Tehjoran Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Hei. Jeg og Faren min har tenkt oss å ta oss en tur til syden en uke.. Noen forslag til steder vi kan dra? Takk på Forhånd.. =D Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 14. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2008 Algarve, Portugal Du anbefaler dette stedet? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Algarve er en region helt syd i Portugal... Noe spesielt du skal i syden? Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 14. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2008 Algarve er en region helt syd i Portugal...Noe spesielt du skal i syden? Bare slappe av sole meg og kose meg.. ^^ Kommer sikkert til å finne på noe viss det er noen gøyale aktiviteter der. ^^ Lenke til kommentar
mopani Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Algarve er en region helt syd i Portugal...Noe spesielt du skal i syden? Bare slappe av sole meg og kose meg.. ^^ Kommer sikkert til å finne på noe viss det er noen gøyale aktiviteter der. ^^ Mallorca, Alcudia.. Veldig fine steder, med veldig bra strender. Herlig å kjøre go-cart der! Masse go-cart baner der:P Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 14. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2008 Hvem av dem har Go Kart Baner.. =D Elsker go Kart ^^ Lenke til kommentar
mopani Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Hvem av dem har Go Kart Baner.. =D Elsker go Kart ^^ Altså, Alcudia er et sted i Mallorca. Og det er bøttevis med go-cart baner i Mallorca.. Uansett hvor du og faren din bestemmer dere for å dra , er det garantert go-cart bane der =) God tur! Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 14. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2008 Takk.. ^^ Håper vi finner et Bra sted vi kan dra til.. er så dritlei av all den ventinga til fathern.. Han klarer ikke å bestemme seg for hvor han vil dra .. Så derfor trenger jeg tips til bra steder =D Lenke til kommentar
mopani Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Takk.. ^^Håper vi finner et Bra sted vi kan dra til.. er så dritlei av all den ventinga til fathern.. Han klarer ikke å bestemme seg for hvor han vil dra .. Så derfor trenger jeg tips til bra steder =D Skjønner.. Hvor lenge skulle dere vær der? Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 14. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2008 Takk.. ^^Håper vi finner et Bra sted vi kan dra til.. er så dritlei av all den ventinga til fathern.. Han klarer ikke å bestemme seg for hvor han vil dra .. Så derfor trenger jeg tips til bra steder =D Skjønner.. Hvor lenge skulle dere vær der? 1 uke.. Vil helst dra etter 20 Juli.. Men før August Faren min skal bort den 2 August:P Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Mallorca er nok greit ja, sikkert plenty av go kart baner også ja Søsteren min er på Mallorca og trives visst godt der... Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 14. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2008 Faren min liker visst ikke helt Mallorca og Gran Canaria ellr noe sånnt.. spessielt ikke spania på fastlandet.. Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 14. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2008 Andre steder enn *Mallorca, Gran Canaria, Egypt, Spania, Portugal* Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Sicilia, Franske rivieraen, Kypros? Lenke til kommentar
ThuleAudio Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Hva med Hellas eller Kroatia? Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Algarve, Portugal Du anbefaler dette stedet? jepp Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Sicilia, Franske rivieraen, Kypros? Franske rivieraen kan anbefales på det sterkeste. Spesielt i området fra Nice til Monaco, og gjerne enda lenger mot den italienske grensa Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Franske rivieraen kan anbefales på det sterkeste. Spesielt i området fra Nice til Monaco, og gjerne enda lenger mot den italienske grensa Liker området, men det er kanskje ikke det beste tipset for noen som er ute etter lange gode strender og enkel underholdning. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Kanskje mer av det må det Italienske siden.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå