Gå til innhold

Microsofts E3-konferanse, diskuter


Nimrad

Anbefalte innlegg

jaja...skuffende pressekonferanse frå Microsoft, dei har tatt vegen nedover casual gaming boulevard og klart å kopiere ikkje samtlige men alle spillkonsepter som allerede finnes, nei ein treng ikkje finne opp hjulet på nytt, men ha da litt verdigheit microsoft..

 

hardcore gameren i meg føler seg snytt..

 

beklagar MS men dykk mista meg, sender ballen vidare til Sony..:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er helt utrolig at det kommer folk å klager over titt og tatt. Jeg gir svarte faen om det har vært på Nintendo Wii eller PlayStation 3. Så lenge Microsoft kan levere noe lignende eller bedre, så slipper jeg å kjøpe meg en ny konsoll...

 

At konferansen var dårlig er bare BS! Greit det var noen tards som forventen applaus, osv. Men gi da blanke... Har dere ikke noe annet å si, kan dere heller vente på at enten Nintendo eller Sony kommer med en så mye bedre konferanse...

 

Det var og er en flott presentasjon. Og tror Microsoft er på riktig vei når det gjelder Xbox LIVE, osv. Det nye interfacet er hjertelig velkommen...

 

Var nok Fable 2 og Gears of War 2 som tente meg mest. Kunne ikke brydd meg mindre om slike japan-art spill, men godt at de også kommer til Xbox 360..

 

Birger :)

 

 

Helt enig der Mindtooth. Akkurat slik jeg ser på det. Har pc og ps3 og ser ingen grunn til å anskaffe meg flere konsoller.

Lenke til kommentar
jaja...skuffende pressekonferanse frå Microsoft, dei har tatt vegen nedover casual gaming boulevard og klart å kopiere ikkje samtlige men alle spillkonsepter som allerede finnes, nei ein treng ikkje finne opp hjulet på nytt, men ha da litt verdigheit microsoft..

 

hardcore gameren i meg føler seg snytt..

 

beklagar MS men dykk mista meg, sender ballen vidare til Sony..:)

 

 

 

Og playstation 2 solgte over 100 millioner fordi den IKKE var en hardcore konsoll :yes:

 

 

Noe for alle på Xbox 360, FLOTT!

Lenke til kommentar
1 Banjo Kazooie en og to kommer på marketplace.

2 Vi får ett nytt dashboard til høsten. Forhåpentligvis er det valgfritt hvliket man vil bruke.

1. Sa han ikke bare "the original Banjo Kazooie"?

2. Det tviler jeg på, uten at jeg gidder å legge ut om det. :p

 

Tror han sa "the original Banjo Kazooie", dumt hvis ikke Tooie kommer egentlig! Men veldig gledelig at orginalen kommer, det skal lastes ned!

 

Nuts & Bolts så veldig lovende ut og ber til høyere makter at det faktisk blir bra til slutt!

Lenke til kommentar

Det at MS prøver å appelere mer til casual gameren og gjøre konsollen mer familie vennlig er et helt naturlig steg for de.

 

Å klage på det er idiotisk, de må prøve å utvide sitt marked, og dette var området hvor de står svakest. Vi såkalte "harcore" gamere får fortsatt vår dose av spill på plattformen, men de prøver bare å få en bedre bredde.

 

Det var en del fokus på "casual" på konferansen, men det var definitivt mye snop der for harcore gameren i meg også.

 

Slutt å syt!

Lenke til kommentar
jaja...skuffende pressekonferanse frå Microsoft, dei har tatt vegen nedover casual gaming boulevard og klart å kopiere ikkje samtlige men alle spillkonsepter som allerede finnes, nei ein treng ikkje finne opp hjulet på nytt, men ha da litt verdigheit microsoft..

 

hardcore gameren i meg føler seg snytt..

 

beklagar MS men dykk mista meg, sender ballen vidare til Sony..:)

Jepp, for det går ikke an å levere hardcore-games nå, som de 5-6 casual games'a kommer. Interfacet gjør det jo komplett umulig.

 

For å være mer seriøs: Jeg tror ikke Ken Levine, Bungie og resten av de store spill-utviklerne tar skade av at casual-gamere kjøper Xbox 360.

Endret av Lande
Lenke til kommentar

Jeg syntes på et punkt i konferansen at gutta i Microsoft virka litt for selvgode og stolte av seg selv. Men nå kan jeg virkelig forstå dem! FF på 360 må da være tidenes achievment? MS har GRUNN til å være stolte. Final Fantasy XIII er liksom DEN ene tingen man aldri hadde sett komme til 360. Grattis med den! Nå slipper jeg å skaffe PS3 likevel ;)

Lenke til kommentar
Ikke? Høres sånn ut på alle xbox 360 fansen :p

 

Det som er morsomt er at MS har punget ut enorme mengder penger for å få dette spillet, kun for å prøve å gjennopplive xbox 360 i Japan, men det endre vel med at den selger over 5k i en uke for så å dø igjen.

 

Men det som er enda artigere er all den inbitte fornektelsen innbitte Sony guttar har liret av seg ang. dette :wee: Mye skjegg i postkassene rundt om i kveld ja.

 

Men ja, gleder meg veldig til Sony og Nintendo i morgen :) Håper på noe med litgt meir fres i fra begge parter :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...