YojimboVII Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Dere som ikke fikk sett Microsoft konferansen gå til http://livewire.ign.com/2008/e3/index.html#De sender masse fra e3 de neste dagene og du kan spole fram og tilbake som du vil for å se hele konferansen fra starten. En annen fyr som streamer fra den amerikanske kanalen G4 er http://www.justin.tv/monkeyman1988 Sjekk G4 Program for å se når de skal sende neste E3 sending som du kan se på Monkeyman sin justintv side. Husk å konverter tiden til norsk tid. Et forslag er å laste ned Qlock Free å installere det, da kan du lage egne klokker som vises på skrivebordet ditt. Jeg har 3 forskjellig klokker: 1.Norway,Oslo, 2.Los angeles,CA (Som er hvor E3 blir holdt) og 3.Dallas,TX(som viser riktig klokkeslett som er på G4). Så Se på Los angeles klokka for å vite når IGN begynner streaming og sjekk Dallas klokka for å se når Monkeyman begynner å streame fra G4 kanalen. (Når G4 ikke viser E3 så driver han med masse annet rart btw så det er bare å se på klokkene å vente.) Håper dette hjelper noen Edit: Hvis noen har problemer med Qlock eller lurer på noe annet så bare spør. Dette er eneste måten du får sett mest live streaming fra E3 på hele nettet så ikke vits å lete noe mer nå, tror meg. Gamespot og noen av de andre sidene bare lagger og har dårlig kvalitet. Takker for masse tiltak, men jeg så på ign sin og jeg synes vinduet var litt lite. Venter på HD fra gt eller andre:) Hvis du vil se det live så er Ign det beste stedet med best mulig grafikk selv om vinduet er lite. Pluss du kan se hele konferanser så mange ganger du vil. Jeg tror Gametrailers bare legger ut videoer fra ting som ble vist på konferansene og ikke hele fra start til slutt, men er ikke sikker. Ser hvertfall de har lagt ut noen videoer som ble vist på MS konferansen hvertfall men ikke hele konferansen. Endret 14. juli 2008 av YojimboVII Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Microsoft sin biznizz - Gears of War 2 ble vist og kommer 7 November. - Fable 2 ble vist og kommer i Oktober. - Fallout 3 ble vist og kommer til høsten. - Resident Evil 5 ble vist. - Ny versjon av Dashboardet kommer til høsten. - Gamerpictures blir erstattet av Avatars. - Støtte for å legge inn spill på HDD kommer. - Støtte for nye oppløsninger kommer (16:10) - Final Fantasy 13 kommer til Xbox 360! - Banjo Kazooie: Nuts & Bolts ble vist. - Banjo Kaziooe 1 (og 2?) kommer til Marketplace - Viva Piñata: Trouble in Paradise ble vist og kommer i høst. - Singstar klonen "Lips" ble vist. - Scene It! Box Office Smash (med de nye Avatarene) ble vist. - Et crappy spill som bruker kameraet ble vist. (You’re In The Movies) - Rock Band 2 blir timed Exclusive og kommer i September. - Guitar Hero: World Tour ble vist. - Geometry Wars 2 ble vist, - Galaga 2 komemr også. - Portal: Still Alive kommer til Xbox LIVE Arcade i høst. - South Park kommer til Xbox LIVE Arcade! - Snart kommer de først "Community Made Games". Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 At Microsoft velger å tilby muligheten for å legge spill direkte på disk er jo ikke så merkelig, siden de nå lanserer 60GB Premium, og i tillegg har Elite med 120GB disk. Plutselig ble det langt større grunn for oss som ikke har Video Marketplace å kjøpe disse utgavene, eller å oppgradere med en stand-alone disk. Er litt usikker på hva jeg synes om det nye dashboardet og avatars, jeg vil utvilsomt ha redesign av dashet, men vet ikke om det nye er et steg i rett retning. Synes det virker treg og kronglete, men det er vel ennå en stund igjen til det kommer så vil vel komme forbedringer. Ut i fra hva jeg har lest virket det som en helt ok pressekonferanse, største bomben var vel Final Fantasy, noe som egentlig ikke bryr meg stort. Selv er jeg veldig fornøyd med å se Rock Band 2 sin fulle og offesielle trackliste, gleder meg enormt til den tittelen. Lenke til kommentar
YojimboVII Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Noen som likte det nye dashbordet til xboxen som kommer? Jeg tror jeg kommer til å savne den gamle men det er vel på tide å prøve noe nytt nå. Forresten noen som vet om Video marketplace er, eller er blitt bekreftet at det kommer til Norge? Jeg har ikke vært på Xbox Live på over 1 år fordi min originale Xbox døde(Takk MS), og jeg har ikke hatt lyst å skaffe meg en ny før de har fiksa problemene med den. Pluss jeg finner ikke noen artikler på nettet om dette som er fra 2008, finner bare gamle artikler fra 07. Lenke til kommentar
tannpirka Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Tja det er ikke langt fra 50 kr.. maks 80 kr. Tydelig at du ikke har peiling i det hele og det store her. Sist jeg leste betalte MS rundt 100$ for sine 360 harddisker. Tviler på at Sony får sine 10 ganger billigere. Uansett så er argumentet om å putte inn en egen harddisk idiotisk for man har jo allerede betalt for harddisken som er i maskinen. Da betaler man bare dobbelt opp. Hadde Sony solgt PS3 UTEN harddisk så hadde det vært et poeng. Endret 14. juli 2008 av TCi Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Sist jeg leste betalte MS rundt 100$ for sine 360 harddisker. Tviler på at Sony får sine 10 ganger billigere. Uansett så er argumentet om å putte inn en egen harddisk idiotisk for man har jo allerede betalt for harddisken som er i maskinen. Da betaler man bare