YojimboVII Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Hvis dere hadde lest innlegget mitt tidligere i posten hadde dere fått det med dere men jeg kan poste det på nytt. __________________________________________________________________________________________ Dere som ikke fikk sett Microsoft konferansen gå til http://livewire.ign.com/2008/e3/index.html# De sender masse fra e3 de neste dagene og du kan spole fram og tilbake som du vil for å se hele konferansen fra starten. smile.gif En annen fyr som streamer fra den amerikanske kanalen G4 er http://www.justin.tv/monkeyman1988 Sjekk G4 Program for å se når de skal sende neste E3 sending som du kan se på Monkeyman sin justintv side. Husk å konverter tiden til norsk tid. Et forslag er å laste ned Qlock Free å installere det, da kan du lage egne klokker som vises på skrivebordet ditt. Jeg har 3 forskjellig klokker: 1.Norway,Oslo, 2.Los angeles,CA (Som er hvor E3 blir holdt) og 3.Dallas,TX(som viser riktig klokkeslett som er på G4). Så Se på Los angeles klokka for å vite når IGN begynner streaming og sjekk Dallas klokka for å se når Monkeyman begynner å streame fra G4 kanalen. (Når G4 ikke viser E3 så driver han med masse annet rart btw så det er bare å se på klokkene å vente.) Håper dette hjelper noen thumbup.gif Edit: Hvis noen har problemer med Qlock eller lurer på noe annet så bare spør. Dette er eneste måten du får sett mest live streaming fra E3 på hele nettet så ikke vits å lete noe mer nå, tror meg. Gamespot og noen av de andre sidene bare lagger og har dårlig kvalitet. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Er det denne halo wars traileren som er på market place? Edit: masse snaks på gametrailers no Endret 14. juli 2008 av head_hunter Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Er det denne halo wars traileren som er på market place? Yezz'ir! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Er en som skriver i kommentarfeltet på spillmgagasinet at FFX III ikke kommer til 360 i japan. Sant? Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 HELE bunge.net er ikke nede se her Lenke til kommentar
YojimboVII Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Er en som skriver i kommentarfeltet på spillmgagasinet at FFX III ikke kommer til 360 i japan. Sant? Ja. HELE bunge.net er ikke nede se her Du bare ga link til den tråden her. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 http://www.bungie.net/online/default.aspx Bungie's heimesider Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 En ting jeg har merket på konferanser er at det er veldig lite klapping noen ganger xD Lenke til kommentar
YojimboVII Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 En ting jeg har merket på konferanser er at det er veldig lite klapping noen ganger xD Var ikke så rart denne gangen da. Var jo invite only. Hadde det vært som det var før så hadde det vært kulere å se på. Alt handler om penger, dammit. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 var nesten litt komisk med han GH duden som forventet mye applaus.. Men, at FFXII kommer til 360 ser jeg på som veeldig overraskende! Virker som om MS ikke har gitt opp Japan likevell! (Det blir feil for min del, FF har alltid vært PS, og vil være det igjen ) Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Er en som skriver i kommentarfeltet på spillmgagasinet at FFX III ikke kommer til 360 i japan. Sant? Ja. HELE bunge.net er ikke nede se her Du bare ga link til den tråden her. ops HER er link Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) var nesten litt komisk med han GH duden som forventet mye applaus.. Men, at FFXII kommer til 360 ser jeg på som veeldig overraskende! Virker som om MS ikke har gitt opp Japan likevell! (Det blir feil for min del, FF har alltid vært PS, og vil være det igjen ) MS er nok despereate etter å få flere japanske kunder. De vet godt at japsene kommer til å få opp øyene for PS3 etterhvert når alle blir lei Wii eller har fått tak i Wii. Skjønner MS godt egentlig. Er bare positivt at flere får spilt et av verdens beste rpg. Endret 15. juli 2008 av Enigma123 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Men no var det vel slik at det ikkje skulle komme ut i Japan likevel? Så da er det vel relativt lite hente der nede på det Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Bare spør, men har MS flere konferanser alene under resten av E3 i år? Siden jeg forventet noe greier rundt spill som Dead Space, Left 4 Dead, Saints Row 2 o.s.v. Left 4 Dead er jo en timed exclusive for PC og 360, så det er jo noe de kan skryte om. Å hadde kanskje forventet at MS kjøpte opp Saints Row 2 litt og, ala at det timed exclusive eller noe bare til 360. Lenke til kommentar
tannpirka Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 The hard drive install feature will allow you to install any game that you want. It's optional, of course," said Xbox Live general manager Marc Whitten. "You can [install] any game that ever shipped, any game that will ship... every game." Så ALLE 360 spill vil kunne installeres. Gamle og nye. Si farvel til bråkete dvd-drev under spilling... http://www.shacknews.com/onearticle.x/53629 Lenke til kommentar
kilik Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Bare spør, men har MS flere konferanser alene under resten av E3 i år? Siden jeg forventet noe greier rundt spill som Dead Space, Left 4 Dead, Saints Row 2 o.s.v. Left 4 Dead er jo en timed exclusive for PC og 360, så det er jo noe de kan skryte om. Å hadde kanskje forventet at MS kjøpte opp Saints Row 2 litt og, ala at det timed exclusive eller noe bare til 360. MS har ikke flere konferanser, men får garantert høre mer om de spillene der utover uka. Lenke til kommentar
worthy Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Det jeg fant mest positivt ved konferansen var Fable 2 gameplay videoen, RB2 setlisten (totalt elsk, skulle tro de tok alle mine favoritter) og Fallout 3. Det jeg derimot hata var den nye menyen og slikt, håper man får muligheten til å beholde den gamle. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Rock Band 2 med 500+ sanger og GeoW2-videoen tok kaka for min del. Kom på at det var merkelig lite om PC-spill den her gangen. Ikke et eneste? Såvidt jeg husker satset de en del på det i fjor. Men MS satser vel en del på Games Convention i august. Der får vi forhåpentligvis et glimt av Alan Wake. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Det sekundet noen kan bekrefte at enten bare Banjo Kazooie kommer, eller om både Banjo Kazooie og Banjo Tooie kommer til XBLA, kan noen sende meg en PM? Det trengs ingen PM, det er bekreftet. Hvor da? Og hvilken av delene er bekreftet? Begge eller bare det første spillet? Lenke til kommentar
worthy Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Så vidt jeg fikk med meg så var det bare Banjo Kazooie, men kan godt hende at Banjo Tooie også kommer. edit link: http://e3.g4tv.com/e32008/blog/post/687024..._Xbox_Live.html Endret 15. juli 2008 av WorThy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå