Rodion Raskolnikov Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 De to jeg virkelig har likt hittil, er: Silver Jews - Looout Mountain, Lookout Sea Earth - The Bees Made Honey in the Lion's Skull De andre jeg har hørt er. Fleet Foxes' debut, langt bedre enn jeg hadde forventet. Portisheads Third var rimelig bra også. REMs nye var så som så. Death Magnetic var middelmådig, de første sangene var bra, men albumet sluttet uheldigvis ikke der. Bedre enn St. Anger, ikke at det sier mye. Sigur Rós sin nye er lavmålet i karrieren deres. Men har hørt ganske lite fra dette året. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 For min del så kan jeg med 100% sikkerhet si at Death Magnetic er årets album 2008. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Viva La Vida Or Death And All His Friends. Lenke til kommentar
catolap Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Holder en knapp på Metallica - Death Magnetic og Volbeat - Guitar Gangsters and Cadillac Blood. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Viva La Vida Or Death And All His Friends og Accelerate, Death Magnetic har også noen bra. Lenke til kommentar
Lekser Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Morten Harket - Letters from Egypt Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 SlipKnot - All Hope Is Gone Metal som sparker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå