Gå til innhold

Sonys pressekonferanse, live 15. juli kl. 20.30 (E3)

LucarioX

Anbefalte innlegg

FFVII Remake, come on! Synes det er rart de ikke sa noe om det, de vet jo at folk vil ha det og de kommer til å tjene fett på det hvis de bestemmer seg for å lage det.

SE har riktignok svart på spørsmål om dette mange ganger, og de er fullt klar over at mange vil ha det, og hvor godt det vil selge. Problemet er, i følge dem selv, at folkene som jobbet med å utvikle det originale FF VII, for tiden er opptatt med andre prosjekter, og at det er vanskelig å finne tid for dem alle sammen til å jobbe sammen om en remake. Dette er jo et godt tegn, at SE tar oppgaven alvorlig, og ikke vil gi ut en haste-remake bare for å tjene cash. De vil gi fansen noe de kan være stolte over, og det har de også sagt er mulig en gang i framtiden, men at det per dags dato ikke er plass i kalenderen deres til å starte arbeidet.

Ja, det er bare fint at de velger kvalitet fremfor å få ut spillet fort som mulig. Det blir teit hvis folk som ikke har hatt noe med det originale ff7 skal begynne å alge en remake.

Hvis de har tenkt til å lage en remake en gang i fremtiden så vil jeg ikke ha noe tillegs ting i spillet som nye summons eller masse annet rart.

Vil ha et rent FFVII bare med bedre grafikk.:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette var... Faktisk litt dårligere enn Nintendo sin. Han som snakket var så utrolig kjedelig, de fra nintendo levde seg faktisk litt inn. Spillene var flere, men jeg så nesten bare skytespill og madden.

Utrolig kjedelig E3. Alt var bare skuffende, alt.

Hva har du røyka? Jeg tror de fleste kan si at Sony hadde en god konferanse. Og hvertfall ikke dårligere enn Nintendo sin.

Jeg har ikke røyket på to dager da jeg forsøker å slutte, og kan bare gjenta at det Sony presterte i dag er den dårligste pressekonferansen jeg noengang har sett på E3 eller fra E3. Jeg skjønte egentlig at dette måtte bli temmelig håpløst når de startet med å snakke om PS1. Da visste man jo at Sony ikke hadde spesielt mange spennende nye ting å trekke frem.

Lenke til kommentar
Patney, du jobber for Wii eller hva? :)

Ugh, dere asså... Jeg har ikke lyst på en Wii engang, og jeg hatet konferansen til Nintendo. Men hvordan kunne jeg like Sony sin når spillene interesserte meg enda mindre (bortsett fra God of War 3 og Loco Roco 2), og han som pratet gjennom HELE greia sa utrolig uinteressante ting og i den mest kjedelige tonen noensinne? Hallo.

Lenke til kommentar

Veldig bra gjort av Sony. jeg synes Microsoft og Sony fortjener lik 1 plass i hvor bra det var. (micro pga resi 5, fallout og særlig ff13) (Sony for forskjellige nyheter for selve PSN, little big planet saken = Herlig og ofc GOD OF WAR 3 TRAILER)

Nintendo gjorde selv veldig dårlig for hardcore gruppen og burde gi personene som har vært med dem lenge en bedre behandling. (vil ikke si Call of duty: World war er det)

Uansett varer E3 to dager til og alt kan skje!

Lenke til kommentar
Patney, du jobber for Wii eller hva? :)

Ugh, dere asså... Jeg har ikke lyst på en Wii engang, og jeg hatet konferansen til Nintendo. Men hvordan kunne jeg like Sony sin når spillene interesserte meg enda mindre (bortsett fra God of War 3 og Loco Roco 2), og han som pratet gjennom HELE greia sa utrolig uinteressante ting og i den mest kjedelige tonen noensinne? Hallo.

Nå ser ikke jeg på en pressekonferanse fra Sony,Ms eller Nintendo for å se folk som hopper å spretter rundt på scenen og er morsomme heller.

Det er bedre at han snakker sånn, da får vi hvertfall informasjonen presentert på en god måte. Vil ikke bli distrahert av noen tullinger som hopper rundt på scenen.

Men uansett, E3 har blitt for mye business. Gamle E3 var best, enkelt og greit.

Det handler om forbrukerne, ikke om firmaene.

Lenke til kommentar
Har vi sett på den samma konferansen? Greit hvis du synes Sony sin konferanse ikke var så bra, men å si at den var dårligere enn Nintendo sin i år er helt høl i huet!

Enten er du fanboy og hater Sony ellers så har du ikke peiling.

Jeg har alltid fulgt med på Sony, jeg har konsollene og alt, og peiling har jeg.

Det er ikke bare spill-lineupen, men de burde jo PRØVE å legge litt entusiasme i det? "That's. Awesome." Jeg hater hvordan Nintendo er nå, siden de fokuserer for mye på casuals, men jeg har ikke mye til overs for generic klisjé shooters heller. Jeg sa bare at nintendo sin var bedre enn sony sin, men ikke hvor mye bedre. Begge sugde. Ingen av selskapene klarer å imponere meg lenger, jeg ville heller kalt dere fanboys.

Lenke til kommentar
Dette var... Faktisk litt dårligere enn Nintendo sin. Han som snakket var så utrolig kjedelig, de fra nintendo levde seg faktisk litt inn. Spillene var flere, men jeg så nesten bare skytespill og madden.

Hva har du røyka? Jeg tror de fleste kan si at Sony hadde en god konferanse. Og hvertfall ikke dårligere enn Nintendo sin.

Jeg har ikke røyket på to dager da jeg forsøker å slutte, og kan bare gjenta at det Sony presterte i dag er den dårligste pressekonferansen jeg noengang har sett på E3 eller fra E3. Jeg skjønte egentlig at dette måtte bli temmelig håpløst når de startet med å snakke om PS1. Da visste man jo at Sony ikke hadde spesielt mange spennende nye ting å trekke frem.

Å si noe slikt er bare fjas av deg

Lenke til kommentar
Nintendo gjorde selv veldig dårlig for hardcore gruppen og burde gi personene som har vært med dem lenge en bedre behandling. (vil ikke si Call of duty: World war er det)

Nå så ikke jeg Nintendo sin pressekonferanse, men CoD 5 blir ett av de beste skytespillene i år, og Nintendo selv har vært litt slakke på den fronten, så absolutt positivt for dem at dem får CoD i år, selv om det ikke var noen hemmelighet. :-/

Noen plasser det går en reprise eller?

Video kommer opp på www.gamespot.com om ett par timer, når dem har konvert streamingen, og lastet den opp til serverene.

Så selv streamen derifra, og den var veldig bra. :)

Lenke til kommentar

Jeg tror vi er blitt bortskjemte hele gjengen her, gamere fra både Nintendo, Sony og Microsoft sin fanbase. Vi klarer liksom ikke sette pris på noen ting lenger, skjønt det er unntak. Jeg har vært smart og ikke fulgt med i det hele tatt på konferansene.

:D

Lenke til kommentar

Finnes vel fortsatt ett snev av håp da :p

Siden e3 er basert i og for nord-amerika, kunne man vel ikke forvente noe annet en ett enormt fokus på action-orienterte spill. Det er lett å overse spill som allerede er annonsert men som ikke ble vist frem på konferansen. Mener å ha lest ett sted at team ico har to forskjellige IP's i produksjon. Ser også frem til FFXIII:VS og White Knight Story. Man blir nesten litt bortskjemt av disse konferansene hvor man forventer så mye mer men ikke har øye for hva som allerede er der.

Lenke til kommentar

Tror at 'Valkyria Chronicles' i PSP-montagen er en feil, den skulle vært i PS3-montagene. :-/

Litt synbd at Nintendo-kundene får kose seg med super-sexy Princess Pearl, mens vi Sony-kunder må nøye seg med Fat Princess, ganske morsomt når han bærte henne avgårde.. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...