Gå til innhold

Microsofts E3-konferanse, diskuter

Nimrad

Anbefalte innlegg

Dette var en dårlig pressekonferanse, i grunn. Kult at FFXIII også kommer til X360, men akkurat når det ble annonsert begynte webstreamen min å klikke i vinkel. Gjennom hele jævla pressekonferansen, måtte jeg refreshe siden eller veksle mellom IGN og gamespot. Gud, så irriterende! Andre som opplevde lignende?

Men synes det var kjipe greier de viste fram i år. Det "You're In The Movies"-spillet imponerte meg ikke en døyt; så ut som en elendig Eyetoy-ripoff, og det var jo kult for fem år siden jo! Virker som om Micro$oft desperat prøvde å tiltrekke seg et nytt publikum. Hvor var Halo Wars og Alan Wake? Og sa de noe om når FFXIII ville komme ut, og om det ville være på flere disker? Fikk med meg hva han morsomme japsen sa om FFXIII. Det var akkurat da webstreamet knelte.

Nei, igrunnen en skuffende pressekonferanse, selv med FFXIII annonsert. Var ikke mye nytt og spennende, for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjapt oppsummert av det jeg husker:

- Banjo Kaziooe: Nuts And Bolts kommer, som vi alle vet.

- Banjo Kazooie en og to kommer på marketplace.

- Fallout 3 ser ut til å bli ett virkelig godt spill.

- Fable 2 kommer i Oktober! W00t!

- Gears of War 2 er absolutt Bigger, Better and more Badass!!

- Masse titler som rock band og blablabla kommer.

- Vi får ett nytt dashboard til høsten. Forhåpentligvis er det valgfritt hvliket man vil bruke.

- Final Fantasy kommer til 360! Suck on that Sony! Litt mer seriøst. Dette var jo en av de tingene som ikke "kunne" skje!

Disse derimot, som jeg hadde gledet meg til, ble ikke sett.

- Halo Wars?

- Halo Chronicles?

- Alan Wake?

Ikke en av dem ble engang nevnt. Skuffende :dontgetit:

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
Ja, det var en skuffende konferanse. Synd Final Fantasy XIII ble xbox 360 eksklusivt, må vel kjøpe meg en xbox 360 da.

Nei, håper sony kommer med noe bedre i morgen.

vart vel ikkje ekslusivt.???

Ikke? Høres sånn ut på alle xbox 360 fansen :p

Det som er morsomt er at MS har punget ut enorme mengder penger for å få dette spillet, kun for å prøve å gjennopplive xbox 360 i Japan, men det endre vel med at den selger over 5k i en uke for så å dø igjen.

Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar

Syntes det var en sabla god pressekoneranse jeg, til tross for at noen spill uteble. Banjo Kazooie så bedre ut enn noengang, og det at orginalspillene kommer til XBLA gjorde meg til en glad laks. Gears 2 så virkelig hefitg ut og kan bare bli satt som forhåndsbestilling asap. Mye det samme med Fable 2.

Partyspillene trengs til 360'n, og de klarer jaggu å lage ett godt show ut av det. Det nye dashbordet ser også veldig stilig ut, og sålenge Guiden blir raskere - da er vi i mål.

La oss høre litt om alle Halo prsjektene som er ute og går, og noen ord om Alan Wake, så er det veldig nærme så bra som det kan bli. - For min del. :)

Lenke til kommentar
Var det bare jeg som kjedet meg gjennom hele konferansen? Eneste overraskelsen var Final Fantasy XIII.

Håper sannelig Nintendo og Sony leverer i morgen.

Jaja

Ihvertfall bedre spill en det fleste Wii og pc dukker opp med ;)

Var jo mest snakk om 360 iforhold til pc vil jeg si, og det er bra for meg...

Jeg koset meg gløgg ihjel

Fallout 3

Banjo 3

Banjo dem gamle på live

Ny interface, som jeg synes er mye bedre enn Mii greiene

Gears Of War 2

Resident Evil 5

Var mest imponert over Gears Of War 2, fy faen jeg gleder meg til å spille den levelen:D

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Det er helt utrolig at det kommer folk å klager over titt og tatt. Jeg gir svarte faen om det har vært på Nintendo Wii eller PlayStation 3. Så lenge Microsoft kan levere noe lignende eller bedre, så slipper jeg å kjøpe meg en ny konsoll...

At konferansen var dårlig er bare BS! Greit det var noen tards som forventen applaus, osv. Men gi da blanke... Har dere ikke noe annet å si, kan dere heller vente på at enten Nintendo eller Sony kommer med en så mye bedre konferanse...

Det var og er en flott presentasjon. Og tror Microsoft er på riktig vei når det gjelder Xbox LIVE, osv. Det nye interfacet er hjertelig velkommen...

Var nok Fable 2 og Gears of War 2 som tente meg mest. Kunne ikke brydd meg mindre om slike japan-art spill, men godt at de også kommer til Xbox 360..

Birger :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...