dobbelt opp. Hadde Sony solgt PS3 UTEN harddisk så hadde det vært et poeng. Er du helt ute å kjører? Samsung 80GB 2,5 SATA 5400 rpm. 250 norske kroner betaler vi vanlige dødelige. Hva tror du Sony betaler for ett overskuddslager med 60 og 40 GB disker i flere millioner kvantum? Om du tror at MS betaler 100 $ for sin harddisk så trenger du å fjerne skylappene. Endret 14. juli 2008 av TCi Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Det sekundet noen kan bekrefte at enten bare Banjo Kazooie kommer, eller om både Banjo Kazooie og Banjo Tooie kommer til XBLA, kan noen sende meg en PM? Endret 14. juli 2008 av Laland Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Det sekundet noen kan bekrefte at enten bare Banjo Kazooie kommer, eller om både Banjo Kazooie og Banjo Tooie kommer til XBLA, kan noen sende meg en PM? Det trengs ingen PM, det er bekreftet. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Fine nyheter for X360 eiere dette synes jeg. Skal bli spennende å se hvordan menyene kommer til å bli ivertfall. Litt artig at MS også må benytte seg av å lagre delere av spillene på HD fremmover. Tenker på dem som ga så mye pepper til Sony for dette... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Litt artig at MS også må benytte seg av å lagre delere av spillene på HD fremmover. Nei. De bare gir spillere muligheten til å legge hele spillet inn på disk. Regner med at det er som følger av DVD drevet som bråker. Det er ingenting som tilsier at de "må" gjøre dette. Lenke til kommentar
tannpirka Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Er du helt ute å kjører? Samsung 80GB 2,5 SATA 5400 rpm. 250 norske kroner betaler vi vanlige dødelige. Hva tror du Sony betaler for ett overskuddslager med 60 og 40 GB disker i flere millioner kvantum? Om du tror at MS betaler 100 $ for sin harddisk så trenger du å fjerne skylappene. Og Sony tar ikke mer for harddisken enn hva de kjøper den for tror du? Den legger til 500kr MINST i ekstrapris for forbrukeren som ikke har bruk for harddisk. Er jo bare å se på 360. Arcade koster jo 1499 enda den kommer med et minnekort som koster rundt 300kr løst. Vanlig 360 med 20gb koster 2200-2500kr. Det var grunnet harddisken i Xbox at MS ikke kunne matche PS2's priser før helt på slutten når de bare dumpet prisene for å bli kvitt den. Harddisker vil alltid være dyre å produsere uansett størrelse. Jeg tipper PS3 kommer aldri til å komme under 199$ pga den. Med mindre de dumper prisen til slutt som MS gjorde. Endret 14. juli 2008 av TCi Lenke til kommentar
TCi Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Vennligst begrens bruken av siteringer. To nivå er nok! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Hva er det dere diskuterer egentlig? På Xbox trenger man ikke HDD egentlig, da ingen spill krever det for å spilles. Som følger er HDD'ene svindyre. På PS3 trenger man HDD for noen spill, og det er Sony fullstendig klar over. Som følger kan du bytte ut HDD din når du vil, med normale priser. Så jeg skjønner absolutt ikke hva faen dere diskuterer for noe? Og i en såpass grossalt feil tråd? Skjerpings jenter. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Jeg er 100% sikker på at MS ikke betaler mer enn 300 kr stykket for 120 GB-diskene når man ser prisene for vanlig 2,5"-ere. Med andre ord tar de grov overpris. Amentio selger f.eks. 250 GB harddisk som passer i PS3 til 483 kroner inkl. moms. Det bør si det meste om prisene for tiden. Endret 14. juli 2008 av kilik Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Microsoft sin biznizz - Gears of War 2 ble vist og kommer 7 November. - Fable 2 ble vist og kommer i Oktober. - Fallout 3 ble vist og kommer til høsten. - Resident Evil 5 ble vist. - Ny versjon av Dashboardet kommer til høsten. - Gamerpictures blir erstattet av Avatars. - Støtte for å legge inn spill på HDD kommer. - Støtte for nye oppløsninger kommer (16:10) - Final Fantasy 13 kommer til Xbox 360! - Banjo Kazooie: Nuts & Bolts ble vist. - Banjo Kaziooe 1 (og 2?) kommer til Marketplace - Viva Piñata: Trouble in Paradise ble vist og kommer i høst. - Singstar klonen "Lips" ble vist. - Scene It! Box Office Smash (med de nye Avatarene) ble vist. - Et crappy spill som bruker kameraet ble vist. (You’re In The Movies) - Rock Band 2 blir timed Exclusive og kommer i September. - Guitar Hero: World Tour ble vist. - Geometry Wars 2 ble vist, - Galaga 2 komemr også. - Portal: Still Alive kommer til Xbox LIVE Arcade i høst. - South Park kommer til Xbox LIVE Arcade! - Snart kommer de først "Community Made Games". Nais oversikt. Lenke til kommentar
YojimboVII Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Det er bare fint at man kan legge inn spill på HDD. Kanskje man slipper det bråket og pluss da blir den ikke så varm. Det er jo dvd drevet som lager all bråket. Lenke til kommentar
tannpirka Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Gameplay screens fra Star Ocean 4. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Noe sted jeg kan LASTE NED MS-konferansen? Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Noe sted jeg kan LASTE NED MS-konferansen? Kommer nok på Gamespot om en time eller noe slikt. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Komemr nok på hele nettet + marketplace om ikek veldig lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå