mr_skutle Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Hei, er det noen som har dette kameraet som kan forklare meg hvordan styre blits som jeg vil, vet jeg kan velge å ikke bruke det men trodde at hvis jeg ville så var det bare å vippe opp blitsen. Alt virker i Auto men den modusen brukes jo ikke... Hjelp!!! Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Om du bruker M, Tv, Av eller P modus er det bare å trykke på knappen indikert med et lyn foran på venstre side av huset om du ønsker å bruke den interne blitsen. Lenke til kommentar
mr_skutle Skrevet 14. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2008 Ja, det var det jeg trodde men det vil ikke blinke, har det noe med blender, lukketid eller ISO og gjøre montro? flere som har samme problem? Den virker når den skal i AUTO. Lenke til kommentar
mr_skutle Skrevet 14. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2008 Der fant jeg ut av det, jeg hadde deaktivet blitsutløsning under blitskontroll i menyen. trodde blitsutløsning kansje var at blitsen poppet opp automatisk når det var behov for mer lys og det virker ikke særlig profft når du står og skal ta bilde. End of tråd... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå