Espen F Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 heisann. jeg kjøpte en t300 her i forigårs.. men det var en demo-modell og de hadde ikke instruksjonsboka.. er det noen her med t300 som vet hvordan man slår av den automatiske klokka? som da gjør skjermen svart og viser kun kl istedenfor screensaveren jeg har hentet ned.. Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 16. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2003 ingen som har peil da? Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 det er jo skjermspareren det.. den er sånn, og den får du ikke bort! sånn er det på alle nye mobiler. Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 jmmk, på alle nye mobiler? På all Siemens kan du jo fjerne den klokka og heller ha et eget bilde eller animasjon der. (bare S55 og C55 som støtter animasjon som skjermsparer, men bilde støtter alle nye siemens. Og de som kommer kommer til å støtte animasjoner) Lenke til kommentar
beh Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Den klokken på sorthvite siemens skjermer sparer ikke strøm da... Vitsen med skjermspareren på Ericsson telefoner er ikke at den skal være fancy men spare på strømmen. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Espen: jeg trur det kan være at strømsåaring er skrudd på, det gjær at skjermen blir blank, men at klokka er i bunnen, slik er det hvertfall på de ericssonene jeg har vært borti.... Gratulerer med nye mobil Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 16. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2003 nei. det er en stooor klokke.. som dekker 1/3 del av skjermen.. og den irriterer meg.. helt svart skjerm.. med en stor hvit digital klokke.. jeg vil ha screensaveren min. og jeg finner ikke noe "strømspar" så hvis noen visste hvor dette var, så si ifra.. Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 17. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2003 Dear Consumer, Thank you for contacting Sony Ericsson Customer Care Center. The T300 will go into hibernation after a short while. This is a function to save battery capasity and -life, and there are unfortunatly no way to turn off- or adjust the timing.of the hibernation. Best regards, /Ole Jörgen Sony Ericsson Customer Care Center Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 herregud da mann. det skal være sånn... :wink: Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 jaja, SonyEricsson.. ;p det er betre en nokia hvertfall ;p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå