Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Sonys pressekonferanse, live 15. juli kl. 20.30 (E3)

LucarioX

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De har vist 1 spill til PS3 på over en halvannen time...ETT!

Ikke rart siden de ikke har vist noe annet enn review om PS3 og hatt insomniac oppe og vist resistance. Rett før PSP-videoene nå hadde de heller ikke vist noe fra den. Bare vent ;)

Jepp, det kommer. Altfor mange utålmodige folk her. Len dere bare tilbake og nyt det som skjer. Vi har hele kvelden. :D

Lenke til kommentar
Tror ikke du trenger fler ;) Med PS3 ser det ikke ut til å være noen grunn til å ikke eie en PSP også :) Selv har jeg PSP allerede, og gleder meg til å anskaffe PS3 for å få maksimalt ut av begge.

Crisis Core og God of War er de to grunnene mine til PSP, muligens Loco Roco. Skulle gjerne hatt en grunn til ;)

Men du sier noe der du Nevnarion, må jo nesten ha PSP når man skal ha PS3 ;)

Lenke til kommentar

Google partnerships detailed. Record directly from MLB, and upload directly to YouTube, owned by Google. Life with PlayStation also on display. Will be available at the end of the month.

Masse deilig nytt.. lenge igjen er det også trur jeg.

Playstation slo virkelig tilbake. Xbox kommer sikkert til å kopiere alt da.

Selv om Xbox kom først med Video greine.. Så kommer sony med Play TV osv.

Lenke til kommentar
Tror ikke du trenger fler ;) Med PS3 ser det ikke ut til å være noen grunn til å ikke eie en PSP også :) Selv har jeg PSP allerede, og gleder meg til å anskaffe PS3 for å få maksimalt ut av begge.

Crisis Core og God of War er de to grunnene mine til PSP, muligens Loco Roco. Skulle gjerne hatt en grunn til ;)

Men du sier noe der du Nevnarion, må jo nesten ha PSP når man skal ha PS3 ;)

Vel, jeg begynte å bruke min PSP mye mer når jeg starta å kjøpe og laste ned PSone-classics fra PS store, og samtidig kjøpte en sånn greie man fester på psp'en for å få bedre grep. Dette gjorde den til en helt annen og mye bedre spillmaskin. ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...