Jo Are Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Noen som vet om vi får høre noe nytt om Motorstorm 2? Når kommer spillet? Gleder meg som en unge til det kommer, 1-ern var konge Lenke til kommentar
kilik Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Mitt tips: - Home demonstreres, rimelig ferdig, lanseres i september/oktober - Final Fantasy VII remake - eksklusiv for PS3. Ny, forbedret trailer vises. - Team Ico viser fram et helt originalt konsept til PS3, flott artistisk grafikk - Gran Turismo 5 er endelig spillbart med damage/fysikk. Ute i november/desember. - Jak & Daxter PS3 vises fram. Naughty Dog har tatt et klart grafisk steg videre fra Uncharted. - Heavy Rain vises fram igjen etter lang tid. Fortsatt eksklusivt. - Crytek viser fram spillbart Crysis til PS3. En modifisert utgave av PC-versjonen med flere nye brett. Kommer til høsten. - Ny PS3-versjon med 160 GB med opptaksfunksjon (ta opp programmer fra TV), koster $499 (blir 4990 kr i Norge) - Firmware 2.50 annonsert, gjør at alle versjoner av PS3 er 100% bakoverkompatibel med PS2-spill via software. - 30 PS2-spill blir nedlastbare på PS3 i løpet av året. Flere på vei. - Ny trailer fra L.A. Noire, fortsatt eksklusivt, men kommer ikke før sent 2009. Lenke til kommentar
rosaemil Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Jeg håper vi får se noe til God of war og de to Ps3 prosjektene til Rockstar. Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Mitt tips: - Home demonstreres, rimelig ferdig, lanseres i september/oktober - Final Fantasy VII remake - eksklusiv for PS3. Ny, forbedret trailer vises. - Team Ico viser fram et helt originalt konsept til PS3, flott artistisk grafikk - Gran Turismo 5 er endelig spillbart med damage/fysikk. Ute i november/desember. - Jak & Daxter PS3 vises fram. Naughty Dog har tatt et klart grafisk steg videre fra Uncharted. - Heavy Rain vises fram igjen etter lang tid. Fortsatt eksklusivt. - Crytek viser fram spillbart Crysis til PS3. En modifisert utgave av PC-versjonen med flere nye brett. Kommer til høsten. - Ny PS3-versjon med 160 GB med opptaksfunksjon (ta opp programmer fra TV), koster $499 (blir 4990 kr i Norge) - Firmware 2.50 annonsert, gjør at alle versjoner av PS3 er 100% bakoverkompatibel med PS2-spill via software. - 30 PS2-spill blir nedlastbare på PS3 i løpet av året. Flere på vei. - Ny trailer fra L.A. Noire, fortsatt eksklusivt, men kommer ikke før sent 2009. Fin liste ja, bare 50% av lista de blir oppfylt, så blir jeg mer enn fornøyd. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Mitt tips: - Home demonstreres, rimelig ferdig, lanseres i september/oktober - Final Fantasy VII remake - eksklusiv for PS3. Ny, forbedret trailer vises. - Team Ico viser fram et helt originalt konsept til PS3, flott artistisk grafikk - Gran Turismo 5 er endelig spillbart med damage/fysikk. Ute i november/desember. - Jak & Daxter PS3 vises fram. Naughty Dog har tatt et klart grafisk steg videre fra Uncharted. - Heavy Rain vises fram igjen etter lang tid. Fortsatt eksklusivt. - Crytek viser fram spillbart Crysis til PS3. En modifisert utgave av PC-versjonen med flere nye brett. Kommer til høsten. - Ny PS3-versjon med 160 GB med opptaksfunksjon (ta opp programmer fra TV), koster $499 (blir 4990 kr i Norge) - Firmware 2.50 annonsert, gjør at alle versjoner av PS3 er 100% bakoverkompatibel med PS2-spill via software. - 30 PS2-spill blir nedlastbare på PS3 i løpet av året. Flere på vei. - Ny trailer fra L.A. Noire, fortsatt eksklusivt, men kommer ikke før sent 2009. Da hadde jeg HELT SERIØST glemt MS og Xbox 360. De har så mye potensielt på lager at jeg tror jeg dør bare med tanken. MS har stor lommebok og de har brukt den grovt også, men de har ikke evig. Jeg satser også på at de sier "please welcome, senior director of bungie up on the stage" eller noe sånt. Et nytt spill fra utviklerne bak Eight Days hadde heller ikke vært dumt. Har hørt lite fra dem etter at Eight Days ble kansellert. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Etter å ha lest alle sine ønskelister må eg si eg gleder meg hinsidig mye, noe må Sony ihvertfall komme med som vil overraske oss! Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Etter å ha lest alle sine ønskelister må eg si eg gleder meg hinsidig mye, noe må Sony ihvertfall komme med som vil overraske oss! Du har vært stille om hva du syns om MS sin konferanse Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 la norie kingdom hearts3 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Etter å ha lest alle sine ønskelister må eg si eg gleder meg hinsidig mye, noe må Sony ihvertfall komme med som vil overraske oss! Du har vært stille om hva du syns om MS sin konferanse Skrev litt her og der om det i den andre tråden. Litt mye fokus på casual gamere for min del, men samtidig er det jo her MS må skjerpe seg så det er jo positivt slik sett. Skepsisen til det nye avatar systemet er jo der, men eg er open for det nye dashboardet i det minste. FF-sjokket var det som gjorde den konferansen for meg,ikkje at eg har vert noen fan av spillene, men avslutningen var bare så episk Ellers var det herlige inslag med GeOW2 og RE5 som forventet, men hadde kanskje ventet meg litt fleire hardcore innslag for å si det slik Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Mitt tips: - Home demonstreres, rimelig ferdig, lanseres i september/oktober - Final Fantasy VII remake - eksklusiv for PS3. Ny, forbedret trailer vises. - Team Ico viser fram et helt originalt konsept til PS3, flott artistisk grafikk - Gran Turismo 5 er endelig spillbart med damage/fysikk. Ute i november/desember. - Jak & Daxter PS3 vises fram. Naughty Dog har tatt et klart grafisk steg videre fra Uncharted. - Heavy Rain vises fram igjen etter lang tid. Fortsatt eksklusivt. - Crytek viser fram spillbart Crysis til PS3. En modifisert utgave av PC-versjonen med flere nye brett. Kommer til høsten. - Ny PS3-versjon med 160 GB med opptaksfunksjon (ta opp programmer fra TV), koster $499 (blir 4990 kr i Norge) - Firmware 2.50 annonsert, gjør at alle versjoner av PS3 er 100% bakoverkompatibel med PS2-spill via software. - 30 PS2-spill blir nedlastbare på PS3 i løpet av året. Flere på vei. - Ny trailer fra L.A. Noire, fortsatt eksklusivt, men kommer ikke før sent 2009. Driter litt i home. Firmvare 2.50 hadde vært konge, men tror de fortsatt selger litt mange PS2er. Aldri hørt om L.A. Noire før, men litt googling gjør meg spent! er det for mye å be om med ny ratchet and clank? Lenke til kommentar
Stalking Hawk Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Sony trenger en eller annen skikkelig stor, positiv overraskelse om de ikke skal tape pressekonferansekrigen på dette års E3. Det er helt sikkert. -Home er ikke nok, selv om vi sikkert får se det demonstrert. Uten de store nyvinningene i forhold til i fjor. -PS2-spillnedlasting eller firmware som støtter bakoverkomp. vil utvilsomt holde. -Final Fantasy VII remake ville vært en aldri så liten genistrek, fanservice så det holder. -Det blir sikkert lansert en ny versjon av PS3, men jeg tviler på at det blir de helt store endringene. 80GB i fargene sølv, hvit og sort er mitt tips. Omtrent samme pris som i dag. -PlayTV bør vi vel få noe mer info om. Lenke til kommentar
ketilkn Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 PlayTV er for det europeiske markedet. E3 handler om USA derfor er det tvilsomt at et kommer noe nytt om PlayTV. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Dette blir nødt til å toppe Nintendos, hvis ikke vet jeg ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Ja nei det går bare ikkje ann at Sony skal rote dette til...Vær så snill å kom med ein reall salutt! Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Ja nei det går bare ikkje ann at Sony skal rote dette til...Vær så snill å kom med ein reall salutt! MGS: Johnny's Return? Neida, selv vet jeg ikke hva jeg skal håpe på. Har mistet alle forventninger etter Nintendo. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 De topper garantert nintendo. Men spørsmålet er jo om de topper MS(objektivt sett). Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Nå forflytter jeg meg lett over til denne tråden, orker ikke snakke mer om Nintendo's "fantastiske" konferanse! For håpe at Sony kanskje kan avsløre noe nytt og spennende! Bare et nytt glimt fra spill som KZ2, Motorstorm 2, Resistance 2 osv... er bedre enn alt det Nintendo serverte oss! Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Nå forflytter jeg meg lett over til denne tråden, orker ikke snakke mer om Nintendo's "fantastiske" konferanse! For håpe at Sony kanskje kan avsløre noe nytt og spennende! Bare et nytt glimt fra spill som KZ2, Motorstorm 2, Resistance 2 osv... er bedre enn alt det Nintendo serverte oss! Så frustrert at du måtte skifte avatar? Hehe, jeg klandrer deg ikke for å si det slik. Lenke til kommentar
arnegn Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Noe nytt om LittleBigPlanet og Pro Evo hadde gjort meg glad. Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 White Knight Story, Final Fantasy, Fallout etc. Jeg håper på noen RPGs. Siden MS fikk FF XIII, er det bare rimelig at Sony får Mass Effect. Bare pressekonferansen ikke blir verre enn Ninty sin... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå