toth Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Jeg kan si det for det om? Tar realfag på vgs fordi jeg vil bli forsker eller dataingeniør. Turn off eller turn on?Og jeg bor i Rogaland. Jeg vil ha en "mann" nå rett og slett fordi jeg er ensom, og ganske lei av å se vennene mine med ny kjæreste hele tiden. For meg er dette umulig å oppnå. Jeg kan hvertfall berolige deg med at "ny kjæreste hele tiden" ikke er noe å trakte etter. Ny kjæreste betyr ny ex, og break-ups er sjeldent koselige. Da bruker jeg heller litt tid på å finne ei som ser ut til å kunne vare noen år. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Jeg kan si det for det om? Tar realfag på vgs fordi jeg vil bli forsker eller dataingeniør. Turn off eller turn on?Og jeg bor i Rogaland. Jeg vil ha en "mann" nå rett og slett fordi jeg er ensom, og ganske lei av å se vennene mine med ny kjæreste hele tiden. For meg er dette umulig å oppnå. Nå tuller du? Jeg bor i rogaland, og skal gå på svg og skal ha realfag, netopp fordi jeg skal bli dataingeniør Hvor i rogaland bor du? Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Kommer du deg ikke ut, treffer du heller ikke folk. Lenke til kommentar
Ganjapiken Skrevet 20. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2008 (endret) . Endret 10. desember 2008 av Ganjapiken Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Svg står for Sandnes Videregående Skole. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Tøft, dere kan henge sammen nå! Problemet er løst. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Får vel gratulere med en potensiell kjæreste jeg også da! Ser ut som en interessert har meldt seg nå. Ønsker dere mye morro foran Buzz og mange timer prat om Scat. Lenke til kommentar
Ganjapiken Skrevet 20. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2008 (endret) . Endret 10. desember 2008 av Ganjapiken Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Hva har alder å si når det er snakk om kjærleik Lenke til kommentar
toth Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Svg står for Sandnes Videregående Skole. Du er vel et år yngre enn meg da Du vil finne en kjæreste.. En god en, som varer. Da er alder ganske uvesentlig, om han varer 20 år er dere 37 og 38? Meget uvesentlig forskjell Lenke til kommentar
thaislap Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Hva har alder å si når det er snakk om kjærleik Det har faktisk svært mye å si. Greit nok, alder er kun et tall og alt det der, men det spiller en rolle. En på 15 og en på 19 er kanskje ikke den største forskjellen. Derimot er en på 25 og den andre på 17-18 en stor forskjell. Modenheten er totalt forskjellig. Jeg husker selv da jeg var 17-18 og følte meg som den mest voksne personen ever. Her forleden kom jeg i prat med to jenter på 18 år og det forbauset meg hvor fjernt vi var fra hverandre mentalt sett. Lenke til kommentar
toth Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Tja.. Fra 16 og oppover er det mer livserfaring og livssituasjon som teller. En som er 18, men har bodd og klart seg alene siden han var 15, er fort modnere enn en på 22, som bare har sittet hjemme på gutterommet hos mamma og nerdet. Lenke til kommentar
thaislap Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Jeg ser den. Men det er fortsatt forskjell på den 15-åringen som har måttet klare seg selv fordi situasjonen krevde det. Han er fortsatt ikke mentalt moden som en 22-åring, rett og slett fordi kropp og hjerne utvikles hele tiden. Jeg vet ikke helt hva modenhet dømmes ut fra, men det er nok erfaring og utvikling som spiller inn en stor rolle på dette. Så fins det jo 16-åringer som er som 30 og 30-åringer som er som 8 år. Men tatt ut fra hva som er normene og det "normale" i henhold til dagens ideologi, så tror jeg de fleste som er 25 finner at en 16-17 åring blir i det barnsligste laget. Lenke til kommentar
toth Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Jepp, de aller fleste gjør nok det. Men så har du de unntakene da, som gjør at det ikke alltid er like lurt å ikke i det hele tatt vurderere noen kun grunnet alder. Det er jo lov å treffe folk et par ganger og sjekke modningsfase før man bestemmer seg Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Slutt å kveruler, her er det kun snakk om 1år. Lenke til kommentar
Curiousss Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 (endret) Yay Ganjapiken! =D We are sooo alike! Dataspill! <3 På leting! <3 Liker å være hjemme! <3 Mange guttevenner! <3 Ikke så mye feminime interesser! Liker ikke f.eks. shopping! Jente 17 år! 8D VGS realfag 8) Meg i tillegg: 70% av tiden på jobb/skole på hverdager, 60% av tiden på PS/dataspill på fridager 8D Endret 23. juli 2008 av Valvildi Lenke til kommentar
huuusj Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 (endret) Yay Ganjapiken! =D We are sooo alike! Dataspill! <3 På leting! <3 Liker å være hjemme! <3 Mange guttevenner! <3 Ikke så mye feminime interesser! Liker ikke f.eks. shopping! Jente 17 år! 8D VGS realfag 8) Meg i tillegg: 70% av tiden på jobb/skole på hverdager, 60% av tiden på PS/dataspill på fridager 8D Vi to kan godt bli kjent ?..hvor er det du er fra da? Endret 28. juli 2008 av santo2109 Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Dette ble jo til geekdate-dått-enno fort Lenke til kommentar
Curiousss Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 (endret) Vi to kan godt bli kjent ?..hvor er det du er fra da? Hordaland 8P _________ men dette er ganjapiken sin tråd og hennes problem diskuteres her og ikke mitt. 8D Endret 22. juli 2008 av Valvildi Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 (endret) Jeg har knapt hatt noe som kan kalles en kjæreste, jeg er 21. Du har nok av tid til å møte en hyggelig fyr. Det blir bare værre av å sitte å terpe på hvor fælt det er å være singel. Som regel møter man noen på steder man aldri skulle tro man ville møtt noen. Mest sannsynlig vis møter du noen igjennom skole, jobb etc og du har jo nok av det igjen siden du er 17?. Endret 22. juli 2008 av Keylar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå