Merk. Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Denne tråden har kanskje vært før, men jeg fant ingenting da jeg søkte så here we go: Kan man kjøpe DS i USA? Vet at konsollen er sonefri, men kan jeg bruke laderen her i Norge? Lurer på om USAs DS bruker annen spenning e.l. Takk for svar! Lenke til kommentar
SchWarFighter Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Du mo ha en adapter til laderen for o bruke den i Norge, men ellers tror jeg att du kan spille den helt po samme mote som med en DS som er kjöpt i Norge. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Du må ha ny lader eller adapter, bortsett fra det så kan du bruke den helt normalt. Alle spillene funker, uansett hvilket land de er fra Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 14. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2008 Kan jeg kjøpe en norsk lader og bruke den? Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 du kan bruke den, men du kan ikke få tak i en norsk lader=Þ mulig du kan ødelegge din gamle og la garantien ta seg av detXD Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 14. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2008 http://www.kjøp.no/PartDetail.aspx?q=p:182...38;c:36197;pl:1 Kan nok få tak i norsk lader Lenke til kommentar
Vacuum Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Kan også kjøpe en USB ledning og en Europa kontakt og spare deg en del penger. Er sikker på at USB kabelen funker, men om det ville blitt riktig Volt med den kontakten det vet jeg ikke helt sikkert Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 14. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2008 Takk for svar Noen som kan veifisere at dette funker? Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Jeg har selv kjøpt spill + ny lader i usa. og det funket fint, så jeg ser overhode ingen grunn til at det motsatte ikke skal funke. Hvis man kan bruke en norsk ds med amerikansk lader i usa, hvorfor ikke amerikansk ds med norsk lader i norge? Så ja, jeg kan vel verifiserer det.. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Jeg har selv kjøpt spill + ny lader i usa. og det funket fint, så jeg ser overhode ingen grunn til at det motsatte ikke skal funke. Hvis man kan bruke en norsk ds med amerikansk lader i usa, hvorfor ikke amerikansk ds med norsk lader i norge? Så ja, jeg kan vel verifiserer det.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Ingen som tilfeldigvis har kjøpt DENNE laderen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå