SteinErik Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Bokklubben har eit "sjokksalg i 4 dager" der følgende bøker kan kjøpes for 79kr stykket: De skjulte morderne - Robert Wilson Den trettende fortellingen - Diane Setterfield Mengele Zoo - Gert Nygårdshaug Hvileløs - William Boyd Paktens voktere - Tom Egeland Reddhare - Mark Billingham Svermen - Frank Schätzing Døde menn går i land - André Bjerke 1222 - Anne Holt Anna Karenina - Leo Tolstoj Døren - Magda Szabó Lesesirkelen - Elizabeth Noble Mat på hytta - Anders Jahrmann Livstid - Liza Marklund Svart engel - Kjell Ola Dahl Siste akt - Nils Nordberg Slangebæreren - Unni Lindell Saman er ein mindre aleine - Anna Gavalda Til musikken - Ketil Bjørnstad Elven - Ketil Bjørnstad Det er hardcover utgaver det snakk om. Endret 14. juli 2008 av SteinErik Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Hva er vitsen med å kjøpe bøker? Bortkasta penger. Lån på biblioteket Lenke til kommentar
SteinErik Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2008 For det første så er det ikkje alle som har eit bibliotek lett tilgjengelig, og for det andre så er det noe eget å kunne sjå på bøkene i bokhylla, kunne velge og vrake der og da, uten å måtte planlegge bibliotek tur. Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Hehe, så forskjellig kan man altså være. Jeg syns det er noe helt eget ved å tråle hyllene i biblioteket og ta med en haug bøker man ikke rekker å lese halvparten av før man må levere dem tilbake - den ene gamlere og mer rasert enn den andre. Men, dette ble vel strengt tatt litt OT... Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) Hva er vitsen med å kjøpe bøker? Bortkasta penger. Lån på biblioteket Hva er vitsen med å låne? Kjøp, så får du til slutt et helt eget bibliotek. Endret 17. juli 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) Man slipper å betale? Har ikke bruk for noe bibliotek, leser bøker kun èn gang og ferdig med det. Endret 17. juli 2008 av marlboro! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) Psht. Bøker er så billig, atte. Pluss at velfylte bokhyller gjør at folk mistenker deg for å være et ultrageni ganger to. Endret 17. juli 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Jeg er fattig. Og alle vet da at jeg er et ultrageni ganger fem uansett, (velfylt) bokhylle eller ikke. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) Jeg er redd min gode venn sosialantropologi sier seg uenig; du må enten ha mange bøker eller snakke mange språk. Endret 17. juli 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Jeg kunne engelsk da jeg gikk på skole. Og så hadde jeg to tysktimer. Holder det? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) Nei, det holder ikke. Digg med egne bøker Og mange bøker vil man faktisk lese flere ganger. Endret 17. juli 2008 av Stine Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Identitet? "Jøss. Har du Paul Auster i hyllen?". Lenke til kommentar
cathped Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Jøss....har du Margit Sandemo i hylla?! hirr,hirr..... Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Hva er vitsen med å kjøpe bøker? Bortkasta penger. Lån på biblioteket Selv bruker jeg aldri bibliotek med unntak av når jeg driver med "research". Det er så utrolig trist å måtte levere fra seg en bok etter at man har lest den. Lenke til kommentar
Kaamilla Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Kjøp bøkene på Fretex eller andre bruktbutikker. Jeg finner ofte helt nye bøker for 20-40 kroner. Lenke til kommentar
cathped Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Bøker er blitt forbruksvarer.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå