Gå til innhold

Sonys pressekonferanse, live 15. juli kl. 20.30 (E3)


LucarioX

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Shit. Legger de det ut i dag? :O

Hadde vært så sykt fett hvis det kommer til europa. Sakt no om det?

Da kommer de til å tjene mill

 

De sa ikke noe om det, det som er problemet. Hadde jo vært fenomenalt om det ble tilgjengelig over hele verden i natt, men er vel heller lite trolig, basert på tidligere erfaringer.

Lenke til kommentar
Jaggu. Kjipt det sikker ikke kommer her før om 1 år :/

Hvis man har US store ps3en, går det da?

Eneste jeg vet er at det ikke går an å laste ned filmer osv fra det amerikanske markedet på Xbox 360. Har med posisjonering av maskinen din rent fysisk å gjøre.

 

Selv om du har en amerikansk konto, vil IP-adressen din osv røpe at du slettes ikke bor i statene.

Lenke til kommentar

Ja det tenkte jeg ikke på. Det funker jo så lenge man har US account? Hvis ikke de har lagt til en sperre eller noe sånt for å forhindre copyright rettigheter osv? Krysser fingra for at det kommer rett på europe psn også. Jeg mener vi i Norge må jo begynne å få noe snart vi også.

Lenke til kommentar
Ja det tenkte jeg ikke på. Det funker jo så lenge man har US account? Hvis ikke de har lagt til en sperre eller noe sånt for å forhindre copyright rettigheter osv? Krysser fingra for at det kommer rett på europe psn også. Jeg mener vi i Norge må jo begynne å få noe snart vi også.

 

 

Jaggu. Kjipt det sikker ikke kommer her før om 1 år :/

Hvis man har US store ps3en, går det da?

Eneste jeg vet er at det ikke går an å laste ned filmer osv fra det amerikanske markedet på Xbox 360. Har med posisjonering av maskinen din rent fysisk å gjøre.

 

Selv om du har en amerikansk konto, vil IP-adressen din osv røpe at du slettes ikke bor i statene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...