Dunedain Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Som Nevnarion sier, de burde hatt en litt større overraskelse til slutt. Joda, du har MAG, men følte ikke det var sånn "Woooow-faktor" over det. GoW3 visste vi jo egentlig kom, så ikke noe overraskelse det heller. Men jaja, kanskje det dukker opp flere spill de neste dagene. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Curses, jeg håpte på at en av overraskelsene skulle være en release av wipe-out HD. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Skal vi se hva vi fikk på E3 av Sony: - Resistance 2 - Ratchet & Clank - Motorstorm 2 - HOME - God Of War III - MAG Ser ingen grunn til å være skuffet. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Lite nytt da, og det er jo det vi vil ha. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Vannvittig få nye spill iløpet av E3 sålangt.. (alle konferansene tilsammen, ikke bare Sony) Spillene har egne stands og folk som skal reklamere i 4 dager for dem, så at selskapene bruker mesteparten av sine pressekonferanser til å opplyse om tall og fremskritt skjønner jeg ikke at folk er overrasket over. E3 er litt mer enn 3 pressekonferanser folkens, og følger man med på livesendingene i dagene som kommer får man sett alt man kunne ønske og mer til av kjente kommende titler. Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 MAG virket sinnsykt fett. Lenke til kommentar
tannpirka Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 For noe dritt! Like ille som Nintendo's. Var jo faen meg ingenting. Og de kjører på med CGI igjen? Fy faen. Wow ny bruker, bombe. Feige høne. Ja, hvorfor være skuffet over hva Sony viste? Greiere å være fanboy uansett tenker jeg. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Skal vi se hva vi fikk på E3 av Sony: - Resistance 2 - Ratchet & Clank - Motorstorm 2 - HOME - God Of War III - MAG Ser ingen grunn til å være skuffet. Jo, for det var kun R&C og MAG vi ikke visste om på forhånd. Jeg er iallefall skuffet. Hadde håpet på flere nyheter. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Haha. jeg hadde akkurat fiksa nette så er det slutt XD .. Noen som vet hvordan jeg lager en US konto? T Lenke til kommentar
JonTj Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Skal vi se hva vi fikk på E3 av Sony: - Resistance 2 - Ratchet & Clank - Motorstorm 2 - HOME - God Of War III - MAG Ser ingen grunn til å være skuffet. Eneste man ikke visste om var MAG. Så jo, skuffet. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Skal vi se hva vi fikk på E3 av Sony: - Resistance 2 - Ratchet & Clank - Motorstorm 2 - HOME - God Of War III - MAG Ser ingen grunn til å være skuffet. 2/6 var noe nytt.. håpet på mer. Lenke til kommentar
Tiidus Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Drømmen om remake av FFVII ble knust igjen. Endret 15. juli 2008 av Tiidus Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Drømmen om rekame av FFVII ble knust igjen. Ditto Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Som Nevnarion sier, de burde hatt en litt større overraskelse til slutt. Joda, du har MAG, men følte ikke det var sånn "Woooow-faktor" over det. GoW3 visste vi jo egentlig kom, så ikke noe overraskelse det heller. Men jaja, kanskje det dukker opp flere spill de neste dagene. Nettopp, men det kommer kanskje an på personen som ser også. En person som har sånne spill som sin favorittsjanger, ville nok like det veldig godt. Jeg for min del hadde nok heller håpa på f.eks. en endelig bekreftelse på at Final Fantasy Versus XIII blir 100% PS3-eksklusivt, eller kanskje noe annet spennende fra SE, eller selvsagt det ultimate; en remake av FF VII for ps3. Lenke til kommentar
svenka Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Hva tid blir neste spill-messe folkens? Lenke til kommentar
YojimboVII Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Hva snakker dere om? Sony sin konferanse var jo bra. Little big planet, MAG, GOW3, Video store, info fra Home og masse annet. Nintendo snakka jo bare om hvor kult det er å jobbe i nintendo. Miyamoto kunne jo ikke en gang redde showet ved å bare være seg selv en gang. Microsoft var greit, forventa. MAG så faktisk kult ut, det har jo ikke noe å si hva spillet heter da? Tenk deg følelsen å gå ut i combat sammen med 128 folk bak deg mens dere kriger mot 128 andre!!! Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Syns film greine var nytt?? Eller hadde hørt en del om det.. Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) henry9: Hvis du tenker på film delen. Er det ikke noe på us enda! Endret 15. juli 2008 av viuldriftking Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Hva tid blir neste spill-messe folkens? Har jo Tokyo Game Show 9.-12. oktober da Lenke til kommentar
kilik Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 MS hadde i det minste en skikkelig overraskelse (FFXIII). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå