uranus Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Hei! Jeg leter etter et system noe ala aj-fork hvor du enkelt inkluderer nyhetene i websiden din. Helst med mysql database (ikke txt filer), og helst med kommenterings muligheter og visningerteller. Greit med sånn wysiwig redigering også. Er det noen som vet om noe? Lenke til kommentar
uranus Skrevet 16. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2008 Nei det funker ikke sånn, der må du bygge template inni Wordpress systemet. Jeg skal ha et nyhetssystem som inkluderes i mitt system. Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 jeg bruker EBA news, funker svært bra for meg, siden alt av stil og design går via css Lenke til kommentar
uranus Skrevet 19. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2008 Ja men er ikke det et nedlagt prosjekt? Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Nei, Version 2 kommer snart ut Lenke til kommentar
demilio Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Syns å huske noe som heter Cutenews? kan det stemme? Lenke til kommentar
uranus Skrevet 21. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2008 Det er flatfile basert Ja stod noe om det men.. Får se Lenke til kommentar
uranus Skrevet 31. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2008 Har fortstat ikke funnet noe, noen som kan? Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 vell, EBA-News er fremdeles den beste løsningen... Lenke til kommentar
uranus Skrevet 31. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2008 Nei får bare feil med funksjoner og alt som er hele tiden ved implementering. Installerte, hentet ut det jeg trengte fra index.php som fulgte med, og får bare errors. Kan vel prøve igjen Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Hvilken errors får du? jeg husker ikke helt men eneste du trenger er <?php echo full_article() ?> elns... også .css filene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå