Gå til innhold

Sonys pressekonferanse, live 15. juli kl. 20.30 (E3)


LucarioX

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hørt rykter om at de skal vise frem den nye open office for ps3. Sony vil fortelle om hvordan de skal ta over kontor pc markedet, samt at de vil legge inn tilgang til og få de seneste børsnyhetene direkte i spill.

 

Eller...

 

Tror ikke helt på det store, men håper LBP er ferdig snart (gleder meg sykt...), samt noe on PlayTV.

 

Og kanskje noen heftige videoer av GT5 og "gameplay" i Home (for og se hvordan det henger sammen i det hele)

 

Ellers kan man jo håpe på PSN video og flere PS1 spill...

Lenke til kommentar
IGN har vert gjennomført bra på både MS og Nintendo sin, så eg holder meg til den :)

I går var IGN best. I dag er Gamespot klart best. Støtter full skjerm, mye bedre lyd, ingen forsinkelse og litt bedre videokvalitet.

 

edit: 100% stabil er den også når du først kommer i gang. Den kan være litt treg med å komme opp, så ha en annen stream for å få med deg begynnelsen.

 

(Jeg har forresten alltid hatt både IGN og Gamespot oppe sånn i tilfelle. Gamespot klart best i dag, IGN best i går for alle utenom betalende gamespotmedlemmer.)

Endret av Nimrad
Lenke til kommentar
IGN har vert gjennomført bra på både MS og Nintendo sin, så eg holder meg til den :)

I går var IGN best. I dag er Gamespot klart best. Støtter full skjerm, mye bedre lyd, ingen forsinkelse og litt bedre videokvalitet.

 

edit: 100% stabil er den også når du først kommer i gang. Den kan være litt treg med å komme opp, så ha en annen stream for å få med deg begynnelsen.

 

(Jeg har forresten alltid hatt både IGN og Gamespot oppe sånn i tilfelle. Gamespot klart best i dag, IGN best i går for alle utenom betalende gamespotmedlemmer.)

 

Linky?

 

-

 

Synd at ikke hver av de respektive konsollene har direkte live stream fra maskinen. Tven er å foretrekke fremfor en laptop.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...