Matseng Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Hei jeg er ny her, og lurer på om dette oppsettet fungerer. Jeg har tengt å bruke den til litt av hvert, også til litt spilling. Men trenger ikke "max ytelse" når det gjelder grafikk og slikt. Har dere andre forslag, så bare kom med de Budskjett: underkanta 5000 Endret 14. juli 2008 av Matseng Lenke til kommentar
Matseng Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Ingen som gidder og svare? Endret 2. august 2008 av Matseng Lenke til kommentar
Matseng Skrevet 2. august 2008 Forfatter Del Skrevet 2. august 2008 Ingen som gidder og svare? Lenke til kommentar
fflex Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Mye hardware for pengene, uten tvil! Med ditt budsjett så synes jeg oppsettet er fornuftig Lenke til kommentar
Matseng Skrevet 16. august 2008 Forfatter Del Skrevet 16. august 2008 (endret) Mye hardware for pengene, uten tvil! Med ditt budsjett så synes jeg oppsettet er fornuftig. Ok takk!! Endret 16. august 2008 av Matseng Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå