Knebel Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Er det noen som har en link til en live side. Denne videodekninga til Gamespot suger. Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Litt over et kvarter igjen nå. HD feeden for IGN Insiders funker utmerket. Her er standard feeden deres: http://livewire.ign.com/2008/e3/index.html Endret 15. juli 2008 av XDamage Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Litt over 11 minutter igjen og spenninga er til å føles i lufta Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Dette kan umulig bli dårligere enn Nintendo sin.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Tenk om vi kunne fått Wip3out servert på PSN i disse dager....akk og ve! Lenke til kommentar
roht Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Håper me får vite noko heilt nytt, og ikkje berre det me veit skal komme. Det hadde blitt stas. Lenke til kommentar
Ramsey Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Sony trenger en eller annen skikkelig stor, positiv overraskelse om de ikke skal tape pressekonferansekrigen på dette års E3. Det er helt sikkert. -Home er ikke nok, selv om vi sikkert får se det demonstrert. Uten de store nyvinningene i forhold til i fjor. -PS2-spillnedlasting eller firmware som støtter bakoverkomp. vil utvilsomt holde. -Final Fantasy VII remake ville vært en aldri så liten genistrek, fanservice så det holder. -Det blir sikkert lansert en ny versjon av PS3, men jeg tviler på at det blir de helt store endringene. 80GB i fargene sølv, hvit og sort er mitt tips. Omtrent samme pris som i dag. -PlayTV bør vi vel få noe mer info om. Lol. Det at xbox fanboys ser på det å få en ps3 exclusive som det helt store i år er i seg selv latterlig. Det beskriver veldig godt hvilken desperat situasjon microsofts og dets sultemagrede fanboyskare befinner seg i. Bare innse det, MS sin konferanse var møkkent fra ende til annen. Ingenting eget. Ingenting som definerer xbox som platform. kun multiplatform spill og trøtte kopier av Wii's casual thingy å se frem til i gården der. Poenget mitt er at det ikke skal så mye til for å overgå dette. Men Gears og Fable så bra ut da Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Det er sikkert ikke det som er meningen, men faen hjertedunkinga før showet på IGN live wire feeden passer sinnsykt bra nå. Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Blir spennende dette Sony må virkelig levere idag, men tviler det blir dårligere enn Nintendo sin pressekonferanse. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Hvis God of War 3 vises så skal jeg bli kristen. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Hvilken side er det alle ser på? Jeg har på Gamespot nå.. Skal ha det gratis Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Det er sikkert ikke det som er meningen, men faen hjertedunkinga før showet på IGN live wire feeden passer sinnsykt bra nå. Jepp, den sto også godt i stil med den ebbende livsgleden eg satt med etter Nintendo konferansen. Lenke til kommentar
jkolbu Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 TRE MINUTTER!!!! Gleder meg som en KU! Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Jeg har på Gamespot, både det og IGN fungerer ekstremt bra. Men foretrekker Gamespot for øyeblikket. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Bruker den samme som jeg brukte når jeg så Microsoft sin: http://livewire.ign.com/2008/e3/index.html Veldig godt kvalitet, og hadde ingen problemer gjennom hele MS konferansen. Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Det er sikkert ikke det som er meningen, men faen hjertedunkinga før showet på IGN live wire feeden passer sinnsykt bra nå. Kunne ikke vert mer enig Lenke til kommentar
jkolbu Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Det skjer noe nå! kom en ps logo Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Ooo, nå kom det en PS pauseskjerm her. Med masse PS3 lyder fra spill & div. Endret 15. juli 2008 av XDamage Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå