Lakus Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Der røyk den også fra nyhet lista Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Men, var jo noen tøffe videoer da.. Resistance 2 var jo fett! Så det var jo ikke helt bortkastet tid. Kommer jeg til å hanve i flamewar nå? Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Var det bare jeg som visste om MAG fra før av? Hadde lest om det på PS3forums, fra en som var 'in the know'... Men trodde ikke helt på det, siden det var forum-prat, og jeg regnet med at Zipper lagde ett Socom-spill.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Må vel si det at Playstation 3 på inegen måte mangler store spill, men føler at E3 messen ikke fikk noen særlig prikk over i'en. Det var bare en vanlig strek. Det gjelder egentlig hele E3 sålangt i år. Microsoft og Final Fantasy var nok den største overaskelsen, men neppe den nyheten som vil den største effekten på markedet fremover. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Hadde håpt å et nytt jak and daxter eller uncharted og kanskje et nytt mgs egentlig :O men men god of war 3 var konge, gleder meg vilt! god of war 3 traileren gav meg frysninger ! noen av de beste spilla ever Mag så også temmelig fett ut Endret 15. juli 2008 av Akrabra Lenke til kommentar
Frozt Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 hmmm venter fremdeles på noe stort fra sony som kan døyve smerten FF13 gav meg. det jeg har hørt om i kveld av andre er ikke hva jeg forventet. en videostore er ok men hva med EU?? hvorfor kunne ikke vi også fått det i kveld? MAG vet jeg ikke noe annent om enn att det er en form for mmo krig, intresangt men ikke inntresangt nok. ratchet og kratos gir jeg blanke i, har aldri spilt noen av de spillene og ikke kommer jeg til og gjøre det. og når jeg nå leser att sony startet med og prate om ps1 og ps2, da ble jeg bare paff. hvorfor bry seg med ps1 og ps2 nå? fokuset demeses burde være 95% på ps3, samt og forhindre att de mister de få store ekslusive titlene de har igjenn. nei, jeg er meget skuffet nå. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Sålenge God of War 3 kommer så er jeg fornøyd uansett. God of War er bedre enn sex, det er alt som gjør oss til et mannfolk. Elsker de spillene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Dersom Sony klarer å komme på banen før Microsoft med filmleie via sin konsoll, så skal man ikke se bort i fra at jeg plukker opp en PS3 for dette alene. Ellers var det en rimelig tam pressekonferanse, men det har jo vært fellesnevneren for "de tre store" i år. Ikke noe særlig fantastisk så langt i år, hadde håpet på noen annonseringer av kommende storspill, ikke bare mer info om spill vi allerede vet om. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Hva fikk vi høre om Home??!!!! Ikke så mye. Var bare en liten trailer, som viste litt av Resistance-rommet, og når de hoppet direkte inn i Warhawk, og så viste dem bittelitt bowling. Varte i ca 30 sekunder. Så sa han at Ubisoft var allerede aktiv i beta'en, og at EA, Aktivision og endel andre partnere hadde sagt at dem ønsket å gjøre noe der. Og at det var en egen 'Home' avdeling i Loungen, så aller kunne sjekke ut hvordan fremgangen gikk, rett etterpå pressekonferansen. Tusen takk for svar Fikk vi ikke høre noe om når home kommer? Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 God of War III er høydepunkt nok for meg, det er ett av de aller mest gjennomførte spill på alle punkter, bare ta en titt på God of War II på PS2 f.eks, ikke bare er spillet råbra, men grafikken er egentlig det aller sykeste ved det, etter det å dømme blir kanskje God of War III det spillet som kommer til å dele tronen med MGS4 hva grafikk angår. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Dersom Sony klarer å komme på banen før Microsoft med filmleie via sin konsoll, så skal man ikke se bort i fra at jeg plukker opp en PS3 for dette alene. Nå er jo filmleie oppe og går på Xbox allerede. Om det ikke er i Norge du mener da, da er det ikke oppe enda. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Bilder fra Ratchet & Clank: Quest for Booty http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p...amp;postcount=1 Kanskje den beste grafikken på ett PSN-spill.. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Var oppdatering på EU storen no nettopp, men den ble visst tatt ned igjen. Team packen til SSHD var visst der. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 kan noen forklare meg hvorfor det skulle vært noen forskjell på et spill på en plate, og et spill på en HDD? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2008 Ingen som vet noe om Naugty Dog? Er de tilstede på E3? Fortsatt noen sjanse for Uncharted 2 eller nytt Jak and Daxter? Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 På slutten av den Little big planet greiene så kommer det fram en del spil som skal koste 150kroner. Er det fra PLaystation store? Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) kan noen forklare meg hvorfor det skulle vært noen forskjell på et spill på en plate, og et spill på en HDD? Loadetid'en er raskere på HDD. Og så er det andre fordeler, bl.a. kan du midlertidig lagre spill-resurser o.l. på harddisken (cache), samtidig som du streamer fra platen. Endret 15. juli 2008 av KongRudi Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Så hvorfor er da folk så positivt overasket over at nedlastbare spill ser like gode ut som spill i butikk/på plate? Slik som jeg ser det er det da logisk at det ikke er noen visuell forskjell på de. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 På slutten av den Little big planet greiene så kommer det fram en del spil som skal koste 150kroner. Er det fra PLaystation store? Nei, det er Greatest Hits-spillene, lignende PS2 sine Platinium-spill. Når ett butikk-spill har solgt ett visst antall, og er en viss alder, så synker spillene autommatisk til den prisen, slik at flere skal få lyst til å kjøpe dem. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Så hvorfor er da folk så positivt overasket over at nedlastbare spill ser like gode ut som spill i butikk/på plate? Slik som jeg ser det er det da logisk at det ikke er noen visuell forskjell på de. Fordi åpå en BD kan du bruke 50gb? Det er litt upraktisk i et PSN spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå