Nimrad Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 wtf? MMORPG til ps3, eller hørte jeg feil? var på kjøkkenet. Du hørte rett er flere andre også på vei Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 De har vist 1 spill til PS3 på over en halvannen time...ETT! Ikke rart siden de ikke har vist noe annet enn review om PS3 og hatt insomniac oppe og vist resistance. Rett før PSP-videoene nå hadde de heller ikke vist noe fra den. Bare vent Jepp, det kommer. Altfor mange utålmodige folk her. Len dere bare tilbake og nyt det som skjer. Vi har hele kvelden. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Tror ikke du trenger fler Med PS3 ser det ikke ut til å være noen grunn til å ikke eie en PSP også Selv har jeg PSP allerede, og gleder meg til å anskaffe PS3 for å få maksimalt ut av begge. Crisis Core og God of War er de to grunnene mine til PSP, muligens Loco Roco. Skulle gjerne hatt en grunn til Men du sier noe der du Nevnarion, må jo nesten ha PSP når man skal ha PS3 Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Google partnerships detailed. Record directly from MLB, and upload directly to YouTube, owned by Google. Life with PlayStation also on display. Will be available at the end of the month. Masse deilig nytt.. lenge igjen er det også trur jeg. Playstation slo virkelig tilbake. Xbox kommer sikkert til å kopiere alt da. Selv om Xbox kom først med Video greine.. Så kommer sony med Play TV osv. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 METAL GEAR RAIDEN! Hehe, fikk nesten hjertet i halsen der gitt ... Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Herrefred, jeg veit ingenting om everquest, men slutt å prat om det! Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 METAL GEAR RAIDEN! Hehe, fikk nesten hjertet i halsen der gitt ... Haha, innrøm at du småhata meg et par sekunder rett etter det. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Tror ikke du trenger fler Med PS3 ser det ikke ut til å være noen grunn til å ikke eie en PSP også Selv har jeg PSP allerede, og gleder meg til å anskaffe PS3 for å få maksimalt ut av begge. Crisis Core og God of War er de to grunnene mine til PSP, muligens Loco Roco. Skulle gjerne hatt en grunn til Men du sier noe der du Nevnarion, må jo nesten ha PSP når man skal ha PS3 Vel, jeg begynte å bruke min PSP mye mer når jeg starta å kjøpe og laste ned PSone-classics fra PS store, og samtidig kjøpte en sånn greie man fester på psp'en for å få bedre grep. Dette gjorde den til en helt annen og mye bedre spillmaskin. ^^ Lenke til kommentar
Vacuum Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Nå har vi PS3 80GB BC og en annen PS3 80GB som er lik 40, men med mer plass? Endret 15. juli 2008 av Vacuum Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Trur jeg skaffer meg en PSP ass.. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) 40 GB PS3 oppgraderes til 80 GB, men samme pris ($399, sikkert 3990 i Norge). Kommer i september. Endret 15. juli 2008 av kilik Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 FAEN! Ingen backwards-compatibility!? Ny HDD skal jeg kjøpe separat uansett, så større HDD driter jeg i. Jeg ville ha backwards-compitability slik at søsken kan spille, samt at jeg kan spille San Andreas osv på PS3. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Superhelter som springer rundt i undertøyet sitt er litt for harry for min del:P Menne..Batman ftw! Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Du klarer nesten å overbevise meg Nevnarion Men tipper du er like skuffet som meg med at det kommer en 80 GB uten BC Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Faen, ingen BC? Hva skal jeg gjøre nå? Kjøpe 40 gb NÅ, eller vente til september (eller lenger?) for 40 GB til? :S Ja, skuffende, syns de kunne gitt oss den gleden av å innføre bc igjen. Endret 15. juli 2008 av Nevnarion Lenke til kommentar
Avean Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 DC Universe Online ser rimelig kult ut, virka som det var realtime også sånn som The Agency. Dødsbra Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 FAEN! Ingen backwards-compatibility!?Ny HDD skal jeg kjøpe separat uansett, så større HDD driter jeg i. Jeg ville ha backwards-compitability slik at søsken kan spille, samt at jeg kan spille San Andreas osv på PS3. Kjøp min Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Nå er det visst reklamepause. kan hente meg en ny pils da. *Cell blablabla Blu-Ray blablabla HDD blablabla* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå