viuldriftking Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 tipper det kommer sammen med home Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Som tidligere sagt; så lenge spillene kommer på ps3 og det ikke går utover kvaliteten at de er multiplattform, så bryr jeg meg ikke. Og hvordan har du tenkt å finne ut om det går ut over kvaliteten? Det er jo rett og slett umulig å vite. Så...du klarer ikke se forskjell på et middelmådig spill og et bra spill? Hvis spillet blir middelmådig, hvordan kan du vite om det er på grunn av at det er multiplattform? Er helt rett at det er umulig å vite om spillet påvirkes negativt av at det gis ut på multiplattform! Les hva jeg skriver da, jeg har heller aldri sagt at jeg kan vite det. Jeg sier bare at så lenge det ikke påvirker spillet negativt, så er det greit. Rent hypotetisk sett; Dersom et spill du har sett trailere av, og som ser helt fantastisk ut og alt tyder på at det blir et suverent spill, og som er eksklusivt til PS3, plutselig blir annonsert multiplattform, og når spillet blir utgitt et år senere så er det middelmådig og ingenting spesielt, så er det klart du får en viss mistanke om at utviklingen for flere konsoller har vært prioritert over selve finpussingen av spillet. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 BTW: Når kommer little big planet? Ikke lenge til nå? I følge IGN.com kommer det om 76 dager 10 timer 26 minutter og 35 sekunder. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Little big planet kommer i oktober engang såvidt jeg har forstått:) blir bra, fulgt at resistance fall of man 2 release og motorstorm 2:) Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 LBP så genialt ut Gleder meg til det meste som Sony viste frem i går, MAG så kjempe kult ut, lurer litt på hvordan det skal se ut til slutt, men jeg gleder meg Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Synd at de kun hadde CGI å by på ka MAG angår. Noen som veit kor lenge spillet har vert under utvikling? Heilt klart eit rått potensiale i den tittelen! Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) Tipper MAG (som forøvring er et jævla jalla tittel) kommer til å være i 3. person slik som Socom-serien. MEn veldig spent på om Zipper Interactive klarer å få spillet til å gå smooth. Tipper også at spillet ikke er ute før en gang i 2010-12. Zipper er flinke til å utsette spill. Endret 16. juli 2008 av Enigma123 Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 MAG navnet var en helt grei forkortelse for et ganske dårlig gjennomtenkt navn, derimot navnet på selskapet Zipper, var fiasko i mine øyne. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Har Killzone 2 blitt vist? Finner bare en fra 14 juli på gt i SD kvalitet Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Ingenting på selve konferansen om Killzone 2 hvertfall. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Ingenting på selve konferansen om Killzone 2 hvertfall. Jeg så at det skulle vises etter konferansen på ign men fikk ikke sett det. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Infamous minner meg veldig om crackdown bare att Infamous kommer på PS3 og blir det like bra som Crackdown så er det å løpe og kjøpe. Er litt skuffa over showene til de tre i år. Nintendo sugde gråstein og Sony og MS var så og si jevngode konferanser. Vi fikk ikke se så veldig mye nytt på noen av de og det er det som jeg er mest skuffa over. Lenke til kommentar
victoryseieren Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Sier seg selv at multiplattformspill ikke kan bli så bra som eksklusive, rett og slett fordi de må bruke dyrebar tid på å optimalisere for begge konsoller, enten så er det kvalitet eller så er det kvantitet.... Yes, that's it, så svarthvitt er det ^_^ Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Ironi? Aner ikke, men som rockstar også sa, er vanskeligere når det er multi en bare en. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 De utsatte lanseringen for å bøte på eventuelle problemer, samtidig får de solgt flere spill så det tar de selvfølgelig seg råd til. Vi har nok av eksempler på multikonsollspill som er superbra og nok av ekslusiver som suger balle. Ser altså ingen sammenheng mellom kvalitet og antall plattformer spillet blir lansert på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 han duden på hos sony sa vi kunne laste ned filmer fra video shopen, nå men finner ikke den her. har vi blitt rumpekjørt igjen? Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Europa ja. Men det er jo ikke nytt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 FAEN! dritt lei forskjellsbehandlingen til MS og Sony, hvorfor pokker er det så vanskelig å gi sånne ting til oss? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Umm, fordi det er helt forskjellig lover i alle de forskjellige Europeiske land og fordi Norge er et sammenkrøplet og utstrekt lite dritt land sammenlignet med USA, Japan, England, Tyskland osv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå