Gå til innhold

Sonys pressekonferanse, live 15. juli kl. 20.30 (E3)

LucarioX

Anbefalte innlegg

Så hvorfor er da folk så positivt overasket over at nedlastbare spill ser like gode ut som spill i butikk/på plate?

Slik som jeg ser det er det da logisk at det ikke er noen visuell forskjell på de.

Færre folk kjøper spill som tar tre-fire timer å nedlaste, enn når de tar 1 time.

Dessuten har både Microsoft og Sony en maksimum-størrelse på PSN og Live-spill, for å begrese båndbredden.

Tror Sony sin maks-størrelse er 5GB, sist jeg leste ett spesifikt tall.

Kan godt hende det er forandret dog.

Endret av KongRudi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
På slutten av den Little big planet greiene så kommer det fram en del spil som skal koste 150kroner. Er det fra PLaystation store?

Nei, det er Greatest Hits-spillene, lignende PS2 sine Platinium-spill.

Når ett butikk-spill har solgt ett visst antall, og er en viss alder, så synker spillene autommatisk til den prisen, slik at flere skal få lyst til å kjøpe dem. :)

Okei ... ;) Det er jo deilig :D

Lenke til kommentar
Noen som har sett på US kontoen?

Jeg har ikke en sånn konto så har ikke fått sett.

Tenker på Film greine

Er ikke komt opp enda, ryktene sier at det er nesten 300 filmer, og 1200 episoder av diverse tv-serier.. Noe som høres litt for utrolig ut.. :-/

Lenke til kommentar
Noen som har sett på US kontoen?

Jeg har ikke en sånn konto så har ikke fått sett.

Tenker på Film greine

Er ikke komt opp enda, ryktene sier at det er nesten 300 filmer, og 1200 episoder av diverse tv-serier.. Noe som høres litt for utrolig ut.. :-/

jaja,jeg flytter til usa..

Lenke til kommentar
Litt utenom.. hvilket spill skal jeg kjøpe nå fra Playstation store nå? Tenkte på et 40kroners Playstation One spill. Hvilket spill er best ?? Kjøpte akkurat et dritt kjedlig spill Echochrome..

Uten tvil Crash Bandicoot-spillene, som også gjør seg supert på PSP.

Spyro the Dragon er et annet godt valg. Timevis med moro. :)

Lenke til kommentar
FFVII Remake, come on! Synes det er rart de ikke sa noe om det, de vet jo at folk vil ha det og de kommer til å tjene fett på det hvis de bestemmer seg for å lage det.

SE har riktignok svart på spørsmål om dette mange ganger, og de er fullt klar over at mange vil ha det, og hvor godt det vil selge. Problemet er, i følge dem selv, at folkene som jobbet med å utvikle det originale FF VII, for tiden er opptatt med andre prosjekter, og at det er vanskelig å finne tid for dem alle sammen til å jobbe sammen om en remake. Dette er jo et godt tegn, at SE tar oppgaven alvorlig, og ikke vil gi ut en haste-remake bare for å tjene cash. De vil gi fansen noe de kan være stolte over, og det har de også sagt er mulig en gang i framtiden, men at det per dags dato ikke er plass i kalenderen deres til å starte arbeidet.

Er det nå vi skal frykte at remaken av FFVII ( hvis den blir laget ) blir xbox360 exclusive :hmm:

Lenke til kommentar

Flere som nettopp så Killzone 2 demoen på Live Wire og ble litt skuffet? De spilte gjennom en god del av et brett på normal vanskelighetsgrad. Dessverre imponerte kun grafikken, var veldig lite action de 10-15 minuttene de spilte...

Synes ellers at LBP ser lovende ut og skal garantert shoppes når det kommer. Muligens Resistance 2, dersom onlinedelen er bra, utover mulighetene for 60 stk online.

Grei nok pressekonferanse fra sony, uten veldig mange overraskelser. Synes MS sin hadde mer å by på, med Nintendo på siste plass. Får lyst til å knuse Wiien...

*marsjerer i seng*

Lenke til kommentar
FFVII Remake, come on! Synes det er rart de ikke sa noe om det, de vet jo at folk vil ha det og de kommer til å tjene fett på det hvis de bestemmer seg for å lage det.

SE har riktignok svart på spørsmål om dette mange ganger, og de er fullt klar over at mange vil ha det, og hvor godt det vil selge. Problemet er, i følge dem selv, at folkene som jobbet med å utvikle det originale FF VII, for tiden er opptatt med andre prosjekter, og at det er vanskelig å finne tid for dem alle sammen til å jobbe sammen om en remake. Dette er jo et godt tegn, at SE tar oppgaven alvorlig, og ikke vil gi ut en haste-remake bare for å tjene cash. De vil gi fansen noe de kan være stolte over, og det har de også sagt er mulig en gang i framtiden, men at det per dags dato ikke er plass i kalenderen deres til å starte arbeidet.

Er det nå vi skal frykte at remaken av FFVII ( hvis den blir laget ) blir xbox360 exclusive :hmm:

Ja, frykte? Er ikke noe å frykte. Multiplatform spill er bare bra det.

Ur a fanboy huh?

Endret av YojimboVII
Lenke til kommentar

Ja, frykte? Er ikke noe å frykte. Multiplatform spill er bare bra det.

Ur a fanboy huh?

Er forskjell på xbox360 exclusive og multiplattformspill.

Som tidligere sagt; så lenge spillene kommer på ps3 og det ikke går utover kvaliteten at de er multiplattform, så bryr jeg meg ikke.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...