Gå til innhold

Gi bort maskinen min til noen som trenger

Anbefalte innlegg

Hei!

Den siste tiden har jeg bestemt meg for å selge maskinen min, hele pakka, altså maskin, skjerm, mus og tastatur. Får nok ikke så mye for den, et 2-3 tusenlapper kanskje. Men så lurer jeg egentlig på om jeg kanskje bare skal gi den bort til veldedighet i stedet. Noen forslag til noen som kunne trengt en medium kraftig maskin? Det første jeg tenkte på var kanskje en barneavdeling på et sykehus, barnehjem, asysmottak osv. Andre forslag?

Maskinen ble kjøpt for 12.000 på Komplett for halvannet år siden så den begynner å dra litt på åra, men er mer enn brukbar for de aller fleste.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
... Noen forslag til noen som kunne trengt en medium kraftig maskin? Det første jeg tenkte på var kanskje en barneavdeling på et sykehus, barnehjem, asysmottak osv. Andre forslag?

Mitt forslag er å 'donere' PC'en til en lokal barne/ungdomsskole. Mange av skolene her til lands har ikke så bra utstyr, så jeg tror de vil sette pris på en slik donasjon.

Du kan naturligvis donere PC'en til et barnehjem, men dersom dette barnehjemmet holder til et annet sted i landet vil det fort koste noen hundrelapper å sende maskinen og delene.

Lenke til kommentar
Ellers kunne du jo ha hørt med kommuna? :) De gir den sikkert bort til skolen(e) eller plasserer den i rådhuset et sted.

Hvis jeg hadde hatt valget mellom å gi maskinen til politikerne på rådhuset eller barn på en skole så hadde valget mitt vært veldig enkelt, for å si det slik :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...