Skogslik Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 noen må jø være først ute med det. er da normalt at andre vill ha noe lignende på sin konsoll. Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Hvorfor står Duffy å gnåler om mercy på live streamen til MS- konfen? L O L Lenke til kommentar
RevX Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 AAAH, kan ikke den sangen stoppe? Fy fasan, det var ikke akkurat ear candy! Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Er fordi Duffy sku spille, copyright big ass plateselskapbullshit Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Ser rar ut i trynet Men lips trur eg kan bli bra. Som andre nemnte her. Singstar har funne ei fantastisk oppskrift. Microsoft legg berre til litt eigne ingrediensar. Går ikkje an å finne opp hjulet på nytt heile tida. No blir singstar konseptet tilgjengeleg til utruleg mange fleire spelarar. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Neh Skal det der være en klone av Wii music? Hva blir det neste? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 De har jo lagt alt av features til alle tre forskjellige konsoller i en diger bolle. Interfacet er en mix av alle tre konsoller. Avatars fra Miis, stilen fra PS3, funksjonalitetene fra Xbox 360. Mye rip-off ja. :!: Banjo Kazooie på Xbox Live arcade. Fett. Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Ok, fikk ikke med meg begynnelsen, men har det skjedd noe hot stuff til nå? Driter i rock band 2.. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Som andre nemnte her. Singstar har funne ei fantastisk oppskrift. Microsoft legg berre til litt eigne ingrediensar.Går ikkje an å finne opp hjulet på nytt heile tida. No blir singstar konseptet tilgjengeleg til utruleg mange fleire spelarar. Noe sier meg at hvis Sony eller Nintendo hadde gjort det samme, hadde tonen vært en annen. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Som andre nemnte her. Singstar har funne ei fantastisk oppskrift. Microsoft legg berre til litt eigne ingrediensar.Går ikkje an å finne opp hjulet på nytt heile tida. No blir singstar konseptet tilgjengeleg til utruleg mange fleire spelarar. Noe sier meg at hvis Sony eller Nintendo hadde gjort det samme, hadde tonen vært en annen. Sjølvsagt. Eg er jo 360 fanboy. Men nok om det, fortel oss at alan wake IKKJE er wapourware no! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Jeg driter i Rock Band, Sing ditt og Film datt. Vis meg Alan Wake. Vis meg Halo Wars. Vis meg hva Bungie skulle lansere. Lenke til kommentar
Andhrim Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 JAAAAAAA!!!!!!! AC/DC i Rock Band!!! Lenke til kommentar
kilik Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Hva var de greiene med at Lips-mikrofonen hadde en motion sensor? Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Jeg driter i Rock Band, Sing ditt og Film datt. Vis meg Alan Wake. Vis meg Halo Wars. Vis meg hva Bungie skulle lansere. plass til flere på vogna di...? eg hopper på..! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Kom med noe nytt og overraskende for oss som er hardcore MS EDIT: Kuturagi-kopi har det greidd å fikse og gitt. Endret 14. juli 2008 av Mala Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 De sparer jo kruttet til slutt Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Jeg driter i Rock Band, Sing ditt og Film datt. Vis meg Alan Wake. Vis meg Halo Wars. Vis meg hva Bungie skulle lansere. plass til flere på vogna di...? eg hopper på..! Bare å slenge seg på, plass til mange her i Lakusmobil 9000. Lenke til kommentar
Whigga Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Han som snakker nå er ganske morsom . Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 14. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2008 Kom med noe nytt og overraskende for oss som er hardcore MS Jepp, savner det. Begynte å lure på om jeg så på nintendokonferansen, men det var visst ikke sant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå