i bygda er tregt) Men fy flate det er bra lyd for pengene!!! Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 går det an å handle på cdon uten å legge igjen personnummeret? hvordan er lydbildet i disse, er det mye bass? bare 3mnd for sent men, ja det er mye bass... Myyyye bass, krever dog en sterk kilde. Kan si at når jeg har dem rundt halsen kan jeg kjenne dunket inn i halsen. Lenke til kommentar
jonskja Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 vet at dette er en gammel tråd, men jeg tillater meg å stille ett spørsmål Er AKG K 518 ett headsett som sitter på øret eller rundt? TAKK! Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Det ligger oppå ørene, eller på øret som du sier. Lenke til kommentar
BlackRabbit Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Ønsker meg dem til jul Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå