_KroSjefen_ Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 jaja...skuffende pressekonferanse frå Microsoft, dei har tatt vegen nedover casual gaming boulevard og klart å kopiere ikkje samtlige men alle spillkonsepter som allerede finnes, nei ein treng ikkje finne opp hjulet på nytt, men ha da litt verdigheit microsoft.. hardcore gameren i meg føler seg snytt.. beklagar MS men dykk mista meg, sender ballen vidare til Sony.. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Det er helt utrolig at det kommer folk å klager over titt og tatt. Jeg gir svarte faen om det har vært på Nintendo Wii eller PlayStation 3. Så lenge Microsoft kan levere noe lignende eller bedre, så slipper jeg å kjøpe meg en ny konsoll... At konferansen var dårlig er bare BS! Greit det var noen tards som forventen applaus, osv. Men gi da blanke... Har dere ikke noe annet å si, kan dere heller vente på at enten Nintendo eller Sony kommer med en så mye bedre konferanse... Det var og er en flott presentasjon. Og tror Microsoft er på riktig vei når det gjelder Xbox LIVE, osv. Det nye interfacet er hjertelig velkommen... Var nok Fable 2 og Gears of War 2 som tente meg mest. Kunne ikke brydd meg mindre om slike japan-art spill, men godt at de også kommer til Xbox 360.. Birger Helt enig der Mindtooth. Akkurat slik jeg ser på det. Har pc og ps3 og ser ingen grunn til å anskaffe meg flere konsoller. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 beklagar MS men dykk mista meg, sender ballen vidare til Sony.. Jeg følger ballen din Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 jaja...skuffende pressekonferanse frå Microsoft, dei har tatt vegen nedover casual gaming boulevard og klart å kopiere ikkje samtlige men alle spillkonsepter som allerede finnes, nei ein treng ikkje finne opp hjulet på nytt, men ha da litt verdigheit microsoft.. hardcore gameren i meg føler seg snytt.. beklagar MS men dykk mista meg, sender ballen vidare til Sony.. Og playstation 2 solgte over 100 millioner fordi den IKKE var en hardcore konsoll Noe for alle på Xbox 360, FLOTT! Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 1 Banjo Kazooie en og to kommer på marketplace. 2 Vi får ett nytt dashboard til høsten. Forhåpentligvis er det valgfritt hvliket man vil bruke. 1. Sa han ikke bare "the original Banjo Kazooie"? 2. Det tviler jeg på, uten at jeg gidder å legge ut om det. Tror han sa "the original Banjo Kazooie", dumt hvis ikke Tooie kommer egentlig! Men veldig gledelig at orginalen kommer, det skal lastes ned! Nuts & Bolts så veldig lovende ut og ber til høyere makter at det faktisk blir bra til slutt! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 beklagar MS men dykk mista meg, sender ballen vidare til Sony.. Jeg følger ballen din Fordi det var ett dårlig show så sender dere ballen videre? Hah. Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Det at MS prøver å appelere mer til casual gameren og gjøre konsollen mer familie vennlig er et helt naturlig steg for de. Å klage på det er idiotisk, de må prøve å utvide sitt marked, og dette var området hvor de står svakest. Vi såkalte "harcore" gamere får fortsatt vår dose av spill på plattformen, men de prøver bare å få en bedre bredde. Det var en del fokus på "casual" på konferansen, men det var definitivt mye snop der for harcore gameren i meg også. Slutt å syt! Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Godt jeg slipper å kjøpe en pc Det er konsollene som får toppspillene!! Har alle 3 og er storfornøyd Sony må komme opp med noe big imorgen siden dem tapte Final Fantasy XIII til 360 Men som DragonCrest sa, jeg er fullstendig enig Masse snop som den hardcoregameren jeg er! Endret 14. juli 2008 av Toman85 Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 beklagar MS men dykk mista meg, sender ballen vidare til Sony.. Jeg følger ballen din Fordi det var ett dårlig show så sender dere ballen videre? Hah. vel konferansen er jo over så ballen må jo gå til sony uansett...dei er nestemann ut.. Lenke til kommentar
KILMAS Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 synes remedy burde bytte utgiver fra microsoft til en av de andre store publisher Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 14. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2008 Bebeluv og krosjefen: Jeg venta dere faktisk over på vår side Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Ligger en ny Halo Wars video på Marketplace nå.. Endret 14. juli 2008 av Laland Lenke til kommentar
Whigga Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Tapte? Kommer jo ennå på PS3, hvis ikke bedre på PS3 så like bra som alltid.. Men nå bryr jeg meg ikke så mye om FF heller da jeg syns det er ganske kjedelig spill . Lenke til kommentar
Damp Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Ingen annonsering av noe nytt Halo spill på pressekonferansen til Microsoft, men det har kommet en ny countdown på http://www.bungie.net/ som teller ned til dag 3 på E3. Hovedsiden til Bungie er altså stengt. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) jaja...skuffende pressekonferanse frå Microsoft, dei har tatt vegen nedover casual gaming boulevard og klart å kopiere ikkje samtlige men alle spillkonsepter som allerede finnes, nei ein treng ikkje finne opp hjulet på nytt, men ha da litt verdigheit microsoft.. hardcore gameren i meg føler seg snytt.. beklagar MS men dykk mista meg, sender ballen vidare til Sony.. Jepp, for det går ikke an å levere hardcore-games nå, som de 5-6 casual games'a kommer. Interfacet gjør det jo komplett umulig. For å være mer seriøs: Jeg tror ikke Ken Levine, Bungie og resten av de store spill-utviklerne tar skade av at casual-gamere kjøper Xbox 360. Endret 14. juli 2008 av Lande Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Bebeluv og krosjefen: Jeg venta dere faktisk over på vår side har begge to eg...så eg velger ingen side..derfor kan eg snakke dritt om begge to..hehe..neida.. Lenke til kommentar
RevX Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Jeg syntes på et punkt i konferansen at gutta i Microsoft virka litt for selvgode og stolte av seg selv. Men nå kan jeg virkelig forstå dem! FF på 360 må da være tidenes achievment? MS har GRUNN til å være stolte. Final Fantasy XIII er liksom DEN ene tingen man aldri hadde sett komme til 360. Grattis med den! Nå slipper jeg å skaffe PS3 likevel Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Ikke? Høres sånn ut på alle xbox 360 fansen Det som er morsomt er at MS har punget ut enorme mengder penger for å få dette spillet, kun for å prøve å gjennopplive xbox 360 i Japan, men det endre vel med at den selger over 5k i en uke for så å dø igjen. Men det som er enda artigere er all den inbitte fornektelsen innbitte Sony guttar har liret av seg ang. dette Mye skjegg i postkassene rundt om i kveld ja. Men ja, gleder meg veldig til Sony og Nintendo i morgen Håper på noe med litgt meir fres i fra begge parter Endret 14. juli 2008 av Mala Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Fable 2 ser grisevakkert ut. Når de kom til den boden med utsikt over et stort hav/vann fikk jeg litt hakeslepp Ser veldig epic ut. I tillegg har jeg for første gang lyst på resident evil 5... Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Nå slipper jeg å skaffe PS3 likevel wink.gif og med eit voksende antall formuleringer i den stilen rundt om på alle forum utover kvelden/natten så ligger Kaz Harai å feller ei lita tåre over enda eit ekslusivt tap.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå