ATI vs GeForce Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Tror jeg venter på reviews fra fallout 3. SPillet ligner på noe jeg har sett før...JO, søppelfyllinga Likte ikke omgivelsene - var jo helt matt jo Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Heldigvis for 360 brukere, med liten discplass er det kun snakk om last-gen DVD Microsoft er geniale. Det var derfor de ventet me BluRay!!11!12 9 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Selvom du må ha disken inne, kommer den til å bråke like mye da? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Selvom du må ha disken inne, kommer den til å bråke like mye da? Nei, den vil ikke snurre. Dermed vil det ikke bli bråk. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Genialt! Smart å kunne kopiere spillet over til harddisken. Raskere loading, mindre slitasje og lyd fra dvd rommen, samt at det minsker sjansen for at maskinen dør. Heldigvis for 360 brukere, med liten discplass er det kun snakk om last-gen DVD haha...ser for meg sony komme med samme funksjonen.. "you press copy, and just after 7 hours of waiting you have stored the game on your harddrive" Endret 14. juli 2008 av _KroSjefen_ Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Genialt! Smart å kunne kopiere spillet over til harddisken. Raskere loading, mindre slitasje og lyd fra dvd rommen, samt at det minsker sjansen for at maskinen dør. Heldigvis for 360 brukere, med liten discplass er det kun snakk om last-gen DVD MS kommer til å tjene en formue på harddiskbytter på grunn av dette. Hvor mange kommer ikke til å kopiere spillene sine over til harddisken for å slippe jetmotoren? Og hvor mange dvd9 (7gb) plater får man plass på 20 GB disken deres? 2 spill på 60 gb 6-7 spill. Grei måte å få tømt ms sine lager på overprisete harddisker. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Nei, den vil ikke snurre. Dermed vil det ikke bli bråk. Woho , da er ikke støy et problem lenger. Selvom det aldri har vært det. Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Noen steder man kan se pressekonferansen nå? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Woho , da er ikke støy et problem lenger. Selvom det aldri har vært det. Ja, ikke sant? Må nesten kjøpe 120 GB HDD om vi får Video Marketplace her i Europa en gang. Men jeg har en følelse av at griser vil fly før vi får se det. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Tror jeg venter på reviews fra fallout 3. SPillet ligner på noe jeg har sett før...JO, søppelfyllinga Likte ikke omgivelsene - var jo helt matt jo Du vet det har vært en atomkrig? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 14. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2008 Faktisk en veldig god måte å presse penger ut av folk. Overprisede harddisker Der har sony gjort det bra for oss forbrukere med vanlig 2,5 tommer 320 GB for samme pris som dere for 20GB-en for Lenke til kommentar
tannpirka Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Faktisk en veldig god måte å presse penger ut av folk. Overprisede harddisker Der har sony gjort det bra for oss forbrukere med vanlig 2,5 tommer 320 GB for samme pris som dere for 20GB-en for Og MS har gjort det enda bedre fordi jeg ikke trenger harddisk i det hele tatt for mitt bruk. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 In his defiant press conference briefing, Microsoft Executive, Don Mattric procliamed to the E3 audience that the Xbox 360 will outsell Sony's PlayStation 3 for the enitre generation. There's been a lot of speculation regarding whether or not Sony's PS3 can build up enough steam to overtake the Xbox 360 in hardware sales, but Mattric dispelled such talk. Mattric also pointed out that Xbox 360 software still outsells both Nintendo's Wii and PlayStation 3 combined. Birger Lenke til kommentar
TCi Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 JajaIhvertfall bedre spill en det fleste Wii og pc dukker opp med 1. Vi vet ikke om hva Nintendo har i ermet ennå 2. Har du sett hva som kommer på PC i høst? Tror ikke det. Det er helt utrolig at det kommer folk å klager over titt og tatt. Jeg gir svarte faen om det har vært på Nintendo Wii eller PlayStation 3. Så lenge Microsoft kan levere noe lignende eller bedre, så slipper jeg å kjøpe meg en ny konsoll... At konferansen var dårlig er bare BS! Greit det var noen tards som forventen applaus, osv. Men gi da blanke... Har dere ikke noe annet å si, kan dere heller vente på at enten Nintendo eller Sony kommer med en så mye bedre konferanse... Det var og er en flott presentasjon. Og tror Microsoft er på riktig vei når det gjelder Xbox LIVE, osv. Det nye interfacet er hjertelig velkommen... Var nok Fable 2 og Gears of War 2 som tente meg mest. Kunne ikke brydd meg mindre om slike japan-art spill, men godt at de også kommer til Xbox 360.. Birger Nei, det var langt i fra noen god konferanse. Alt var dårlig presentert og lite engasjerende å se på. Den eneste demonstrasjonen som faktisk var verdt å få med seg var Gears of War 2. Fable sin viste absolutt ingenting. Og da mener jeg ingenting. Peter Molyneux snakker om alt det innoverende med Fable 2, men viser ingenting. MS kunne i det minste fått opp folk som virkelig kunne presentere nyhetene sine. Shaun Kim var jo en depressiv sak alene. Han klappet jo mer enn publikum selv. Og hans monotome stemme hjalp ikke. Om MS skulle vise det 360 har å levere med i året som kommer, var dette ikke måten å gjøre det på. Det var kanskje nok av innhold, men det ble ikke vist fram på rett måte. Alt var livløst. For min del var det bare annonseringen av Final Fantasy XIII som overrasket. Ellers var det stort sett ingenting nytt, bortsett fra Live og dashboardet. Genialt! Smart å kunne kopiere spillet over til harddisken. Raskere loading, mindre slitasje og lyd fra dvd rommen, samt at det minsker sjansen for at maskinen dør. Det er på tide ja. Men da betyr det at vi må punget ut for en overpriset harddisk til 360. Irriterer meg hele tiden over bråket fra maskinen når jeg spiller med lavt volum. God nyhet stort sett, bortsett fra invisteringen i ny HDD. Lenke til kommentar
neo2001 Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 syns hele seansen bærer preg av en defensiv holdning til brukerne. ok, vi som har en 360 ser at PS3 og Wii har mye bra på gang, men vi vil ikke nødvendigvis ha avatarer, en buzz-kopi eller singstar light, som denne artikkelen skriver om. http://www.planb.no/Spill/Spill/feb-08/Duf...erte-360-nyhet/ personlig gleder jeg meg til sony sin presentasjon i morgen. de er på hugget og bør komme med en dato på home, noe konkret rundt filmsatsningen sin og noen nye spill... føler at 360 bare ga forbrukerne noen uinteressante og forventede nyheter i dag. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Som du ser, har jeg skrevet at det var noen tards. Mao. Peter Moore var best uansett!! Birger Lenke til kommentar
Heroes Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 var først litt sånn mhee til konforansen men den løftet seg. med Fable 2 som ser veldig lovende ut! Gears of War 2 ser bedre og penere ut en nesten noe jeg har sett før helt i starten av videon utsikten er fantastisk.. Gode Arcade spill, og Final Fantasy 13. Jeg kjøper PS3 rett etter sony konferansen viss de ikke annonsere noe ny versjon. men synes forsatt det er litt komisk Sony sitt ENESTE store RPG ekslusive spill kommer også til X360 er jo som om bungie skulle dratt til Sony nå. liker ikke det nye dachbordet men vill ikke dømme det før jeg prøver det "mii"\"avatar" suger ass! jeg hater at de tar og stjeler den iden fra Wii, som jeg personelig ikke liker en plass 1 grunn for det bare casual. nå virker det som x360 prøver og gjøre det samme, men det som er bra de holder forsatt de største spillene til hardcore, som Fable 2 og Gears of war 2 FF13 kanskje Too human. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Ja nei den var ikkje noe sånn kjempehypp. Men fortsatt eit stykke over fra lavmålet Nintendo presenterte i fjor. Håper sistnevnte har lagt lista noe høgere denne gangen Endret 14. juli 2008 av Mala Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 14. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2008 Faktisk en veldig god måte å presse penger ut av folk. Overprisede harddisker Der har sony gjort det bra for oss forbrukere med vanlig 2,5 tommer 320 GB for samme pris som dere for 20GB-en for Og MS har gjort det enda bedre fordi jeg ikke trenger harddisk i det hele tatt for mitt bruk. Ikke for mitt bruk Krever heller ikke harddisk på PS3 mer enn på 360. Du må innstallere visse spill, men det kan slettes på spill du ikke spiller lenger og du kan legge inn MANGE spill på 40/60GB Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 JajaIhvertfall bedre spill en det fleste Wii og pc dukker opp med 1. Vi vet ikke om hva Nintendo har i ermet ennå 2. Har du sett hva som kommer på PC i høst? Tror ikke det. Det er helt utrolig at det kommer folk å klager over titt og tatt. Jeg gir svarte faen om det har vært på Nintendo Wii eller PlayStation 3. Så lenge Microsoft kan levere noe lignende eller bedre, så slipper jeg å kjøpe meg en ny konsoll... At konferansen var dårlig er bare BS! Greit det var noen tards som forventen applaus, osv. Men gi da blanke... Har dere ikke noe annet å si, kan dere heller vente på at enten Nintendo eller Sony kommer med en så mye bedre konferanse... Det var og er en flott presentasjon. Og tror Microsoft er på riktig vei når det gjelder Xbox LIVE, osv. Det nye interfacet er hjertelig velkommen... Var nok Fable 2 og Gears of War 2 som tente meg mest. Kunne ikke brydd meg mindre om slike japan-art spill, men godt at de også kommer til Xbox 360.. Birger Nei, det var langt i fra noen god konferanse. Alt var dårlig presentert og lite engasjerende å se på. Den eneste demonstrasjonen som faktisk var verdt å få med seg var Gears of War 2. Fable sin viste absolutt ingenting. Og da mener jeg ingenting. Peter Molyneux snakker om alt det innoverende med Fable 2, men viser ingenting. MS kunne i det minste fått opp folk som virkelig kunne presentere nyhetene sine. Shaun Kim var jo en depressiv sak alene. Han klappet jo mer enn publikum selv. Og hans monotome stemme hjalp ikke. Om MS skulle vise det 360 har å levere med i året som kommer, var dette ikke måten å gjøre det på. Det var kanskje nok av innhold, men det ble ikke vist fram på rett måte. Alt var livløst. For min del var det bare annonseringen av Final Fantasy XIII som overrasket. Ellers var det stort sett ingenting nytt, bortsett fra Live og dashboardet. Genialt! Smart å kunne kopiere spillet over til harddisken. Raskere loading, mindre slitasje og lyd fra dvd rommen, samt at det minsker sjansen for at maskinen dør. Det er på tide ja. Men da betyr det at vi må punget ut for en overpriset harddisk til 360. Irriterer meg hele tiden over bråket fra maskinen når jeg spiller med lavt volum. God nyhet stort sett, bortsett fra invisteringen i ny HDD. Si dem spillene da TCi Diablo III møkk, StarCraft II er møkklei strategi, Crysis Warhead, krever minst 4000kr pc Så nei ingen spill frister meg i det hele tatt Denne pressekonferansen fokuserte mest på 360 iforhold til ifjor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå