jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 jeg brukte winbar i windows før jeg skiftet til linux og denne savner jeg veldig mye, har lett litt rundt forbi men ikke funnet noe lignende til linux. Noen som har forslag til programmer? Lenke til kommentar
morbuz Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Mulig gkrellm er det du er på utkikk etter; www.gkrellm.net Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Uansett om det er det du er på jakt etter: Man trenger gkrellm, og så vidt jeg husker skulle jo du ha deg fluxbox, og fluxbox + gkrellm = SANT!!! Lenke til kommentar
surfer86 Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 WindowMaker er bedre en fluxie Lenke til kommentar
morbuz Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 WindowMaker er bedre en fluxie Nå var det vel ikke det diskusjonen handlet om, var det vel? Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 WindowMaker er bedre en fluxie Smak og behag..... Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 WindowMaker er bedre en fluxie Smak og behag..... Konklusjon: waimea er best Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå