Gå til innhold

Skal kjøpe en ps3 og bilspill og ratt. men hva skal jeg velge?


k-h-s

Anbefalte innlegg

Hei jeg på 14 år og min bror på 9 år skal kjøpe en ps3 sammen.

 

Vi skal kjøpe et bilspill og et ratt, men jeg ve ikke hvilket spill og ratt vi skal velge.

 

Har sett litt på logitech g25 racing wheel. Men vil ha et bilspill som støtter alle fugsjonene der.

 

Krav til rattet: Sett med ratt og pedaler. Enten manuel 6trins kasse eller flaps bak på rattet.

 

Krav til spill: Et godt bilspilll med valg av baner og biler(stort utvalg), Helst mulighet for splitscreen.

 

 

Er grand tourisimo 5 Prouluge og G25 Racing Wheel et godt altanativ, men vet ikke om bilspillet støtter manuelt gir med clutsh.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jepp jepp... GT5P støtter G25 fullstendig..

 

Porcherattet virker forøvrig MYE heftigere enn G25 i mine øyne.. trødløst tilkobling til ps3en, kratigere force feedback.. større ratt osv.. Men usikker på om dette selges i norge per dags dato :)

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar

Tror nok lillebroren din på 9 vil slite litt med gt5p på simulation mode og hjelpefunksjoner slått av.. Normal modus med hjelpefunksjoner vil han nok kunne klare det med automatgiring slått på.. Vil dog ikke anbefale å kjøpe gt5p hvis du er ute etter arcadespill. Da går du for grid!

Lenke til kommentar

Hva med dette :

 

 

Det offisielle Gran Turismo™-rattet, med avansert teknologi for motstandsfeedback.

 

Få en mer realistisk og detaljert kjøreopplevelse for PLAYSTATION®3. Du får en uovertruffen integrering med spillfunksjonene til Gran Turismo™ 5 Prologue, og med den avanserte motstandsfeedbacken kjenner du virkelig hver hump og hvert krasj på kroppen, og du kjenner at bilen mister veigrepet.

 

>

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...