Gå til innhold

Microsofts E3-konferanse, diskuter


Nimrad

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-t9DveYkZ
Noe sted jeg kan LASTE NED MS-konferansen?
FROM TEH INTARWEBBES: G4.E3.08.Live.Microsoft.Keynote.DSR.XViD-SYS

Ligger ute på diverse sites nå, er på 700MB så antar det er den komplette greia.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ
hvor ble det av Bungies nye spill ?! :blink:
Playstation exclusive. ;)

 

I følge nedtellingen på Bungie.net vil annonseringen komme på onsdag, da det i skrivende stund er ett døgn og syv timer til den treffer null.

Lenke til kommentar

Microsoft lot Bungie separere seg fra Microsoft Game Studios. De tenkte nok hardt og lenge igjennom det før de lot dem gå, men lot dem gå av takknemlighet av at de lagde Halo osv til dem.

 

Microsoft sitter fremdeles igjen med førsteretten til spill fra Bungie, og de eier Halo.

Dvs at om det dukker opp noen eksklusive spill til PS3 fra Bungie har MS sagt nei til det først.

Lenke til kommentar
Microsoft lot Bungie separere seg fra Microsoft Game Studios. De tenkte nok hardt og lenge igjennom det før de lot dem gå, men lot dem gå av takknemlighet av at de lagde Halo osv til dem.

Tipper det lå mer bak enn 'good-will' fra Microsoft sin side. Det er bare ikke mulig.

 

Var ikke grunnen til at GoldenEye ikke kom ut på Xbox at Nintendo ikke ville ha noen av sine spill på konkurrentenes konsoller? Hvis så, hvorfor kommer BK?

Nintendo eier da ikke Bond-lisensen?

Lenke til kommentar
Microsoft lot Bungie separere seg fra Microsoft Game Studios. De tenkte nok hardt og lenge igjennom det før de lot dem gå, men lot dem gå av takknemlighet av at de lagde Halo osv til dem.

Tipper det lå mer bak enn 'good-will' fra Microsoft sin side. Det er bare ikke mulig.

 

Var ikke grunnen til at GoldenEye ikke kom ut på Xbox at Nintendo ikke ville ha noen av sine spill på konkurrentenes konsoller? Hvis så, hvorfor kommer BK?

Nintendo eier da ikke Bond-lisensen?

Godt poeng, trur det kan dukke opp noe her. Kanskje MS og Nintendo har gjort en deal anngående Banjoo og GoldenEye?

Lenke til kommentar
Microsoft lot Bungie separere seg fra Microsoft Game Studios. De tenkte nok hardt og lenge igjennom det før de lot dem gå, men lot dem gå av takknemlighet av at de lagde Halo osv til dem.

 

Microsoft sitter fremdeles igjen med førsteretten til spill fra Bungie, og de eier Halo.

Dvs at om det dukker opp noen eksklusive spill til PS3 fra Bungie har MS sagt nei til det først.

 

Av det jeg har lest og hørt, så er forklaringen på hvorfor Bungie kjøpte opp sine egne aksjer var at de var ønsket mulighetene til å lage noe annet enn Halo-spill, og la det med i kontrakten før de lagde Halo 3, at de skulle få kjøpe seg ut av Microsoft Game Studios.

 

Deres nye publisher er Electronic Arts, og det er de som bestemmer hvor neste Bungie-spill skal komme ut.

 

Bungie studioet kommer nok til å lage 360-versjonen, siden det er der de har bygd opp tool-kjeden sin, men tror ikke att MS har automatisk rett på alle fremtidige Bungie-spill, isåfall kan jeg ikke tenke meg at noen hadde ønsket å ingå ett langvarig publisher-samarbeid med dem, ihvertfall ikke EA. :-/

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL
Kom på at det var merkelig lite om PC-spill den her gangen. Ikke et eneste? Såvidt jeg husker satset de en del på det i fjor.

 

Nesten, The Last Remnant ble annonsert for PC.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...