Gå til innhold

Sonys pressekonferanse, live 15. juli kl. 20.30 (E3)

LucarioX

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sony trenger en eller annen skikkelig stor, positiv overraskelse om de ikke skal tape pressekonferansekrigen på dette års E3. Det er helt sikkert.

-Home er ikke nok, selv om vi sikkert får se det demonstrert. Uten de store nyvinningene i forhold til i fjor.

-PS2-spillnedlasting eller firmware som støtter bakoverkomp. vil utvilsomt holde.

-Final Fantasy VII remake ville vært en aldri så liten genistrek, fanservice så det holder.

-Det blir sikkert lansert en ny versjon av PS3, men jeg tviler på at det blir de helt store endringene. 80GB i fargene sølv, hvit og sort er mitt tips. Omtrent samme pris som i dag.

-PlayTV bør vi vel få noe mer info om.

Lol.

Det at xbox fanboys ser på det å få en ps3 exclusive som det helt store i år er i seg selv latterlig. Det beskriver veldig godt hvilken desperat situasjon microsofts og dets sultemagrede fanboyskare befinner seg i.

Bare innse det, MS sin konferanse var møkkent fra ende til annen. Ingenting eget. Ingenting som definerer xbox som platform. kun multiplatform spill og trøtte kopier av Wii's casual thingy å se frem til i gården der.

Poenget mitt er at det ikke skal så mye til for å overgå dette. Men Gears og Fable så bra ut da ;)

Lenke til kommentar
Det er sikkert ikke det som er meningen, men faen hjertedunkinga før showet på IGN live wire feeden passer sinnsykt bra nå. :D

Jepp, den sto også godt i stil med den ebbende livsgleden eg satt med etter Nintendo konferansen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...